notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

7 tipp a hatékony hírlevélért

hirdetes

7 tipp, amikkel hatékonyabbá teheted hírleveleidet

SzSz
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Hírlevél tippek

6. Válaszok


Ugye te sem szeretsz a falnak beszélni? Ha hírleveledet egy „Ez egy automatikus üzenet. Kérjük, ne válaszoljon rá.” megjegyzéssel kezded vagy zárod, akkor azt jelzed olvasóidnak, hogy nem vagy kíváncsi rájuk.

Pont hogy érdemes külön kiemelni, hogy kérdéseikkel bátran fordulhatnak hozzád, amely kérdésekre természetesen válaszolnod kell majd. Ez nem csak az ügyfelekkel kiépített kapcsolat ápolása miatt fontos, hanem hasznos és értékes betekintést nyújt az olvasók gondolataiba, problémáiba és szükségleteibe is.

7. Ha menni akarnak, engedd el őket


A feliratkozók jönnek és mennek, ez a marketing élet rendje. Bármilyen okból is iratkozik le azonban egy olvasó, a lényeg az, hogy egy békés, civilizált szétválás legyen ez, nem pedig egy ellenséges, rosszindulatú szakítás.

hirdetes

Habár mindez így megfogalmazva kissé drámainak hangzik, valóban nem mindegy, hogy hogyan történik a leiratkozás. Ha a leiratkozást egyszerűvé teszed az olvasók számára, azzal nem azt éred majd el, hogy többen hagyják ott végleg hírleveleidet, hanem azt, hogy nem spamként könyvelik el üzenetedet. Minél több hírleveled kerül a felhasználók spam-listájára, annál kevesebb emberhez jutnak majd el emailjeid, ami kevesebb megnyitást és átkattintást eredményez majd.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

seo

Mit is jelent a SEO rövidítés?  A keresőoptimalizálás (Search Engine Optimization,... Tovább

szakterületi szakértõ

<audit> személy, aki az auditálandó tárgyra nézve szakismeretét rendelkezésre... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Hírek