Közösségi Marketing

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Előző Vissza a cikkek listájához Következő

Közösségi Marketing

2011-05-13


Cikk ajánlása Cikk myomtatása

Manapság egy új trend illetve szakma kezd előre törni ez lenne a Közösségi Marketing (Social Marketing), ez a reklámozási forma pontosan egyidős a közösségi oldalakkal. Mint számos Marketing-hez tartozó dologról erről is napokat lehet olvasni az interneten, de legtöbbnek se eleje se vége. Most megpróbálom röviden leírni miről is szól ez a dolog és konkrét módszereket mutatok be.

Regisztrációk:

Mielőtt bármit is csinálunk lássuk, hol lehet hirdetni és milyen szolgáltatások segítenek minket ebben.

1.

Facebook: Remélem senkinek nem kell bemutatni több száz millió ember egy helyen, a Facebook a Pages programját emelném ki amit direkt egy Cég, Oldal, Kampány népszerűsítésére hoztak létre. Ennek elérése a http://www.facebook.com/pages oldalon található hozzuk létre itt saját oldalunkat.

Twitter: A Twitter még nem igazán elterjedt Magyarországon, ennek az okos telefonok lassú terjedése az okozója, de 1-2éven belül robbanás szerű terjedés várható.  A Twitter-en 160 karakteres bejegyzéseket írhatunk amit a követőink látnak illetve rengeteg hasznos szolgáltatás tartozik hozzá erről lejjebb bővebben írok.

2.

Twitterfeed:A Twitter alapból egy nagyszerű dolog, de a Twitter Feed a zseniális kategóriába esik. A Twitter Feed-el automatikusan tudunk üzenetet küldeni a honlapunk RSS csatornájából. Ha írunk egy új cikket azt automatikusan kirakja a Twitterünk-re ezáltal akkár több száz emberhez is eljuthat másodpercek alatt.  Az Advanced beállítások között találunk Prefix lehetőséget ide rakjuk be a #hasgtag-et és ezzel szerezünk nagyobb látogatottságot.
Bejegyzés küldése Twitterre Facebook-ra RSS-ből

Nem egyszerű bejegyzéseket küldeni Twitterre, Facebookra PHP alkalmazásból. Nem megvalósíthatatlan, de az érdekes hitelesítési folyamatok miatt nem olyan gördülékeny. A bejegyzésben egy rendkívül egyszerű módszert mutatok be, amivel sokkal hatékonyabbá tudjuk tenni a közösségi oldalakkal való kommunikációt.

A legtöbb webes alkalmazásnak van RSS csatornája, de legalábbis illene, hogy legyen. Ezt felhasználva egy online eszközre támaszkodva, pillanatok alatt egy automatikus üzenetküldő szolgáltatást lőhetünk be.

A TwitterFeed.com szolgáltatásra ha regisztrálsz, akkor az oldal segít abban, hogy időközönként feltérképezi a feed-jeidet és ha új bejegyzést talál benne, kilövi az általad meghatározott Twitter profilba és Facebook üzenőfaladra.

Te határozod meg a feltérképezés gyakoriságát és azt is, hogy mennyi üzenet kerüljön ki egy vizsgálat után. A Twittfeed profilodban több feed-et illetve Twitter fiókot kezelhetsz.

Az oldal több millió RSS csatornát kezel! Egy újabb példa arra, hogy mennyivel egyszerűbben megoldhatunk dolgokat, ha gondolkozunk!

Tippek:
Érdemes időközönként bejelentkezni a szolgáltatásra és megnézni, hogy áll a statisztika
Érdemes időközönként új időpontot kérni az ellenőrzésre
 

Twiends: A Twitter alapja azok az emberek akik minket követnek illetve akiket mi követünk, a Twiend ebben lesz segítségünkre olyan emberek-et követhetünk vele akik a mi Témánkba írnak Twitter-re illetve vele azonos vagy nagyobb számú követőt szerezhetünk akiket a mi témánk érdekel akár magyarul is. Ez lesz a legnagyobb segítségünk.

Alapok:

Első lépés az automatikus jelenlét megteremtése a Twitter-en és Facebook-on. Ehhez lesz segítségünkre a Twitterfeed.

Hirdetés Twitteren:

A Twitter alapja a felhasználok, ahogy az előbb is írtam, de az nem elég, hogy akár több száz-ezer emberhez szóljunk egyszerre. Ezért a Twitter rendelkezik egy keresővel, ahol a felhasználok a számukra érdekes tartalmakat tudják szűrni.

Nekünk pedig az a célunk, hogy megtaláljanak minket erre valóak az előbb már említett #hasttag-ek ez a # és a mögé írt szóból áll. Ennek segítségével tudjuk a hozzáoszlásunkat témája szerint megjelölni.

Például, ha mi Domain-t reklámozunk akkor a következő #hashtag-ek lesznek a segítségünkre és így fog kinézni egy hozzászólás:

A Hashtag-ek "ingyen, domain, free, seo" 4-5-nél többet semmi képen ne írjunk mert az már Hash Spam amit viszont nem szeret senki.

Facebook: Hatalmas szerencse, hogy a Lájkolás (Tetszik, Like) már divat az interneten, minden féle képen helyezünk el a honlapunk-on egy "Tetszik" gombot ha valaki rákattint akár futó tűzként is terjedhetünk a Facebook-on.
 

A Marketing szövegek megírásában nem tudok segíteni de ezekkel az ingyenese közösségi marketing eszközökkel nagy számban szerezhetünk látogatókat illetve vásárlókat, rajongókat.

Küldd el ismerősödnek!

Az Ön neve*
Az Ön email címe*
Ismerőse neve*
Ismerőse email címe*
Ellenőrzés*

Kapcsolódó tartalom a Vállalkozás fejlesztési portálon:

Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható

Szakszótár

érdekelt fél

személy vagy csoport, aki vagy amely érdekelt egy szervezet mûködésében vagy sikerében PÉLDÁK: Vevõk , tulajdonosok, alkalmazottak, (be)szállítók , bankárok, szakszervezetek, partnerek, vagy a társadalom. MEGJEGYZÉS: Egy csoport lehet egy szervezet, anna...