
Mennyit keresnek a TikTok-os influenszerek?
Azt már megszoktuk, hogy a YouTube-on, Facebookon, Instagramon pénz keresnek a tartalomgyártók, na de, hogy TikTokon is? Pedig de! Azt, hogy egy-egy videóval mennyit lehet keresni a TikTok platformján az nagyon sok minden függvénye, ezért pontos összegeket nem lehet tudni. De a Pénzcentrum számításai alapján egy-egy nagyobb követőtáborral rendelkező influenszer akár egy videóval 100 ezer forintot is kereshet. Ez a kalkulátor is egyébként segíthet a számolásban.
Ennyit keresnek a TikTok-os influenszerek
Az, hogy egy-egy influenszer mennyit keres, arra leginkább a követők, a videók, valamint a likeok száma alapján lehet kikövetkeztetni. Ezek alapján a lap számítása szerint Hollósi Jázmin 42-106 ezer forintot kereshet a felvételekkel, míg Schobert Lara akár 65-164 ezret, de Szender Milán még náluk is többet, akár 45-113 ezret, hangsúlyoznunk kell, hogy ez az összeg egyetlen videóra vonatkozik. Általánosan a lap ezt a következtetést vonta le: „Ez alapján, aki már nagyjából 1500 videót feltöltött már, begyűjtött több mint 20 millió lájkot, és több mint 300 ezren követik, az már 100 ezer forintot is kereshet egyetlen videón.”
Ilyen egyszerű lenne az egész?
Jogosan vetődik fel a kérdés, ilyen egyszerű lenne százezreket keresni? Ha van egy kis felesleges időnk, igenis megéri TikTok videókat gyártásába, csatornánk menedzselésébe ölni? Az egész nem ilyen egyszerű. Az influenszerkedés manapság már egy teljes állással ér fel. A megfelelő minőségű tartalmak megtervezése, legyártása, menedzselése nagyon sok energiát igényel, de senkit sem akarunk visszatartani ettől a pályától, csupán szeretnénk felhívni a figyelmet, hogy ez is csak úgy működik, ha igazán dolgozunk vele, és még így is számtalan buktató van. Hiszen TikTok trendek jönnek, és TikTok trendek mennek egyik napról a másikra.