Keresőoptimalizálás tanácsadás eredményesen, avagy mit is jelent a keresőoptimalizált honlap: látogatottság növelés a keresőoptimalizálás segítségével

cikkek marketing pályázat tanúsítás adatbank kapcsolat Ajánlatkérés
E-mail:
Jelszó:
Kulcsszó:
Hírek, információk, tanácsok Vállalkozásod fejlesztéséhez!
Neve:
Email:

 Az ISO 9001 és a minőségirányítási alapelvek várható változásai

Az új ISO 9001 szabvány várhatóan 2015-ben jelenik meg a következő menetrend szerint:

2013. június: a CD (Committee Draft: bizottsági tervezet) szavazásra bocsátása,
2014. április: a DIS (Draft International Standard: nemzetközi szabvány tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. július: az FDIS (Final Draft International Standard: nemzetközi szabvány végső tervezete) szavazásra bocsátása,
2015. szeptember: a nemzetközi szabvány kiadása (ISO 9001:2015).

Keresőoptimalizálás

Mi is az a keresőoptimalizálás, mire jó?

A keresőoptimalizálás lényege, hogy az internetes  keresők (Google, Yahoo, Live) a kívánt szavakra honlapunkat a találati lista elejére rangsorolják. Ez a nagy látogatottság alapja, hiszen mindenki az első találatok egyikére kattint. A keresőoptimalizálás adja meg az alapját egy honlap sikerének. A látogatottság növeléshez még sok más internet marketing eszköz is kell, de a látogatók 60-80%-a a szabadszavas keresőkből érkezik. A keresőoptimalizálás NEM FIZETŐS, azaz ha egy weboldal keresőoptimalizált, azért nem kell fizetnünk, hogy pl. a Google a listáján az elsőként hozza weboldalunkat! A keresőoptimalizálás tehát egy költséghatékony internet marketing eszköz, melynek segítségével sok új látogatóhoz, így új ajánlatkérésekhez megrendelésekhez juttathatod Cégedet.

 

Keresőoptimalizálás? Kattints ide, és kérdd ajánlatunkat Keresőoptimalizálásra! 

 

Keresőmarketing (SEM) és keresőoptimalzálás (SEO), mi a különbség?

A keresőmarketing a látogatószám növelésének összes eszközét összefogó tudomány. A keresőmarketing körébe beleteratoznak a fizetett hirdetések, a találati lista helyeinek megvásárlása kulcsszavanként, és a bannerhirdetések is. A keresőoptimalizálás eszköze a weboldal értékének növelése, az olyan átalakítása, melynek hatására a keresők (és persze a látogatók is) hasznosabbnak tartják a honlapot, így előrébb rangsorolják, más kevésbé jónak tekintett weblapnál. A keresőmarketing esetében bizonyos szavakra kerülünk a találati lista első helyére és bizonyos látogatói köröket tudunk oldalunkra vonzani, a keresőoptimalizálás nem csak egy szóra, hanem az egész weboldalra kihat!.

Mit is jelent a keresőoptimalizált honlap?

A keresőoptimalizált weboldal nem egy, de nem is húsz , sőt nem csak száz a tevékenységhez kapcsolódó kifejezésre található az internetes keresők első oldalán, hanem TÖBB EZER KIFEJEZÉSRE AZ ELSŐ! A keresőoptimalizálás révén a honlap értéke növekszik, így az arra felvitt tartalom a keresők számára relevánsabb,mint a nem keresőoptimalizált weboldalak esetében, így ezeket előrébb rangsorolja. Majdnem bármilyen szóra, kifejezésre. Természetesen a nagyon nehéz kifejezésekre külön szavakra optimalizáló munkát kell folytatni. Elmondok egy érdekes példát. A Magyar Cukorbetegek Országos Szövetégének honalapját keresőoptimalizált formában készítettük el. Fontos kifejezéskre az elsők között jön a keresőkben, pl. a cukorbetegség, az inzulin stb. Ezek igen sok releváns látogatót hoznak. Automatikusan az elsők között jön az összes cukorbetegeknek szóló kifejezésre, pl. receptek cukorbetegeknek.  A 2008-as népszavazás kapcsán azonban a portál adminisztrátorai felvittek egy cikket a népszavazás várható eredményéről, így azon a héten a népszavazás és a népszavazás eredménye kifejezésekre végig első volt a Macosz.hu. Ezt jelenti a keresőoptimalizált honlap. Ja, és gondolhatod, milyen látogatottsága, volt a portálnak azon a héten.....

Látogatottság növelés a keresőoptimalizálás segítségével

Hogyan tervezzük meg hát a keresőoptimalizált honalapot? Célozzuk be a közönséget és gondolkozzunk az Ő fejükkel, hogyan is kereshet rá a mi szolgáltatásunkra. Ne tévesszen meg az, hogy önmagukat keresőoptimalizáló cégnek nevező próbálkozások féllátványos sikereket érnek el, könnyű kifejezésekkel, mikor a "keresőoptimalizált weboldal" olyan kifejezésekre vagy szavakra  jön előkelő helyen a keresőkben, melyet biztos hogy senki nem fog a kersőkbe beírni. Mivel foglalkozol? Erre a szóra és kifejezésre legalább legyen az elsők között weblapod. Mi pl. online marketing tanácsadással., illetve iso9001 rendszerekkel. Próbáld ki....

Az én honlapom keresőoptimalizált weboldal, hiszen a termékünk nevére első a találati listán! Ez elég? NEM!

Az sem kielégítő eredmény ha 1-2 szóra találnak el Hozzád. Természetesen jó, de miért ne várhatnánk 10-20 lehetőség közül látogatókat. Ne csak a fő termékre, a fő kulcsszóra koncentrálj! Egy kulcsszó még nem hoz látványos eredményt! 10-20  a termékedet, szolgáltatásodat kereső böngésző ember fejével való gondolkodás útján meghatározott fontos kulcsszóra az elsők között lenni már jó. Az erős, keresőbarát felépítéssel (design) és keresőoptimalizált honlapmotorral rendelkező weboldalak a meghatározott 20 kulcsszón kívül még további 1000-10000 kulcsszó és kifejezés beírása esetén is az elsők között lesznek a találati listán! A keresőoptimalizálás tehát online marketing tanácsadással kiegészítve elvezet a hatékony honlaphoz. 

Keresőoptimalizálás? Kattints ide, és kérdd ajánlatunkat Keresőoptimalizálásra! 


Online tanácsadás

Kérdező: aranyvirag7
Kérdés: Tisztelt Cím ! Egy IX. József Attila lakótelepi társasházban lakom. A nyílászáróim elavultak, szeretném kicseréltetni azokat, de a lakóközösség nem járul hozzá, hogy közösen fogjunk neki. A kérdésem az lenne, hogy egyedül pályázhatok - e nyílászáró cserére .
A Válasz: Itt olvasható

Szakszótár

eladási kvóta

Egy termékvonal, egy vállalati divízió vagy egy kereskedelmi képviselő számára megfogalmazott forgalmi cél. Alapvetően menedzseri eszköz, melynek célja a forgalmazási erőfeszítések meghatározása és serkentése.