Kereső marketing, Search Engine Marketing, rövidítve SEM azaz keresőmarketing

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Keresőmarketing

Mi értelme a sivatagban szupermarketet nyitni, ha azt nem hirdetjük?

Lehet bármilyen szép is egy weboldal, lehet bármilyen jó is az ott értékesített termék vagy szolgáltatás, ha nem talál senki az oldalra, akkor az egésznek semmi értelme. Ahhoz, hogy látogató jöjjön a boltba, meg kell ismertetni azt a leendő vevőkkel. Ez az Interneten a keresőmarketing feladata.

 

Keresőmarketing? Kattints ide, és kérdd ajánlatunkat Keresőmarketingre! 


Mi is az a keresőmarketing?

A keresőmarketing (angolul Search Engine Marketing, rövidítve SEM) az online marketing azon ágazata, amely eszközeivel egy honlap láthatóságát növeli a keresők találati oldalain. Ezek az alábbiak lehetnek:

Keresőmarketing I. Keresőmarketing a keresőoptimalizálás segítségével

A keresőoptimalizálás külön kiemelt szolgáltatásunk, melynek lényege, hogy megbízónk honlapja a megjelölt kifejezésekre a keresők találati listájának első helyére kerüljön.

Keresőmarketing II. Láthatóság növelése fizetett hirdetés segítségével (pl. Google Adwords kampány)

A fizetett hirdetések segítségével egyből a keresők találati listájának elejére ugorhatunk. A Google-ben az elsőnek lenni csak pénz kérdése. A kampány indítását követő 24 órán belül már mindenki előtt lehet weboldalunk a kívánt szavakra. Ez a fizetett keresőmarketing előnye. Hátránya azonban az, hogy csak viszonylag kevés szóra optimalizálható a Google Adwords kampány, és nagy látogatószám esetén elég sokba kerül. A fizettet keresőmarketing alternatívája egy keresőoptimalizált weboldal, mely nem csak pár szóra és kifejezésre lesz első a keresők találati listáján, hanem több ezer, a weboldalon megjelenő, a témához kapcsolódó szóra is. Hosszú távon a keresőmarketing legköltséghatékonyabb eszköze a keresőoptimalizálás.

Keresőmarketing? Kattints ide, és kérdd ajánlatunkat Keresőmarketingre! 

 


Kapcsolódó tartalom a Vállalkozás fejlesztési portálon:

Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható

Szakszótár

public relations

A PR azon programok összessége, amelyeket azért alakítottak ki, hogy támogassák vagy védelmezzék a cég imázsát vagy egy-egy termékét/szolgáltatását.