notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Egészséges reggeli receptek: Íme 3 szuper gyors, egészséges és tápláló reggeli most, hogy visszatérsz az irodába

hirdetes

Újra irodai hétköznapok: íme 3 gyors, tápláló reggeli amiktől délig tele leszel energiával

CZs
Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

Lassan közeledik az idő, amikor a kényelmes – és olykor ráérős – home officeból vissza kell térned az irodába? Vagy egy ideje már benne is vagy a mára szinte elfeledetté vált hétköznapi pörgésbe? Bármelyik is legyen igaz rád, egy nagyszerű, ízletes, szuper gyors és egészséges reggelivel garantáltan feldobhatod a napodat!

Gyors reggelik a rohanós hétköznapokra

Itt az idő, hogy végre összekapd magad

Egyrészt előfordulhat, hogy a home office és a karantén alatt egy picit lejjebb adtál elvárásaidból és szabályaidból, már ami az egészséges életmódot vagy a diétát jelenti, és hajlamos lettél a nasizásra, a késő esti falatozásra. Másrészt most különösen szükséged lesz az energiádra, hiszen az irodába visszatérve előfordulhat, hogy különösen nagy lesz a pörgés: igyekeztek újra nyeregbe kerülni. Éppen ezért jött el végérvényesen az idő, amikor el kell kezdened összekapnod magad. Ehhez a legelső lépés nem más, mint egy ínycsiklandozó, tápláló reggeli, amivel ezerszer jobban indul a nap, és ami délig biztosan feltölt energiával. Persze most, hogy reggel újra korán kelsz és a munkába rohansz, nem árt, ha a reggeli szuper gyorsan is elkészíthető. Nos, három ilyen alternatívát gyűjtöttünk most össze!

Zabkása/rizskása/köleskása

Nagyon egészségesek, tele vannak lassú felszívódású szénhidráttal, ezer különböző módon elkészíthetők, és nagyon gyorsak. A legjobb bennük, hogy nyugodtan összedobhatod őket már előző este, így másnap reggel csak az elfogyasztásukra kell időt szánnod, vagy egyszerűen csak bedobod a táskádba, és megeszed a munkahelyeden. Az emésztés elősegítése és az anyagcsere felpörgetése érdekében tegyél a kásádba lenmagot és chia magot is. Számomra ez A reggeli, hiszen ételérzékenyek is megtalálhatják a számukra megfelelő alternatívát, és tehéntej helyett alternetív tejekkel is készíthetők. Azt tanácsolom, hogy kísérletezz a különféle kásákkal! Hidd el, amint megtalálod a számodra megfelelő alternatívát, nem fogsz tudni lemondani róla.

hirdetes

Plusz tipp: ha smoothieként fogyasztod, akár a munkahelyedre való utazás közben is elfogyaszthatod, még egy kanálra sem lesz szükséged hozzá, mégis délig tartó energiával tölt fel!

hirdetes

Tojás

Teljesen mindegy, hogy hogyan készítsd el, az egyik legkiválóbb reggeli a tojás. Plusz pont, hogy a sok különféle elkészítési módnak köszönhetően nehéz megunni. Szintén könnyedén összepakolhatod magadnak már előző este a teljes kiőrlésű kenyeret, a felvágottat vagy a zöldségeket, hogy reggel csak a tojást kelljen frissen megsütnöd. A főtt tojás elkészül, míg a reggeli rutinodat végzed, egyéb formájában pedig tényleg alig 5 perc alatt elkészül. Ha az édes helyett valami sósra vágyom, én ehhez nyúlok! Nálam az avokádós, paradicsomos, tükörtojásos pirítós a nyerő.

Banán palacsinta

Egészséges, gyors, nincs tele cukorral, ami megdobná a vércukorszinted, és szintén eltelít délig. Meg merem kockáztatni, hogy nagyjából annyi időt vesz igénybe az elkészítése, mint egy tükörtojásé. Az én banánpalacsintám 1 db banánból, 2 db tojásból és 1 tk őrölt fahéjból áll. Egyszerűen csak össze kell kevernünk a hozzávalókat, és egy olajos serpenyőben kisütnünk. Aki még táplálóbb reggelire vágyik, nyugodtan keverhet bele egy kis zabpelyhet is, ha a palacsinta a régebbi serpenyő miatt leragadna, egy csepp olaj segít majd megoldani a gondot. 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

termék

egy folyamat eredménye 1. MEGJEGYZÉS: Négy általános... Tovább

hiba

egy szándék szerinti, vagy elõírt használattal kapcsolatos követelmény nem... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Ételek Gasztronómia Hírek