Fórum - ISO 9001 (Hozzászólások)

Fórum főoldal Fórum használat Regisztráció
ISO 9001
Szerző Üzenet
Kacsuzs Sziasztok!
Megszeretném kérdezni hogy tudna-e valaki segíteni gyakorlati hely keresésében (Budapesten). Végzős hallgató vagyok a Budapesti Műszaki Főiskolán Minőségirányítási szakterületen, lenne egy szabad félévem (tanulói jogviszonnyal) diplomázás előtt, amit szeretnék hasznosan tölteni és valós gyakorlatot szerezni a szakmában. Jól tudok csapatban dolgozni és nagyon lelkes vagyok. Január végtől már munkába is tudnék állni.
Ha lenne valamilyen hely a számomra kérlek írj a: kata_kacsa@freemail.hu-ra. Előre is nagyon köszönöm a segítséget.
Fel
Berni-ISO Sziasztok,
Kedves főnökeim kitalálták, hogy alkalmazzunk ötletládát cégünknél. Segítséget szeretnék kérni, hogy ennek dokumentálása, hogy történjen Iso szerint? Én arra gondoltam, hogy egy eljárási utasítást kellene írnom, amelybe leírom, hogy milyen időközönként kerül ürítésre az ötletláda, illetve az ötletek értékelésének módját. Innentől azonban elakadtam. Kérném, ha valakinek van bővebb ötlete, esetleg egy mintája szíveskedjen jelezni az iso8@freemail.hu e-mail címre. Előre is köszönöm a segítséget.
Fel
seszter Doci!

A 7.3 pontot nem zárhatod ki, ha van olyan tevékenységed (bármi legyen is az)! A 7. fejezetből csakis olyan tevékenység zárható ki, amit nem végzel!

Üdv, seszter
Fel
Doci Sziasztok,
Tudnátok nekem segíteni egy kérdésben? A ISO 9001-ben a 7.3 tervezés és fejlesztés pontját kizárhatom-e, ha végzek olyan tevékenységet (ez csak cégen belül) mint például:
Lay-out tervezés ami elég sokszor történik nálunk.(ennek elvileg meg kell feleni törvényi és egyéb szabvány követelményeinek)
Valamint ha olyan berendezések, eszközök vannak amiket mi alakítottunk át, hogy jobb legyen vagy érintésvédelmi szempontból nem megfelelő (persze ki tudja, ahogyan mi átalakítottuk az megfelelő e)?
Vagy a 7.3 csak konkrét termékre (amit tömeggyártásban állítok elő) vonatkozik:

Előre is köszönöm a segítséget!
Fel