Kis- és Középvállalkozás Fejlesztési Portál kapcsolat

logo
cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Kis- és Középvállalkozás Fejlesztési Portál kapcsolat

A KKV Tanácsadói Iroda több tanácsadó cég egyesülésével jött létre. Célünk hogy országosan legyünk a kis- és középvállalkozások szolgálatára minőségügyi rendszerek kiépítésében, pályázati tanácsadásban, pályázat figyelésben és írásban, marketing és PR területen. Valljuk, hogy a minőség a vevőközpontúság megtérül.

Kovács Szilvia
Kis- és Középvállalkozás Fejlesztési Portál
info kukac isotanusitas pont hu
www.facebook.com/kkvportal

 

Célunk, hogy jól működő, ügyfélreszabott, érthető rendszereket alakítsunk ki, így ügyfeleink munkánk befejeztével is örömmel gondoljanak a velünk való együttműködésre. Fontosnak tartjuk ezért munkánk javításában ügyfeleink véleményét. A különféle vevői igényekhez rugalmasan tudunk alkalmazkodni.Munkatársaink képzettek, tudják, hogy a minőségi rendszer része üzletmenetünknek és, hogy az abban leírtak számukra kötelező érvényűek, az ő munkájuk is a vevőktől függ. Rendszerünket folyamatosan fejlesztjük.

Mottónk: "Nincs a világon olyan dolog, amit ne lehetne egy kicsit elrontani és egy kicsit olcsóbban adni. Ezért akit csak az ár érdekel, az megérdemelten válik áldozatául az ilyen mesterkedéseknek."

Minőségpolitikánk a következő feladatokat és célokat határozza meg: Törekszünk vevőink, megrendelőink bizalmának elnyerésére magas színvonalú szolgáltatásainkkal. Dokumentációs rendszerünket folyamatosan fejlesztjük a fejlődésünket és növekedésünket követve. Vizsgáljuk beszállítóink és alvállalkozóink teljesítményét, és arra törekszünk, hogy a beszállítóink a minőségi követelményeinknek és minőségpolitikánknak megfeleljenek. A folyamatos fejlődés érdekében feltárjuk folyamatainkban a gyenge pontokat, és intézkedéseket teszünk azok megszüntetésére. ejlesztjük tanácsadási folyamatainkat a növekvő piaci igényeknek megfelelően. Folyamatosan képezzük alkalmazottainkat az új követelményeknek megfelelően.


Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható

Szakszótár

geocentrikus marketingstratégia

A vállalat minden piacon azonos marketingtevékenységet valósít meg.