Hasznos volt számodra a szótárunk?
Mondd el mennyire!
1055 Budapest,
Kossuth Lajos tér 11.
Postacím: 1860 Budapest
Telefon: 06-1-301-4000 Fax: 06-1-302-0408
A Földművelésügyi és Vidékfejlesztési Minisztérium (V. Kossuth Lajos tér 11.): négyhomlokzatos, eklektikus stílusú műemlék épülettömb, földszintjén 6-9-6 nyílású, széles árkádsorral, az első és második emeletet összefogó korinthusi oszlopokkal. A szélesen terpeszkedő és erőteljesen kiugratott középrizalitot, valamint az oldalszárnyak szélső sarkait toronyszerű homlokzatelemek gazdagítják. A megkettőzött korinthusi oszlopállást háromszögű oromzat koronázza. Az épületet, mely kezdetben az Igazságügyi Minisztériumnak is otthona volt, Bukovics Gyula tervezte 1885-86-ban.
Hasznos volt számodra a szótárunk?
Mondd el mennyire!
Szavazatok száma: 180
Átlagos értékelés: 5.0
Nincs értelme hazudni vagy figyelmen kívül hagyni azt a tényt, hogy a webhely ma már elengedhetetlen eszköz a foglalások és a láthatóság biztosításához szállodák, panziók...
Az ősz nem csak a hűvösebb időjárás és a színes levelek időszaka, hanem az éttermek számára is remek lehetőségeket tartogat az új marketing stratégiák kialakítására. Az...
A digitális korban, amikor az emberek egyre inkább az online térben élnek, a tartalommarketing elengedhetetlen eszközévé vált a vállalkozásoknak és márkáknak. Azonban az online...
Az üzleti kapcsolatokban az első benyomás meghatározó szerepet játszik. Az első találkozás során szerzett benyomás gyakran befolyásolja a további üzleti együttműködést és...
Ha munkáról van szó, környezetünk nagyobb hatással lehet teljesítményünkre, mint az sokan gondolnánk. Ezért a vállalatok számára egyáltalán nem mindegy, hogy milyen...
Ahogy Bill Gates mondta, a “tartalom a király”, de mi van a SEO-val, az is valóban annyira elengehetelenül fontos? A digitális korban a hotelipar számára...
Termék vagy esemény népszerűsítése érdekében a sajtótájékoztatók rendkívül hatékony eszközök lehetnek. Azonban fontos, hogy jól szervezettek és hatékonyak legyenek, hogy...
A digitális marketing nem „beállít és ennyi volt” stratégia. Az új marketingtrendek ó, a technológia, valamint a változó fogyasztói és piaci igények állandó...
A szépségpiacon heves versengések zajlanak a SEO terén. A megfelelő SEO-tervvel magasabb rangsorolhatod webhelyedet a riválisaidnál. Az alábbiakban felsorolt, a szépségiparra...
Manapság az emberek a betegségeket böngésznek, időpontokat foglalnak, és véleményeket olvasnak, mielőtt orvoshoz mennének. Így az orvosok, kórházak és klinikák digitális...
Manapság a Googlézás világkorát éljük. Bármi is érdekli az embereket, szeretnének megtudni valamit, szeretnének eljutni valahová, venni valamit, szolgáltatást igénybe venni,...
Szerelem a levegőben, és a Valentin-nap pedig már a sarkon! Szeresd vagy utáld, ez egy fontos dátum a márkák számára. Minden harmadik magyar online vásárol Valentin-napi...