notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Google Me közösségi oldal, Facebook-gyilkos közösségi szájtot tervez a Google

hirdetes

Google Me közösségi oldal, tényleg igaz a hír?

Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Kevin Rose, a Digg alapítója megbízható forrásból úgy tudja, hogy a Google új közösségi szájtot tervez, amivel a félmilliárd felhasználós Facebookot szeretné megszorítani.

Google Me

Google Me?


A lassan 500 millió felhasználóval büszkélkedő Facebook nyomába eredne a Google egy új közösségi szájttal, amit állítólag Google Me-nek neveznek majd. Az információt Kevin Rose, a Digg alapítója szellőztette meg a Twitteren. „Ok, hm, hatalmas pletyka: a Google hamarosan előáll a Facebook versenytársával, a Google Me-vel. Nagyon megbízható forrás.” – írta Rose, de azóta vagy meggondolta magát, vagy rászólt valaki, mert a Twitter-poszt mostanra eltűnt .

Bár látszólag kevés átfedés van a kereséssel hírnevet szerző Google és a jelenleg első számú social networking szájt, a Facebook tevékenysége között, a két cég szinte minden területen folyamatosan harcban áll egymással. A Facebook alig néhány napja jelentette be az Open Graph keresőfunkcióját , amelynek révén a Facebook platformját használó cégek tartalmai is megjelennek a közösségi szájton végzett keresések találatai között.

hirdetes

Határtalan hirdetési potenciál


A Google nem először próbálkozik betörni a közösségi piacra. Viszonylag korán, 2004-ben előállt az Orkuttal , de a szájt nem növekedett úgy, ahogy várták tőle, és csak Brazíliában, illetve Indiában lett igazán népszerű – ebből a két országból származik az Orkut forgalmának 88 százaléka. Gyakorlatilag érdektelenségbe fulladt a Google egy másik, az emailt és a közösséget ötvöző találmánya, a tavaly év végén bemutatott Wave , és néhány hónappal később a személyes adatokkal való trehány bánásmód miatt tragédiába torkollott egy másik kísérlet, a Buzz [5] is. A The Next Web (TNW) szerint [6] az lenne a logikus lépés, ha a Google egyesítené az Orkut 100 millió felhasználóját a Buzzéival (Buzz-accountja gyakorlatilag mindenkinek van, aki Gmailt használ, ez potenciálisan 200 millió felhasználót jelent).

hirdetes

„Egy a Google tulajdonában álló, és a cég által működtetett social media network csaknem határtalan hirdetési potenciált jelentene – írja a TNW. – Adjuk hozzá még ehhez, hogy még mindig sokan vannak, akik nem elégedettek a Facebookkal, és máris ott a szilárd alap, amire a Google építkezhet.”

A Google egyelőre nem reagált a pletykákra.

Forrás: http://index.hu

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

képesség

egy szervezetnek , rendszernek , vagy folyamatnak az az adottsága, hogy olyan terméket ... Tovább

keresőoptimalizálás

A keresőoptimalizálás fogalmának meghatározása, a SEO fogalma A keresőoptimalizálás azon... Tovább

Tovább a lexikonra