notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Újabb lehetõség a kis- és középvállalkozások számára

Újabb lehetõség a kis- és középvállalkozások számára

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Pongorné dr. Csákvári Marianna helyettes államtitkár üdvözletét tolmácsolva, a II. Magyarországi Bybrand Show Nemzetközi Franchise Kiállítás megnyitóján Herczegh András, a Gazdasági és Közlekedési Minisztérium fõosztályvezetõ-helyettese megjegyezte; korunk gyorsan változó, globalizált világában, a verseny elõtérbe kerülésével a kis- és középvállalkozások számára különösen fontosak az olyan hálózati formák, mint a franchise. Az eseményre a Budapesti Corvinus Egyetemen, 2005. szeptember 28-án került sor.

Pályázatok megírására, kérje ajánlatunkat itt!

Aktuális pályázatok itt!

Pályázatírás szolgáltatásunkról itt olvashat!

Pályázatfigyelés szolgáltatásunk feltételei itt!

A franchise olyan mûködési mechanizmusok létrehozására alkalmas - akár belföldi, akár külföldi vállalkozások közötti együttmûködés során - amelyek lehetõvé teszik a méretgazdaságosságból adódó hátrányok kiküszöbölését, és így a kis- és közepes vállalkozások versenyképessé vállnak a nagyvállalatokkal szemben is. A magyar gazdaság számára ennek a tevékenységi formának olyan elõnyei vannak, mint a hazánkban elõállított termékek, szolgáltatások változatlan minõségben való megjelenése a környezõ külföldi piacokon; a franchise rendszerek folyamatos fejlesztése magyar szellemi tõke szoros bevonásával, valamint a franchise hálózatokat külföldre kiterjesztve Magyarország regionális központjává válása- emelte ki beszédében Herczegh András.

hirdetes

Mildovár Barna, a Dak Exhibition Trade Shows (Dak Expo) fõigazgatója a régió legjelentõsebb franchise kiállításának nevezte az eseményt, amelyen ezúttal az Egyesült Államokból, Európából és Magyarországról 80 kiállító képviselteti magát. Az érdeklõdõk száma kétszerese a tavalyinak, ami bizonyítja a kezdeményezés sikerességét. Az esemény súlyát fémjelzi továbbá Kóka János miniszter, valamint Baráth Etele tárca nélküli miniszter fõvédnöksége is.

Egy vállalkozás sikerességéhez minõségi termékre, szolgáltatásra, egyszóval ″minõségi vállalkozásra” van szükség hazánkban is, csakúgy, mint mindenütt a világban. A vállalkozás fejlesztéséhez, stratégiájának kidolgozásához, az innovációhoz, a környezethez való alkalmazkodáshoz komoly forrásokra van szükség. A kis- és közepes vállalkozások számára ezek a források nem mindig állnak rendelkezésre. Az ebbõl adódó problémák kiküszöbölésére Észak-Amerikában és Nyugat–Európában megoldást kínáltak az olyan hálózatok, mint a beszerzési, disztribúciós társaságok, vagy franchise hálózatok - tette még hozzá a fõosztályvezetõ - helyettes.

hirdetes

 Pályázatok megírására, kérje ajánlatunkat itt!

Aktuális pályázatok itt!

Pályázatírás szolgáltatásunkról itt olvashat!

Pályázatfigyelés szolgáltatásunk feltételei itt!

Forrás:

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 209

Átlagos értékelés: 4.8

Szótár

direct marketing

A reklámozás egy speciális területe. Lényege a kétirányú kommunikáció, a célzott... Tovább

Magyar Szabványügyi Testület

Az MSZT honlapján internetes Szabványkatalógus áll az olvasók rendelkezésére a magyar... Tovább

Tovább a lexikonra