Hogyan használd a Google Search Consolet?

A Google Search Console hatékony használata a siker érdekében

SzSz
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A SEO nem kell, hogy túlkomplikált feladat legyen. Az alábbiakban megvizsgáljuk, hogy a Google Seach Console miként használható eredményesen a sikerek elérése érdekében.
 

Search Console

A sikeres SEO-hoz nem feltétlenül szükséges átfogó technikai ismeretekkel rendelkezni. A Google Seach Console-ja (Google Kereső Konzol) például nagyszerű rálátást kínál webhelyed teljesítményébe, ha hajlandó vagy egy kicsit felfedezni ezt az eszközt.

 

 

A Search Console-nak négy alapvető része van, amelyek sikerlehetőséget rejtenek magukban, és ezek közül mind jelentős hatással lehet keresőoptimalizálásodra.

 

 

1. Feltérképezési hibák


A feltérképezési hibák könnyedén kihasználhatóak például olyan módon, hogy új linkelési lehetőségeket fedezhess fel velük. A feltérképezést végző úgynevezett robotok áttekintést biztosítanak a hibákról, hogy azok kijavításával javíthass az oldal teljesítményén.

 

Ez különösen egy oldal átköltöztetése, vagy URL-címek megváltoztatása után lehet hasznos, hiszen ezek a tevékenységek számos hibalehetőséggel járnak.

 

Tartsd tehát szem előtt, hogy minden hiba egy új lehetőséget jelent, amennyiben hajlandó vagy:

  • Új hibák felkutatására.
  • A talált hibák önálló kijavítására.

 


2. Belső linkek


Kép szövege: keresési forgalom > belső linkek – a prioritást élvező oldalaknak a lista tetején kell elhelyezkedniük

 

Amikor a belső linkekkel (hivatkozásokkal) foglalkozol, mindig érdemes kijelölni néhány „fókuszoldalt”, amelyekre koncentrálni szeretnél. Ez megkönnyíti az optimalizálást, ugyanis lehetővé teszi az oldalak prioritásán alapuló összefűzést.

 

Jó ötlet egy pillantást vetni a Search Console-ra, hogy megtudd, választott oldalaid a lista élén szerepelnek-e. Amennyiben nem, érdemes több oldallal is összekapcsolni azokat jelenlétük megerősítése érdekében.

 

A belső linkek az átkattintási arány javításában is segíthetnek, habár nem érdemes túl sok láblécben elhelyezett linket használni, ezek ugyanis csak zsúfoltabbá, rendetlenebbé tehetik az oldalt, ezzel csökkentve a kattintások számát.
 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Miről ismerheted fel az álvéleményeket?

2018-11-30

Miről ismerheted fel az álvéleményeket?

Az internet lehetővé tette számunkra, hogy alaposan tájékozódhassunk egy termékről, szolgáltatásról, étteremről, vagy bármi másról, mielőtt pénzt és időt fordítanánk rá. Az ilyen kutatgatások során sokat segíthetnek a többi felhasználó, ügyfél, vagy vendég által írt vélemények és/vagy értékelések, amelyek az adott dolog minőségéről árulkodhatnak.

5 profi tipp kezdő bloggereknek

2018-12-03

5 profi tipp kezdő bloggereknek

Szóval elkészült első blogod, minden működik, és már alig várod, hogy elkezdhesd megírni első bejegyzésedet. A legtöbb kezdő ilyenkor azonnal rákattint az „új bejegyzés” gombra, és máris írni kezd… valamit. Talán még ő maga sem tudja, hogy mit, de ír. Itt kezdődnek a problémák.

Így válassz tökéletes nevet YouTube csatornádnak

2018-12-06

Így válassz tökéletes nevet YouTube csatornádnak

Hogy miért írtunk egy egész cikket a YouTube csatornanév kiválasztásáról? Mert ez a név hihetetlenül fontos szerepet játszik a csatorna és márkád sikerében! Az alábbiakban ne keress példákat – itt lényeges és hasznos információkat és tanácsokat olvashatsz arról, hogy mitől lesz jó egy YouTube csatornanév, és hogy hogyan választhatod ki azt!

Hogyan építs ki jó kapcsolatot vlogod közönségével

2018-12-07

Hogyan építs ki jó kapcsolatot vlogod közönségével

A hosszútávú siker érdekében elengedhetetlen, hogy erős és pozitív kapcsolatot építs ki közönségeddel. A következőkben három egyszerű, de nagyon fontos kis tippet osztunk meg, amik segíthetnek ebben. Ne félj, nem lesz szükséged semmilyen különleges tapasztalatra hozzá. Lássuk!

További cikkek ebben a témában
hirdetes
Marketing

Szótár

szakterületi szakértõ

<audit> személy, aki az auditálandó tárgyra nézve szakismeretét rendelkezésre... Tovább

a szennyezés megelőzése

a szennyezés megelőzése Folyamatok, gyakorlatok, módszerek, anyagok, termékek,... Tovább

Tovább a lexikonra
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb magyarországi hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.