notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A siker titka: íme 5 reggeli rutin a sikerhez: 5 dolog, amit mindenképp iktass be a reggeli rutinodba, ha sikeres akarsz lenni!

hirdetes

5 reggeli rutinművelet, amit minden sikeres ember elvégez, csináld te is!

VN
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Vajon mi a siker titka, mitől lesz valaki igazán sikeres? Ez egy nagyon összetett dolog, amit így elsőre nehéz is megmondani, a sikert, vagy éppen sikertelenséget ugyanis nagyon sok minden befolyásolja. De egy biztos a sikeres emberek szemében nincsen leheltelen, csupán legyőzendő akadályok. A sikeres emberek másként gondolkoznak, és ez az egész napi rutinjukban meglátszódik, rögtön a reggeli szokásaikkal kezdve. Mutatjuk mi az az 5 dolog, amit a legtöbb sikeres ember csinál reggelente.

A siker titka: 5 reggeli rutinművelet a sikerhez

1. Edzés

Ezt már biztosan te is sokszor hallottad, de fogadjunk, hogy még nem fogadtad meg. Egy reggeli edzés, az egész nap kimenetelét befolyásolhatja, kutatásuk is alátámasztják hatékonyságukat. A kutatás eredményében arról számoltak be, hogy akik 10 hét alatt heti kétszer mozogtak, sokkal jobban érezték magukat mind testileg, mind szellemileg. Az edzés energiával és pozitivitással tölt el. Nem kell rögtön lefutni a maratont, sem egy órával korábban kelni emiatt, egy rövid 10 perces egyszerű testmozgás is megteszi a maga hatását, a lényeg a rendszerességben van!

2. Egészséges reggeli

Te is minden reggel rohanásban vagy, ezért éppen csak bekapsz valamit út közben, esetleg az irodában ülve, miközben a friss emaileket olvasgatod? Ezt nagyon rosszul teszed. A reggeli a nap legfontosabb étkezése, meg kell adni a módját! Egyél egészségesen, és szánj megfelelő időt rá. Ha kiegyensúlyozott, egészséges reggelivel indítod a napod sokkal produktívabb leszel, a stabil vércukorszintnek köszönhetően nem fogod idő előtt éhesnek érezned magad, és semmi nem fogja elvonni a figyelmedet a feladataidról.

hirdetes

3. Célok

A sikeres emberek egyik napba sem vágnak úgy bele, hogy lesz, ami lesz, majd sodródnak az árral, minden időszakra megvannak a céljaik, éves, havi, heti, és ehhez mérten napi leosztásban is. Ahhoz, hogy elérd a kitűzött célt, alaposan ki is kell jelölni a tennivalóidat, meg kell szervezned a napodat, persze még így is közbe jöhet valami, ami miatt módosítani kell a terven, de legalább lesz min módosítani.

hirdetes

4. Lekapcsolódás

Kinyitod a szemed, és máris kezedbe kapod a telefont a bejövő emailek csekkolása után, böngészed is a Facebook hírfolyamot, majd az Instagram, és csak folytatódik a sor? Ez bizony nem jó. A legtöbb sikeres ember minden reggel hagy időt magának arra, hogy ezekről a dolgokról lekapcsolódva, a magánéletére, családjára, magára koncentráljon. Reggel kezd te is ezekkel a napot, kapcsolj ki, hogy később könnyebben tartsd a fókuszt!

5. Éber meditáció

A kutatások szerint az éber meditáció segít a stressz legyőzésében, mert elfolytja az általános támadj, vagy menekülj reakció, valamint megkönnyíti a koncentrációt, továbbá növeli a kreativitást és az érzelmi intelligenciát, nemcsoda, hogy manapság olyan népszerű a vezérigazgatók körében. Gyakorold reggel, vagy a nap bármely szakaszában, amikor szükségét érzed!
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

minõségirányítás

összehangolt tevékenységek egy szervezet vezetésére és szabályozására, a minõség... Tovább

környezeti politika

környezeti politika Egy szervezet környezeti teljesítményére vonatkozó általános... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Hírek Kultúra Tudomány