notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Újra CRM…

hirdetes

Újra CRM…

Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

A CRM megoldásokról már nagyon sokszor és nagyon sok formában esett szó. Lássunk hát néhány konkrét javaslatot, amit ha betartunk, az alkalmazott CRM megoldásunk akár jelentõs hasznot is hozhat:


Tíz tanács a megtérülés maximalizálásához!

Ön miért jutott erre a honlapra? Mert ez az oldal egy hatékony, keresõbarát oldal! Szeretne Ön is több látogatót, egy hatékony és üzletet hozó honlapot? Online marketing tanácsadás, honlapkészítés állami támogatás segítségével! Kérje ajánlatunkat itt!

Újra CRM…

Stratégia

1. Dolgozzon ki egy átfogó tervet, amely megnevezi a CRM bevezetésével elérni kívánt célokat. Határozza meg, hol tart e célokhoz képest, hogy figyelni tudja, hogyan halad feléjük.

Érdekelt felek

2. Találja meg a módját, hogy az erõsségekre alapozva hogyan nyújthatja a legjobb eredményt a vállalat tulajdonosainak és más érdekelt feleknek. A vevõk és más érdekelt felek véleményét kezelje azonos súllyal. Dolgozzon ki egy keretrendszert annak meghatározására, hogyan mûködhet a vállalat a legjövedelmezõbben, és egyúttal a vevõk számára a legelõnyösebben.

3. A CRM projektet a külsõ igények felõl közelítse meg. Olyan vállalati kultúrát alakítson ki, amely nem a belsõ részlegek, hanem a vevõ érdekeit állítja középpontba. Gondolkodjon a vevõ fejével, és gyõzze meg partnereit és alkalmazottait megközelítése helyességérõl.

4. Korán vonja be a tervezésbe az ügyfélközeli és a háttértevékenységek dolgozóit. A napi folyamatok – például a beszerzés, gyártás, értékesítés, marketing és szerviz – terén a dolgozók sok jó ötlettel tudják segíteni a mûködés javítását.

hirdetes

Projektvezetés

5. Készüljön fel a változások kezelésére. Össze kell hangolni a stratégiát, a tevékenységeket, a technológiát, és az embereket. Jelöljön ki egyszemélyi felelõst a CRM projekt irányítására. Az informatikai szakismeret nem követelmény, de az illetõnek legyen elég tekintélye, és legyen jó átlátása a tevékenységekrõl

6. Biztosítsa az egységes vezetõi támogatást. A felsõ vezetésnek jól láthatóan és elkötelezetten kell támogatnia a projektet, és világossá kell tennie, milyen elõnyökkel jár ez a vállalat és az egyének számára.

7. Olyan szoftvermegoldást keressen, amely a keze alá dolgozik. Olyan informatikai platformot válasszon, amelyet hozzáigazíthat vállalata egyéni munkastílusához. Fontos, hogy a platform testre szabható és frissíthetõ legyen, és ipari szabványokon alapuljon, hogy lépést tudjon tartani a cég növekedésével és a változó igényekkel.

Rendszerbevezetés

hirdetes

8. Készítsen bevezetési tervet. Dolgozzon ki részletes projekttervet a rendszerbevezetésre. Ez tartalmazzon egy célirányos próbaüzemet, ha a projekt nagyarányú változásokkal jár. Rendszeresen vizsgálja felül a tervet, hogy az mindig összhangban legyen a tényleges helyzettel.

9. A bevezetéssel haladjon lépésenként. Egyszerre csak mindig annyi CRM eszközt és folyamatot vezessen be, amennyit a vállalat be tud fogadni. A CRM egyes elemei nem igényelnek nagy változtatást, és egyszerûen csak megkönnyítik a munkavégzést. A gyorsan elérhetõ pozitív tapasztalatok erõsítik a bizalmat, a támogatást, és az új iránti lelkesedést.

10. Jól integrált megoldást válasszon. Vizsgálja meg, hogy a meglevõ és a bevezetni kívánt rendszereivel mennyire jól mûködik együtt a CRM megoldás. Az integrált mûködés a megoldástól elvárt pontos információk biztosításának kulcsfontosságú feltétele.

Ön miért jutott erre a honlapra? Mert ez az oldal egy hatékony, keresõbarát oldal! Szeretne Ön is több látogatót, egy hatékony és üzletet hozó honlapot? Online marketing tanácsadás, honlapkészítés állami támogatás segítségével! Kérje ajánlatunkat itt!

Forrás:

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

védjegyoltalom

Védjegyoltalomban részesülhet minden olyan megjelölés (szó, szóösszetétel, betű, szám,... Tovább

MMSZ

Magyar Marketing Szövetség. -Szervezi és összefogja a marketing területén... Tovább

Tovább a lexikonra