notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Keresõoptimalizálás: egyre, vagy mindegyikre?

Keresõoptimalizálás: egyre, vagy mindegyikre?

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Google, mint piacvezetõ
A Google, mint az internetes világpiac vezetõ keresõprogramja, jelenleg e szegmens körülbelül 35-40%-át tudhatja magáénak, mellyel bõven piacvezetõ. A másik két nagy versenytárs, a Yahoo és az MSN együtt rendelkezik körülbelül további 40-50%-kal. A magyarországi megoszlásról pontos adatok nincsenek, de feltételezhetõ, hogy itt is hasonló tendenciákkal találkozhatunk.

Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!


Mielõtt hozzáfognánk honlapunk fenti nagy keresõkre történõ optimalizálásához, általában két nézet között kell választanunk:

  • vagy felejtsük el az egy adott keresõmotorokra történõ optimalizálást, és koncentráljunk az általánosan "legjobb" gyakorlatra,
  • vagy nézzük meg, hogy az egyes keresõmotorok mit figyelnek, és optimalizáljuk a weblapot azoknak megfelelõen.

Mindkettõnek meg vannak a maga problémái, de a végén kiderül, hogy mindkét módszer ugyanazt mondja.

Hogyan is? Nézzük!

A keresõ-specifikus megközelítés híveinek véleménye szerint mivel minden keresõ másképp súlyozza a különbözõ tényezõket, így nem csak, azt kifizetõdõ tudni, hogy az egyes keresõk mit figyelnek az oldalunkon, hanem érdemes weblapjainkat úgy optimalizálni, hogy az a különféle keresõkben is, mint MSN, Google, Yahoo jó találatot okozzon.

hirdetes

Az általános, minden keresõre optimalizálók szerint a jól kitalált és egy adott motorra ma jól mûködõ módszer a jövõben már kevésbé lesz hatékony, hiszen az algoritmusok folyamatosan változnak. Így az egy keresõre összpontosított optimalizálási technikát folyamatosan változtatni, módosítani kell, lépést tartva a keresõmotorok változásaival.

Szintén általános megközelítés szerint a keresõmotorok célja semmi más, csak hogy a felhasználó kulcsszavaira a legmegfelelõbb és legjobb „minõségû” találatokat adják ki. Amennyiben ezt a megközelítést alkalmazzuk, úgy minden keresõben esélyünk van a jó pozíciók elérésére, és jobban függetlenedhetünk az algoritmusok folyamatos változásaitól.

hirdetes


Megoldás: optimalizáljunk minden tényezõre!

Mindkét technika végeredménye majd’ ugyanaz, hiszen minden keresõmotornak az a célja, hogy a kedves felhasználó rátaláljon arra, amit valóban keres. A motorok általában ugyanazokat a tényezõket vizsgálják, másképpen súlyozva õket. Így a megoldás kikövetkeztethetõ: optimalizáljuk a honlapot az összes tényezõre ebben lehet segítségükre egy jó online marketing tanácsadás.


Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!


Forrás:

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 162

Átlagos értékelés: 5.0

Szótár

Azbeszt-gumi tömítőlemez

 Azbeszt-gumi tömítőlemez, tömítőanyag (IT lemez): az IT-lemezeket úgy készítik, hogy... Tovább

irányítás

összehangolt tevékenységek egy szervezet vezetésére és szabályozására ... Tovább

Tovább a lexikonra