A Bing kiadása után az első dolgok egyike, amiket az online marketingesek tudni szeretnének, hogy hogyan kerülhet az oldaluk a kereső élére. A Bing.com tesztelése után itt van pár Bing SEO / DEO tipp:

(A Binget inkább decision engine-nek tartják, mint search engine-nek, de ezek a tippek Bing Decision Engine Optimization is, nem csak Bing Search Engine Optimization)
1. A domain kora kulcsfontosságú
A Bing úgy jelent meg, hogy nagyon fontos, hogy egy domaint milyen régen regisztráltak. A marketingeseknek és kereskedőknek ez azt jelenti, hogy régebbi domaineket kell vásárolniuk, hogy a Bingben jobb helyezést szerezzenek.
2. Szöveg szabályok
A legtöbb keresőben, a feltöltött szöveg mennyisége általában nem olyan fontos tényező. Viszont a Bing nagyon szereti azokat a szövegeket, amelyek minimum 300 szóból állnak.
3. Kifelé linkelés
Kifejezetten a Google esetében, néhány kereskedő/marketinges fél a kifelé linkeléstől, mert nem szeretné, hogy alacsonyabb PageRank-je legyen emiatt. A Bing viszont díjazza a kifelé linkelést.
4. Rossz hírek a blogolóknak
Úgy néz ki, a Google jobban díjazza a blogolást, mint a Bing. Ez tökéletesen igaz, amikor valami új hír érkezik és a blogolók harcolnak a nagyobb websiteokkal a jobb helyekért a találati listákon.
5. A Bing szereti a Title-ket. (cím)
Ha a Bingben az élre akarsz kerülni, olyan title-ednek (címednek) kell lennie, amelyik tökéletesen igazodik az oldal témájához. Ha ezt nem követed, akkor az egyéb próbálkozásaid nem sokat érnek.
Valószínüleg a vitorlazas.hu esetében ezért vagyunk elsők, ha beírod h "vitorlázás". Az oldal címe és a kulcsszó ugyanaz.
Forrás: http://www.bizzia.com