notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Halálos baleset az Adrián az Adriatic Challenge hajójával.

hirdetes

Halálos baleset az Adrián az Adriatic Challenge hajójával.

Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Az Adriatic Challenge tulajdonosa Gál József, a STandard-Team Kft. tulajdonosainak régi barátja, személyes honlapját is a www.tengerivitorlazas.hu oldalt, online marketing osztályunk készítette. Biztosak vagyunk benne, hogy az Adrián történt balesetért, nem a cég vezetõi, Gál József, Gallasz Lajos, és Láng Róbert a felelõs! Szolidaritást vállalva az Adriatic Challenge cégvezetésével közöljük a Magyar Televízió cikkét az esetrõl!

 Az Adriatic Challenge formaruháit a Velünk Kft. szállítja! Tekintse meg cikkünket az Adriatic Challenge brandnek megfelelõ ruháiról itt! 

 Kérjük tekintse meg Gál Józsefnek a STandard-Team Kft. segítségével létrejött honlapját: www.tengerivitorlazas.hu

A halálos baleset miatt félbeszakadt Mira Mare Kupa adriai vitorlásversenyre a hajókat biztosító Adriatic Challenge cég szerint a Bavaria 42 Match vitorlások sérülése tervezési vagy gyártási hibára vezethetõ vissza 
 

A viadalon hétfõ este leszakadt az egyik hajó tõkesúlya, s felborult, a hat fõbõl egyet nem sikerült kimenteni. Az 51 éves dunaújvárosi férfi holttestét másnap találták meg.

"Az Adriatic Challenge Európa második legnagyobb hajógyárától, a németországi Bavaria cégtõl 2004. decemberében rendelte meg a flotta 20 hajóját. A hajókat a szigorú német  és európai minõségbiztosítási követelményeknek megfelelõen gyártották. A kiszállításkor az összes hajó rendelkezett a megfelelõ tanúsítványokkal, melyek garantálták, hogy a vitorlásokat teljes értékûen használni lehet" - áll a Láng Róbert, Gallasz Lajos és Gál József alapította cég állásfoglalásában.

hirdetes

"A hajókat Koperben tették vízre, onnan horvát és magyar legénység vízen szállította az anyakikötõbe, Biográdba. Az út alatt az umagi kikötõnél egy hajó tõkesúlya megsérült, ezt a hajót kijavították, így tökéletes állapotban érkezett meg Biográdba. Ez a hajó nem vett részt a Mira Mare Kupán, a verseny teljes idõtartama alatt a kikötõben állt. Más sérülés nem történt a flotta egyetlen hajóján sem, így az Adriatic Challenge kifogástalan állapotban lévõ hajókkal kezdte meg a vitorlásszezont. Április közepén az Adriatic Challenge nyílt napján egy háziverseny keretében szintén mozogtak a hajók, a teljes flotta kipróbált hajókból állt.

A 20 hajóból 13 vitorlás vett részt a Mira Mare Kupán. Fontos leszögezni, hogy a versenyt nem az Adriatic Challenge szervezte, a cég csak bérbe adta a versenyre hajóit."

hirdetes

Az Adriatic Challenge vezetõi hangsúlyozzák, hogy a baleset után azonnal visszahívták a versenyen részt vevõ összes hajót, valamint a vízen lévõ, még a flottához tartozó többi hajót a vodicei és a biográdi kikötõbe, ahol a horvát tengerészeti hatóság azonnal vizsgálat alá vette a hajókat.

"Az elõzetes vizsgálat kimutatta, hogy 7 hajónál egyértelmû, szemmel is jól látható szerkezeti károsodás van a tõkesúly környékén. Az elsõdleges mûszaki ellenõrzés során megállapítást nyert, hogy a hibák azonos jellegûek és strukturális gyengeségre utalnak. A vitorlás sérülése tervezési vagy gyártási hibára vezethetõ vissza.

A végleges mûszaki vizsgálatok és szakvélemények elkészítése még folyamatban van, a horvát hatóságon kívül még az Adriatic Challenge és a biztosító független szakértõi szintén a baleset pontos okát keresik" - olvasható a közleményben.

Az Adriatic Challenge formaruháit a Velünk Kft. szállítja!

Forrás:

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

minõségirányítási kézikönyv

dokumentum, amely meghatározza egy szervezet minõségirányítási rendszerét ... Tovább

infrastruktúra

<szervezet> egy szervezet mûködéséhez szükséges feltételek, berendezések és... Tovább

Tovább a lexikonra