Mi a fene az a : Én a padlón szeretem: I like it on the floor... - Facebook és a mellrák elleni kampánya

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

I like it on the floor... - Facebook és a mellrák elleni kampány

2010-10-12
Forrás: OrientPress Hírügynökség


Cikk ajánlása Mondja el véleményét Cikk myomtatása

A tavalyi évhez hasonlóan az egyik legnépszerűbb közösségi oldal, a Facebook ismét részt vállalt a mellrák elleni harcban. Ennek apropója, hogy október az a hónap, amelyet az emlőrák elleni küzdelemnek szentelnek a szakemberek. A netes kampány szemtelen és provokatív – így akarják elérni, hogy minél több nő felfigyeljen rá, és csatlakozzon a felhíváshoz.

A Facebook ismét beszállt a mellrák elleni kampányba... I like it...

A kampány a Facebook védjegyévé vált „Like” gombra épít, ami angolul nem csak tetszésnyilvánítást fejez ki – jelentése a „szeretni”, „kedvelni” is lehet. A szervezők így felhívást intéztek a nőkhöz: arra kértek mindenkit, hogy profiljukban folytassák az „I like it...” kezdetű mondatot: egészítsék ki azzal a hellyel, ahol a legszívesebben tárolják a kistáskájukat.

Facebook: I like it on the floor...

A közzétett mondatok eleinte közfelháborodást keltettek, hiszen olyan összetételek születtek, mint „Én a padlón szeretem” (I like it on the floor) vagy „Én a konyhaasztalon szeretem” (I like it on the kitchen table), amiből a legtöbben rögtön szexuális tartalomra asszociáltak. A cél azonban éppen ez volt: provokatív módszerrel felhívni az emberek figyelmét – írja a Telegraph.

A tavalyi kampány hasonlóan a szexuális asszociációkra épített: akkor azt kértük a nőktől, hogy írják ki, éppen milyen színű melltartót viselnek. A játékban rengeteg nő vett részt – ők mind a mellrák elleni küzdelem mellé álltak akkor. Arra számítunk, hogy a megmozdulás idén is legalább ennyire sikeres lesz – mondták az amerikai szervezők.

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*
Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható

Szakszótár

követelmény

kinyilvánított igény vagy elvárás, amely általában magától értetõdõ vagy kötelezõ 1. MEGJEGYZÉS: "Általában magától értetõdõ" annyit jelent, hogy a szervezet vevõi és más érdekelt felek számára szokás vagy általános gyakorlat, hogy a szóban forgó igény vagy elvárá...