notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

9 ok, amiért a te cégednek is égető szüksége van a marketingre, a modern cégeknek ezért van szükségük marketingre

hirdetes

9 ok, amiért egy modern cégnek égető szüksége van a marketingre

VN
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Sok cég sikere nem feltétlenül a termékeken, sokkal inkább a marketingen áll vagy bukik. A marketinget sokféleképpen lehetne definiálni, de esszenciájában egy olyan eszköz, ami segíthet keresletet teremteni és fenntartani egy termék vagy szolgáltatás iránt, illetve egy pozitív képet kialakítani egy márkáról és annak kínálatáról. Marketing nélkül egy cég – legyenek bármilyen jó termékei vagy szolgáltatásai – nem számíthat hosszútávú pályafutásra egy piacon. A következőkben néhány, egészen pontosan 9 konkrét okot is olvashatsz arról, hogy miért van óriási szüksége minden cégnek a marketingre!
 

9 ok, amiért marketinggel kell foglalkoznod

1. A marketing segít aktivizálni ügyfeleidet

Nagyon fontos, hogy céged aktivitásra ösztönözze ügyfeleit, és a marketing egy nagyszerű eszközt kínál erre.

Az aktivizálás nem azt jelenti, hogy megpróbálod ráerőltetni termékeidet célközönségedre, hanem azt, hogy hasznos információkkal látod el őket termékeidről, cégedről, és olyan ezekhez kapcsolódó témákról, amik érdekelhetik őket. Röviden: értékes tartalmakat kell készítened számukra.

Adj át olyan érdekes információkat célközönségednek, amikről valószínűleg még nem tudnak, de hasznosak lehetnek számukra. Törekedj arra, hogy megérje időt fordítaniuk márkádra.

Ha valahol, akkor a közösségi médián igazán könnyű kapcsolatot teremteni egy célközönséggel, és aktivitásra ösztönözni őket. Ezt megteheted rövid bejegyzésekkel, képekkel, videókkal, élő közvetítésekkel, de persze időnként blogot tartalmait is belinkelheted nekik.

Ha rendszeresen aktivitásra ösztönzöd követőidet, akkor azt érezteted velük, hogy márkád közösségének tagjai.

hirdetes

2. A marketinggel felépítheted és megőrizheted céged hírnevét

Céged sikerei, terjeszkedési lehetőségei és élettartama közvetlenül függ attól, hogy milyen hírnév alakul ki körülötte. Marketingtevékenységeid jó része ezt a hírnevet segít felépíteni és megerősíteni céged körül.

A pozitív hírnévhez elengedhetetlen, hogy céged megfeleljen célközönséged és ügyfeleid elvárásainak. Egy ilyen céggel mindenki szívesebben üzletel, akár B2C, akár B2B szektorban tevékenykedik. Az embereket büszkeség tölti el, ha egy pozitív hírnevű céget támogathatnak.

Egy jó marketinges hatékony kommunikációs, PR és egyéb marketingtaktikákat alkalmaz, hogy megerősítse cége vagy ügyfele cégének hírnevét.

3. A marketing segít kapcsolatot teremteni céged és ügyfeleid között

Egy cég sikereihez elengedhetetlen továbbá, hogy egy bizalomra és megértésre épülő kapcsolatot alakítsanak ki ügyfeleikkel.

hirdetes

Ehhez persze mindenek előtt meg kell ismerkedned közönségeddel, amit különféle demográfiai, pszichológiai és viselkedési kutatásokkal tehetsz meg. Ezek lehetővé teszik, hogy különféle szempontok szerint szegmentáld (azaz csoportosítsd) célközönségedet, hogy megfelelhess a különböző ügyféltípusok elvárásainak, és ezzel elnyerhesd bizalmukat.

A marketingesek segítenek olyan ígéreteket megfogalmazni a termékekről, amiket ezek a termékek be is váltanak. Ez megerősíti az ügyfelek márkahűségét. A hűséges ügyfelek sokkal szívesebben térnek vissza majd cégedhez, ha hasonló jellegű termékekre vagy szolgáltatásokra van szükségük. Ez a bizalom és kommunikáció teszi jövedelmezővé a cégek és az ügyfelek közötti együttműködést.
 

A további okokért lapozz a következő oldalra, lesz néhány hasznos információ, előre eláruljuk!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

folyamatos fejlesztés

ismétlõdõ tevékenység a követelmények teljesítési képességének növelésére ... Tovább

Totális Internetes Jelenlét

Totális Internetes Jelenlét, azaz a Total Internet Presence TIP   Mi is a TIP... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Gazdaság Hírek Marketing