notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hét új Google Analytics funkció

hirdetes

Hét új Google Analytics funkció

Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

Tavaly is sok új Google Analytics funkciót vezettek be, ezek sora idén újabb héttel bővült. Ezek a funkciók kifejezetten a vállalati felhasználók igényeit szolgálják. A funkciókat folyamatosan élesítik, így nemsokára az összes elérhető lesz bárki számára.

Hét új Google Analytics funkció

Az új Google Analytics funkciók:

 

Bővített mobiljelentés

Az Analytics bővítette a mobilwebhelyek támogatását, továbbá az iPhone és az Android mobilok által használt alkalmazások nyomon követését. A PHP-, JSP-, PERL- vagy ASPX-alapú mobilwebhelyek esetében szerveroldali kód hozzáadásával a Javascriptet nem futtató telefonokat is nyomon követheti. A mobilalkalmazások fejlesztői hozzáférnek az SDK-hoz és a műszaki implementációs adatokhoz (csak angolul). A Látogatók panel új Mobiljelentéseiben megtekintheti a mobilkészülékek és szolgáltatók szerint lebontott adatokat is. Emellett követhetjük az egyes mobileszközökön használt alkalmazásokat is.

 

Bővített célok és új célok a látogatói aktivitás mérésére

Még több konverziót követhetünk nyomon, profilonként akár már 20 célt is meghatározhatunk az eddigi 4 helyett.Ezek után mérni tudjuk a felhasználók aktivitását és webhelyünk márkaépítési sikerét a Webhelyen töltött idő és az Oldal/látogatás érték alapján meghatározott célokkal is. Rövid útmutatás a célok meghatározásához.

hirdetes

 

Speciális szűrők

A speciális szűrőkkel mélyebben tudunk kutatni:

Kimutatás

Másodlagos dimenziók

Speciális szűrők

Ezekkel lehetőségünk nyílik, hogy bármikor részletes elemzést végezzünk.

 

Egyéni változók

Az egyéni változók lehetővé teszik, hogy az Analytics rugalmas, hatékony és személyre szabható legyen. Ezekkel összegyűjthetjük az üzletünk számára legfontosabb és egyedi webhelyhasználati adatokat. A látogatókat különféle látogatószintű (pl. tag vagy nem tag), munkamenetszintű (pl. bejelentkezett-e vagy sem) és oldalszintű (pl. megnézte-e a sportrovatot) attribútumok alapján is meghatározhatjuk és nyomon követhetjük. Az egyéni változók segítségével tetszőleges számú, a webhelyével kapcsolatos interakciót és viselkedést vizsgálhatunk. Angol útmutató.

 

Speciális szegmensek és egyéni jelentéssablonok megosztása

A speciális szegmensek és az egyéni jelentések használatával mostantól pontosabban megszabhatjuk, mely profilokban jelenjenek meg az egyes szegmensek és jelentések. Emellett az egyéni jelentéssablonokat könnyedén meg tudjuk osztani másokkal: ehhez elég egy linket megosztanod. Kifejezetten az értékesítők számára hoztál létre egyéni jelentést? Küldd el a jelentéssablonok linkjét bárkinek, aki rendelkezik Google Analytics fiókkal, és az előre megformázott értékesítési jelentéssablon automatikusan importálásra kerül.

hirdetes

 

Intelligens elemzés és egyéni figyelmeztetések

Mostantól nem kell átfésülnünk az adatokat jelentős változások után kutatva, ez a funkció automatikusan figyelmeztet a fiókunkban bekövetkezett változásokra. A személyre szabható figyelmeztetések révén értesülhetünk a meghatározott változásokról. Napi, heti és havi eseményindítók rendelhetők meghatározott dimenziókhoz és mutatókhoz, az értesítést pedig e-mailen vagy közvetlenül a felhasználói felületen kaphatjuk meg, amint a változások végbemennek.

 

 

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

az audit ügyfele

szervezet vagy személy, amely, vagy aki auditot kér Tovább

ellenõrzés

a megfelelõség kiértékelése megfigyeléssel és ítéletalkotással, továbbá... Tovább

Tovább a lexikonra