notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

7 tipp a hatékony hírlevélért

hirdetes

7 tipp, amikkel hatékonyabbá teheted hírleveleidet

SzSz
Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Hírlevél tippek

3. Fogd rövidre


A világ rohan, az idő telik, az emberek pedig egyre kevesebbet fordítanak belőle a hétköznapi dolgokra. Sajnos ez alól az email-ben érkező hírlevelek sem kivételek, egy olvasó pedig átlagosan 51 másodpercet szentel arra, hogy átfussa azokat. Ettől azonban nem kell megijedni.

A megoldás az, hogy a hírlevél tartalmát könnyedén átlátható, rövid részletekre kell szétosztani. Ezt megteheted szövegtömbökkel, felsorolásokkal rövid szövegrészletekkel, képekkel, és minden mással, ami lehetővé teszi, hogy az olvasó pillanatok alatt át tudja vizsgálni a levelet.

Persze fontos az is, hogy ne árulj el se túl keveset, se túl sokat az adott tartalmakról. Az összefoglalóknak elég rövideknek kell lenniük, hogy a címzettek elolvassák őket, de nem szabad minden lényeges információt összefoglalni bennük, hiszen akkor nem lesz miért tovább kattintaniuk a teljes cikkért, hírért, stb. A hírlevelek célja első sorban nem az értékesítés, hanem hogy egy visszatérő, érdeklődő olvasóbázist szerezz blogodnak, webhelyednek, vagy portálodnak. Minél több értéket kínálsz fel lehetséges ügyfeleidnek, annál jobb eséllyel válnak azok idővel valódi ügyfelekké.

hirdetes

Röviden tehát egyszerű, egyértelmű és tiszta CTA-kra lesz szükséged, hogy rávedd az embereket a hőn áhított kattintásra.

4. Légy megbízható és rendszeres


„Az ígéret szép szó, ha megtartják, úgy jó” szól a régi mondás. A történet egyszerű: ha megígéred olvasóidnak, hogy X időpontban várják következő hírleveledet, akkor ezt az ígéretet semmilyen esetben sem szegheted meg. Hogy miért? Mert az emberek bizalmát rendkívül egyszerű eljátszani egy be nem tartott ígérettel. Mégis miért bíznának bármit egy olyan forrásra, amely még ennyit sem képes biztosítani számukra?

Válassz tehát egy olyan ütemtervet, amit biztosan képes leszel betartani, és tartsd is be azt. Érdemes az új levelek gyakoriságát már a feliratkozáskor feltüntetni, hogy az emberek tudják, mikor számíthatnak tőled új hírlevelekre.

hirdetes

5. Egy hatékony bevezető aranyat ér


Az első benyomás minden új kapcsolat egyik legfontosabb része, és ez nincs másképp a hírleveleknél sem. Bemutatkozásod felkeltheti vagy nullázhatja a másik fél érdeklődését irántad, aki már az első percben eldöntheti, hogy szívesen folytatja-e veled a beszélgetést, vagy sem.

Megint csak azt tudjuk mondani, hogy ez a hírlevelek világában is pontosan így van – a bemutatkozás pedig itt az email „Tárgy” mezőjének tartalmát jelenti. Ha az email tárgya nem eléggé érdekes, akkor elképzelhető, hogy az üzenet megnyitás nélkül a digitális kukában landol.

A tárgy mindig tartalmazza céged nevét. Tartózkodj továbbá a közönséges kifejezésektől, mint például „januári hírlevél” vagy „heti hírleveled”. Valójában magát a hírlevél szót is érdemes lehet kihagyni a tárgyból, hiszen semmilyen fontos információt nem kínál az olvasónak, és csak elveszi a karakterhelyet a sokkal érdekesebb kifejezésektől.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

Attitűd

Attitűd, azaz beállítódás, olyan tanult készenléti állapot, amely megmutatja, melyik... Tovább

Google Wave

Mi is a Google Wave? A Google Wave egy új online eszköz, amellyel real-time, azaz valós idejű... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Hírek