notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Ezt mi is "elkúrtuk"

hirdetes

Ezt mi is "elkúrtuk"

Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Gyurcsány Ferenc miniszterelnök szerint, "ezt elkúrtuk." A gazdasági helyzet nehéz, ezt most már mindenki elismeri. Van valami, amit azonban ma Magyarországon mi csinálunk rosszul. Nem mások, mi. Vegyünk át, mi mit hibáztunk!

Ön miért került éppen erre az oldalra? Mert ez egy keresbarát oldal. Arra a szóra jövünk az elsõ helyen, amire csak akarjuk. Így az ön által beírt kifejezésre is.  A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!

Kérje ajánlatunkat itt!

Ezt mi is "elkúrtuk"

Mi is "elkúrjuk"!

Ki az a mi? A magyar cégek, a vállalkozók, a pártok, bárki, aki ma meg szeretne szólalni, és szeretné, hogy azt hallják is. Van egy média, ami pártsemleges. Van egy média, ahol olcsóbb, megjelenni, mint bárhol, mégis naponta 1,8 millió ember használja. Az, hogy ott megjelenünk vagy sem, és az is, hogy hogyan jelenünk meg, csak rajtunk múlik. A lapok itt nincsenek leosztva. És mégsem használják! Szinte senki. 1,8 milliós médiából kimaradni mindenkinek rossz döntés, legyen az multinacionális nagyvállalt vagy egyéni vállalkozó, párt, egyház vagy bárki akinek számít, ha ismerik.

A Magyar Média a baloldal kezében van! Így könnyû!

Ezt állítja a jobboldal. És mégsem tesznek semmit. Elindult egy Hír-TV, van egy pár újság mint a Magyar Nemzet, de igazából nincs átütõ siker. Ezek a médiák nem jutnak el máshoz, mint az eddigi jobboldali szavazóbázishoz. Aki eddig Népszabadságot vett, nem fog Magyar Nemzetet venni. Aki a ValóVilágot szeret nézni, nem fog áttérni a Hír Tv-re. Persze, egy RTL Klub méretû TV csatornát létrehozni rengeteg pénz. Mi akkor a megoldás? Ez a média, amely demokratikus, és nagyobb nézettségû, mint bármely másik. Itt részt vehet az MSZP az SZDSZ a FIDESZ és az MDF de akár a MIÉP és a MUNKÁSPÁRT is. Ebben a Médiában valami nagyon ütõset alkotni nem kerül többe, mint pár millió Forint. Ki ébred hamarabb? A bal vagy a jobb oldal?

hirdetes

De melyik ez a Média?

Miért hanyagoljuk mégis ezt a médiát? Mert azt hisszük, részt veszünk benne. Azt hisszük, megtettük amit meg kell tennünk. De tévedés. Nagyon kevesen tették meg. Se a bal oldal, se a jobb. A rajtvonal elõtt álunk. Ki indul elsõnek? Az ön cége vagy a konkurencia? Megteheti, higgye el, nem pénz kérdése. Ha elárulom mirõl van szó, azt mondja, ugyan, ott vagyunk! Nem, nincs ott. Csak nem tudja. Ha vállalkozását a sivatag közepén nyitja meg, és senkinek nem szól róla, nem hirdeti, bármilyen jót akarjon is Ön, nem fogja tudni senkinek eladni! Mirõl is beszélek tehát? Az Internetrõl, és a honlapokról. Ugye azt mondat, nekem van honlapom, rendben van, nem olvasom tovább? Akkor most veszítette el jövõ évi forgalmának felét.

Bolt a sivatagban

A mai magyar honlapok nem keresõbarát honlapok, nem marketing stratégia alapján épültek fel. Kinek a cikkét olvassa el Pistike ( :-) ), Gyurcsány Ferencrõl, a demonstrációkról? Akinek a weboldalát hamarabb hozza a találati listában a keresõ! És ha elolvassa el is hiszi. Kitõl fogunk vásárolni? Akit megtalálunk, és utána meggyõz arról, hogy jó az amit eladni akar. Mi kell ehhez? Online marketing stratégia, és ez alapján épülõ honlap. Ha honlapunk nem keresõbarát, ha a megtalálás után nem tudja rávenni a látogatót arra, amire szeretnénk, többet árt, mintha nem lenne.  Olyan mint a sivatagban a bolt, amit nem hirdetnek. És ilyen a FIDESZ.hu az MSZP.hu az SZDSZ.hu az MDF.hu. Áttekintettem, elemeztem õket internet marketing szempontból. Kriminális. És valószínûleg ilyen, az Ön honlapja is. Mert ilyen a Magyar Nemzet Online, egy fokkal jobb a Népszabadság Online és az INDEX.hu. Pedig az SZDSZ már felismerte, mennyire fontos a jelenlét az Interneten. A Figyelõ szerint 125 millió Forintot költöttek a Parlamenti választási kampányban az Internetes hirdetésekre. De kár volt!

hirdetes

Kár volt? Miért akkor mi a teendõ?

Bizony hiba volt ennyi pénzt hirdetésre fordítani. Jóval kevesebb pénzbõl lehetett volna egy olyan portált készíteni, mely a keresõk nagy részében eredményesen jelenik meg, marketing startégia alapján épül fel, és így a látogató azt nézi meg, amit a tulajdonos mutatni szeretne. De ma Magyarországon a weblapkészítés vagy honlapkészítés csak egy egyszerû megjelenésrõl szól az Interneten. Fel kellene ébredni! Pénzt kiadni egy olyan honlapra, mely nem keresõbarát, nem "tudja a dolgát" és nem hoz üzletet, vagy szavazatot vagy bármit, amit a tulajdonosa szeretne, az bizony pazarlás. Gondoljuk el, ha a mi honlapunk jön a keresõben hamarabb mint a konkurenciáé. Mennyit hozna ez? 1,8 millió nézõ naponta. Az Internet ereje hatalmas.  Ha az Ön honlapját, ha a Fidesz vagy az MSZP honlapját nem Pistike, hanem egy online marketing tanácsadó által vezetett honlapkészítõ csoport készítette volna el, akkor ebben az 1,8 milliós médiában ma más lenne a helyzet.

Az Internet demokratikus. Legyen Ön pártvezetõ, cégvezetõ, vagy bárki, akinek fontos, hogy az emberek meghallják a szavát, kattintson ide, és elõzze meg a konkurenciát. Nyerjen ezzel a választással. Én nem hazudok.

Ön miért került éppen erre az oldalra? Mert ez egy keresbarát oldal. Arra a szóra jövünk az elsõ helyen, amire csak akarjuk. Így az ön által beírt kifejezésre is.  A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!

Kérje ajánlatunkat itt!

Forrás:

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

Kékszalag

A Kékszalag vitorlásverseny több évtizedes múltra tekint vissza, hiszen a 20. század eleje... Tovább

minõségirányítási rendszer

irányítási rendszer egy szervezet vezetésére és szabályozására, a minõség ... Tovább

Tovább a lexikonra