notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

A 10 legfontosabb e-kereskedelmi trend 2019-ben, trendek az online kereskedelemeben

A 10 legfontosabb e-kereskedelmi trend, amit minden vállalkozásnak ismernie kell

VN
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

10 legfontosabb e-kereskedelmi trend

4. A hangos vásárlás kora: 55%-os növekedés várható

 

A hangos vásárlás szintén egyre elterjedtebb. Az Egyesült Államok okoshangfal-tulajdonosainak 13%-a már vásároltak hangvezérléssel 2017 végéig. Egy 2018-as becslés szerint ez az arány 2002-re 55%-ra nőhet majd. Nem csak az USA érdeklődik az új, kényelmes vásárlási opciók után: a hangos vásárlás arányai az Egyesült Királyságban is nőnek. Az érdeklődés 2014 óta fokozódik látványosan, ekkor jelentette be ugyanis az Amazon első okoshangfalát, az Echót. Tény persze, hogy a hangos vásárlás egyelőre gyerekcipőben jár, és számos területen még egyáltalán nem is érhető el, de kétségtelen, hogy a következő években egyre több helyen hódít majd.

 

A legtöbb felhasználó akkor alkalmazza ezt a lehetőséget, ha már konkrétan tudja, hogy mit szeretne venni. Az ily módon vásárolt termékek általában alacsonyabb értékűek, például élelmiszerek, olcsóbb elektronikai készülékek, vagy háztartási kellékek. Ahogy ez a technológia egyre több helyen is megjelenik, úgy a kereskedőknek is el kell gondolkodniuk azon, hogy hogyan felelhetnek meg a modern vásárlás e formájának.

hirdetes

 

5. A közösségi média fejlődő szerepe az e-kereskedelemben

 

Talán nem meglepő, de a közösségi vásárlók száma is rohamosan nő. Az olyan funkcióknak köszönhetően, mint a Facebook vagy az Instagram vásárlás, a közösségi média egyre komolyabb szerepet játszik az e-kereskedelem alakulásában.

 

Egyre több olyan platform is elérhetővé válik, amelyek segítenek összekötni a kereskedők webáruházait különféle közösségi fiókjaikkal, még egyszerűbbé és szinte teljesen zökkenőmentessé téve ezzel a közösségi hálózatokon lebonyolított vásárlásokat.

hirdetes

 

A Facebook, az Instagram, és más közösségi platformok folyamatosan azon dolgoznak, hogy minél kényelmesebbé tegyék a vásárlók dolgát. Ezek a hálózatok lehetőséget nyújtanak a márkák számára, hogy minél többen fedezzék fel őket, és mivel a közösségi média továbbra is életünk szerves részét képezi, kétségtelen, hogy az itt lebonyolított vásárlások száma egyre csak nőni fog.

 

6. Egyre többen fizetnek mobiljukkal: csak tavaly az online vásárlók 37%-a

 

Az elmúlt évben rohamosan nőtt a mobileszközökkel történő fizetések száma is. A kutatások szerint 2016-ban az online közösség 26%-a élt ezzel a lehetőséggel, azonban 2018-ra ez az arány már 37%-nál járt.

 

A „készpénzmentes” társadalom témája egyre felkapottabb. Habár Kína messze az élen jár e téren, a téma egyre fokozódó népszerűségének köszönhetően nem kétséges, hogy egyre több helyen terjed majd el ez az e-kereskedelmi trend.
Nem kétséges tehát, hogy amíg a kényelem kerül az előtérbe, a mobilos fizetés az e-kereskedelem jövőjének fontos része marad.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 138

Átlagos értékelés: 4.8

Érdekességek Európa Hírek

Szótár

a mérés szabályozási rendszere

a metrológiai megerõsítéshez és a mérési folyamatok folyamatos szabályozásának... Tovább

Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium

Környezetvédelmi és Vízügyi Minisztérium Magyarországon a környezet- és természetvédelmi... Tovább

Tovább a lexikonra