Hogyan használd a Google Search Consolet?

A Google Search Console hatékony használata a siker érdekében

SzSz
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Search Console

3. Adatkiemelés


Kép szövege: lehetővé teszi adataid szűrését és a rétegek összehasonlítását – ez jelenlegi adataid részletes jelentése

 

A Schema markup a leghatékonyabb eszköz az webhelyed adatainak strukturálására, azonban az adatkiemelés jó alternatívaként szolgálhat erre. Az Adatkiemelő eszköz segítségével megtaníthatod a Google-nak, hogy oldalad milyen adatstruktúrával rendelkezik.

 

Az első lépés a kiemelni kívánt adat kiválasztása. Miben különbözik céged vagy vállalkozásod a versenytársaktól? Mi az, amit szeretnél fókuszba helyezni oldaladon? Az Adatkiemelő segítségével egy egyszerű egér használatával kijelölheted oldalad legfontosabb adatmezőit.

 

Ezt követően a Google egy sokkal elegánsabb módon jelenítheti meg adataidat a találati oldalain, illetve a Google Tudáspanelen (a találatoktól jobbra megjelenő információkat tartalmazó oszlop). Az adatkiemelés jelentősebb keresőtalálati jelentétet és jobb átkattintási arányt biztosít, mindezt egyszerűen és még csak alapvető programozói tudás sem szükséges hozzá.

 

Ez lehetővé teszi a Google számára, hogy rátaláljon legfontosabb adataidra, ami szintén hozzájárul a SEO sikerekhez.

 

 


4. Keresési statisztikák


Kép szövege: megtekintheted, hogy mely keresésekre illetve különböző eszközökön milyen pozícióban jelensz meg – a lista felső pozícióiban látható keresőkifejezések sikerlehetőségeket hordoznak magukban

hirdetes

 

A Keresési statisztikák nagyszerűen képes ábrázolni webhelyed általános teljesítményét.

 

Segítségével kiderítheted, hogy mely weblapjaid teljesítenek a legjobban, és hogy melyek igényelnek egy kis javítást. Ezen kívül adatokat is találhatsz, illetve lehetővé teszi a rétegek összehasonlítását is.

 

Vajon a régi tartalmaid jobban teljesítettek, mint az újak? Magas a mobileszközökről érkező forgalom átkattintási aránya?

 

Ez a részletes jelentés aktuális adataid alapján készül el, és az alábbi lépéseket teszi lehetővé:

  • A CTA-k javítása
  • A tartalom naprakészen tartása
  • A blogbejegyzések közösségi médián való népszerűsítése
  • Egy blogbejegyzés megjelenítése következő hírleveledben
  •  

Ha még nem fedezted fel a Search Console ezen részét teljes mélységében, akkor most felsoroljuk, hogy hogyan használhatod hatékonyan a Keresési statisztikák funkciót.

 

Vizsgáld meg az átkattintási arányt


hirdetes
Az átkattintási arány közelebbi vizsgálatával könnyedén megállapíthatod, hogy van-e valami probléma az oldal helyezése és az oldal jelenlegi optimalizálása közötti kapcsolattal. Például ha az oldal jó helyezéssel rendelkezik, de alacsony az átkattintási aránya, akkor érdemes lehet átfogalmazni az aktuális meta leírást.

 

 

Ellenőrizd a rangsorolást


A top 25 vagy top 50 lekérdezésre (keresés) való rangsorolás vizsgálata nagyszerű rálátást nyújt arra, hogy mi teljesít jól oldaladon, és min lehetne javítani. Ez számos SEO sikerlehetőséget rejt magában.

 

 


Ismerd meg a közönségedet


A jelentés kérdések (ki, mi, hol, mikor) alapú rendezése segíthet jobban megismerni közönségedet. Milyen dolgokra szoktak rákeresni? Hogyan találhatod meg a legjobb keresőszavakat, amikkel megcélozhatod őket?

 

 

Vizsgáld meg a trendeket


A megjelenítések és a lekérdezések vizsgálatával kiemelheted azokat a trendeket, amik forgalmat terelnek webhelyedre. Egy 30 és egy 90 napot ábrázoló jelentés között számottevő különbségek lehetnek, és ezek ötleteket adhatnak arra, hogy milyen tartalmakat lenne érdemes készítened.

 

 

5. Linkek visszautasítása


A Google Penguin frissítése minden eddiginél fontosabbá tette a linkek visszautasítását. Nagy előny, hogy újabban már sokkal hamarabb elbírálásra kerülnek, az eredmények pedig már két héten belül láthatók.

 

Érdemes a rendszeresen kezelni a visszautasításokat, mert a Google így könnyebben megállapíthatja jelenlegi rangsorolásodat.
 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

Miről ismerheted fel az álvéleményeket?

2018-11-30

Miről ismerheted fel az álvéleményeket?

Az internet lehetővé tette számunkra, hogy alaposan tájékozódhassunk egy termékről, szolgáltatásról, étteremről, vagy bármi másról, mielőtt pénzt és időt fordítanánk rá. Az ilyen kutatgatások során sokat segíthetnek a többi felhasználó, ügyfél, vagy vendég által írt vélemények és/vagy értékelések, amelyek az adott dolog minőségéről árulkodhatnak.

5 profi tipp kezdő bloggereknek

2018-12-03

5 profi tipp kezdő bloggereknek

Szóval elkészült első blogod, minden működik, és már alig várod, hogy elkezdhesd megírni első bejegyzésedet. A legtöbb kezdő ilyenkor azonnal rákattint az „új bejegyzés” gombra, és máris írni kezd… valamit. Talán még ő maga sem tudja, hogy mit, de ír. Itt kezdődnek a problémák.

Így válassz tökéletes nevet YouTube csatornádnak

2018-12-06

Így válassz tökéletes nevet YouTube csatornádnak

Hogy miért írtunk egy egész cikket a YouTube csatornanév kiválasztásáról? Mert ez a név hihetetlenül fontos szerepet játszik a csatorna és márkád sikerében! Az alábbiakban ne keress példákat – itt lényeges és hasznos információkat és tanácsokat olvashatsz arról, hogy mitől lesz jó egy YouTube csatornanév, és hogy hogyan választhatod ki azt!

Hogyan építs ki jó kapcsolatot vlogod közönségével

2018-12-07

Hogyan építs ki jó kapcsolatot vlogod közönségével

A hosszútávú siker érdekében elengedhetetlen, hogy erős és pozitív kapcsolatot építs ki közönségeddel. A következőkben három egyszerű, de nagyon fontos kis tippet osztunk meg, amik segíthetnek ebben. Ne félj, nem lesz szükséged semmilyen különleges tapasztalatra hozzá. Lássuk!

További cikkek ebben a témában
hirdetes
Marketing

Szótár

Közösségi portál

Közösségi portálok - IWIW, Facebook, Twitter, Myspace és még sokan mások A közösségi... Tovább

Url

A webcím, más néven URL (mely a Uniform Resource Locator [egységes erőforrás-azonosító]... Tovább

Tovább a lexikonra
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb magyarországi hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.