notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Tippek bloggereknek

5 profi tipp kezdő bloggereknek

SzSz
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Blogírás

3. A képek ereje


Lehet bármilyen minőségi cikked szöveges tartalma – ha nem tartozik hozzá egy releváns, látványos kép, akkor senki sem fog felfigyelni rá.

 

Bizony, a képek nem csupán az adott téma szemléltetésében segítenek, de biztosítják azt is, hogy ha például a közösségi oldalakon osztod meg bejegyzésedet, akkor ott is sokkal szembetűnőbb legyen.

 

Rengeteg úgynevezett stock képes webhely található a neten, ahonnan ingyenesen felhasználható fényképeket és illusztrációkat tölthetsz le, csak ellenőrizd előtte, hogy a képre milyen szabályok vonatkoznak (ingyenes felhasználás + a készítő megjelölése, stb.)

 

 

4. Kerüld a rizsát


Blogod látogatói azért kattintottak a bejegyzésedre, mert annak címe egy ígéretet tett nekik. Ha túlságosan eltérsz a beígért témától, akkor olvasóid hamar eltántorodnak majd cikkedtől.

 

Nem elég azonban témánál maradni – fontos az is, hogy tartalmad hasznos legyen, tehát valamilyen értéket képviseljen az olvasók számára, például legyen tele hasznos információkkal.

hirdetes

 

Ne feledd: a nagyobb tartalommennyiség nem jelenti automatikusan, hogy a tartalom minősége is jobb. Persze ha az adott téma megköveteli, akkor nyugodt szívvel írhatsz hosszabb bejegyzéseket, de minden esetben kerüld a mellébeszélést és a kulcsszavak halmozását!

 

 

5. Találj ki hatékony címet, alcímeket és fejléceket

hirdetes


Mint azt már említettük, a cím ígéretet tesz a látogatóknak. Az esetek 100%-ában a cím (és/vagy a kép) az első dolog, amit megpillantanak, ha cikked a szemük elé kerül, akár a közösségi oldalakon, akár blogodat böngészve, akár abban az RRS-olvasóban, amivel feliratkoztak tartalmaidra.

 

Fontos tehát, hogy a cím figyelemfelkeltő legyen, szorosan kapcsolódjon a cikk tartalmához és ne szerepeljenek benne felesleges kulcsszavak.

 

Néhány gondolat – hogyan lehetsz jobb blogger?


Ha a fenti tippeket követed, akkor cikkeid garantáltan sikeresebbek lesznek olvasóid körében. De hogyan fejlesztheted magad aktívan (a gyakorláson kívül)?

 

Olvass: Légy mindig naprakész iparágad legfrissebb és legfontosabb híreivel kapcsolatban. Így nem csak képben leszel, de akár új cikkötleteket is találhatsz majd.

 

Jegyzetelj: Valahányszor eszedbe jut egy jó cikkötlet, írd le! Lehet ez egy cím, vagy egy gondolat, esetleg egy téma, amit szívesen kifejtenél olvasóidnak.

 

Gyakorolj: Próbálj minden nap írni egy keveset. Ez eleinte soknak hangzik, de idővel egyre könnyebbé válik majd, amint belejössz a rendszeres írásba. Gyakorlat teszi a mestert!
 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

A blogkezdés alapjai 5 lépésben

2018-12-13

A blogkezdés alapjai 5 lépésben

Az interneten temérdek tippet és forrást találhatsz a kezdő blogolók számára, a probléma csupán az, hogy mindegyik más és más oldalról közelíti meg a témát. A rengeteg információ egy kezdő elé azt a téves képet festheti, hogy a blogolás egy nehéz, komplikált feladat. Nem muszáj azonban mindig mindent túlbonyolítani.

Így építs fel egy közösséget YouTube vlogcsatornád köré

2019-01-02

Így építs fel egy közösséget YouTube vlogcsatornád köré

Sokan egyszerűen csak szórakoztató időtöltésként foglalkoznak a YouTube-bal, vagy csak szeretnék megosztani néhány emberrel gondolataikat, alkotásaikat vagy bármi mást, amire ez a formátum lehetőségeket kínál. Ha azonban videóid akár csak egy kisebb közönséget is gyűjtöttek maguk köré, akkor híreink vannak: csatornád már nem csupán rólad szól.

Hogyan segíthet az influencer marketing a szállodáknak?

2019-01-14

Hogyan segíthet az influencer marketing a szállodáknak?

Az influencer marketing, vagy befolyásmarketing már egy jó ideje felkapott téma a marketing világában, amibe természetesen a vendéglátás és turizmus is beletartozik. De miért olyan népszerű ez a módszer, és miért figyelnek fel rá egyre többen és többen? A válasz egyszerű: a hitelesség miatt.

2019-01-19

"Kiürülhet" a Google az új EU-s jogszabály miatt

A Google egy újabb eszközt húzott elő a tarsolyából, hogy megmutassa, milyen hatása lehet az Európai Unió új szerzői jogi irányelvének, ha jelenlegi formájában törvény lesz belőle.

További cikkek ebben a témában
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 102

Átlagos értékelés: 4.9

Marketing

Szótár

projekt

egyedi folyamat , amely egy sor összehangolt és szabályozott, a kezdeti és a... Tovább

geocentrikus marketingstratégia

A vállalat minden piacon azonos marketingtevékenységet valósít meg. Tovább

Tovább a lexikonra