notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Influencer marketing szállodád érdekében. Hogyan lesz hatékony?

Hogyan segíthet az influencer marketing a szállodáknak?

SzSz
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Influencer marketing

A nyomon követendő mérőszámok – a befektetés megtérülése


Ha szeretnéd látni, hogy a választott influencerrel való együttműködésed sikeres-e, (tehát megtérül-e a ráfordított pénz), akkor a következő mérőszámokat érdemes nyomon követni:

 

  • A tartalom népszerűsége: Milyen gyakran osztják újra az influencer által készített tartalmakat?
  • Követők száma: Mennyivel növekedett szállodád követőinek száma a közösségi oldalakon?
  • Aktivitás: Hány kedvelés, hozzászólás, és megosztás érkezik bejegyzéseidre?
  • Elérések: Hányan látták a bejegyzést?
  • Webhelyforgalom: Növekedett-e a webhelyedre érkező forgalom?
  • Keresőoptimalizálás: Javultak-e keresőpozícióid az influencerrel történő együttműködés alapján?
  • A szálloda forgalma: Több vendég érkezett-e szállodádba, mióta fut az influencer kampány? (Reméljük konverziómérés van szállodádban).

 

Ezen szempontokat figyelembe véve könnyedén eldöntheted, hogy megéri-e továbbra is együttműködni az adott influencerrel. Persze ezek csak példák – ha más a célod a kampánnyal, akkor az adott célhoz kapcsolódó értékeket érdemes nyomon követni.

 

 

Mit kérj egy influencertől


Az influencerek értékelésénél leírtuk, melyek a számodra lehasznosabb személyek. Sok marketinges beleesik abba a hibába, hogy nem kér mást, csak egy posztot az Instagramon kiválasztott influencerétől. Az Instagram kétségkívül egy jó PR eszköz, de nem minden. Nézzük, melyek a legfontosabb hozzájárulások, melyeket kérned kell a pénzedért. A sorrend a fontosságot is jelöli!

hirdetes

 

 

Instagram poszt


Egy Instagram poszt sokáig fent marad az influencer oldalán, abban az időben sokan láthatják, amikor a posztot kiteszi. Ha a fenti paraméterek alapján jól választottad ki influenceredet, akkor egy jó kép a hotelből sokakat meggyőz majd.

 

 

Tripadvisor és Google Cégem bejegyzés


Hotelről láván szó, ne feledkezzünk meg legfontosabb vélemény alkotó oldalinkról a Tripadvisorról és a Google Cégem oldalról sem. Egy ismert személy véleménye különösen meggyőző lehet a hotel leendő vendégei számára. Kérj tehát influenceredtől egy-egy posztot, képekkel mindkét platformra. 

 


Instagram Story

hirdetes


10.000 követő felett az Instagram Storyba linket is lehet tenni, mely a weboldaldra vezet. Ez ugyan csak egy napig él majd, de addig jelentős forgalmat generálhat szállodád weboldalára. Állapodj meg az influencerrel, hogy a nálad készített storyt tegye be a fókuszba helyezett storyk közé is, és tartsa ott.

 


Facebook poszt


Egy jó influencernek erős követőtábora van Facebookon is. Pontosabban azoknak biztosan, akik hoteled számára fontosak lehetnek, hiszen vevőköröd nagy része a Facebookon van jelen. Mindenképpen kérj egy vagy több Facebook posztot is, melyek legyenek

  • kreatívak, vagy vírus módon terjedők, hogy sok embert elérjenek
  • mutassanak linkkel weboldaldra
  • Ha csak egy posztot kapsz, azt vasárnap este 7 órára kérd. Ha teheted, kérj élő bejelentkezést Facebook oldalán szállodádból, ennek viralitása lesz a legnagyobb. Az élő bejelentkezésbe is tegyél linket, mely hoteled weboldalára mutat! 

 

 

Cikk a blogban


A legfontosabb, amit kérned kell, az egy cikk a blogban. A blogposztról mutasson link hoteled weboldalára. A posztot ossza meg az influencer mind az Instagram Storyban mind Facebook oldalán (vasárnap este 7-kor). A blogposzt egyszerre éri el a közösségi médiumok látogatóit és segíti weboldalad kersőoptimalizálását, azaz előbbre juttat a Google-ben. 
 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

2019-01-19

"Kiürülhet" a Google az új EU-s jogszabály miatt

A Google egy újabb eszközt húzott elő a tarsolyából, hogy megmutassa, milyen hatása lehet az Európai Unió új szerzői jogi irányelvének, ha jelenlegi formájában törvény lesz belőle.

Így építs fel egy közösséget YouTube vlogcsatornád köré

2019-01-02

Így építs fel egy közösséget YouTube vlogcsatornád köré

Sokan egyszerűen csak szórakoztató időtöltésként foglalkoznak a YouTube-bal, vagy csak szeretnék megosztani néhány emberrel gondolataikat, alkotásaikat vagy bármi mást, amire ez a formátum lehetőségeket kínál. Ha azonban videóid akár csak egy kisebb közönséget is gyűjtöttek maguk köré, akkor híreink vannak: csatornád már nem csupán rólad szól.

A blogkezdés alapjai 5 lépésben

2018-12-13

A blogkezdés alapjai 5 lépésben

Az interneten temérdek tippet és forrást találhatsz a kezdő blogolók számára, a probléma csupán az, hogy mindegyik más és más oldalról közelíti meg a témát. A rengeteg információ egy kezdő elé azt a téves képet festheti, hogy a blogolás egy nehéz, komplikált feladat. Nem muszáj azonban mindig mindent túlbonyolítani.

Semmiből ezrek – Egy érintetlen Instagram fiók felfuttatása

2018-12-12

Semmiből ezrek – Egy érintetlen Instagram fiók felfuttatása

10-ből 9 online „Instagram útmutató” ugyan azokat az unalmas, általános tippeket hasznosítja újra és újra: felhasználói tartalmak megosztása, nyereményjátékok megrendezése, CTA-k elhelyezése, stb. Ezekkel a tanácsokkal valójában semmi baj nincs, hiszen bevált taktikáknak számítanak… ha az embernek már több ezer követője van.

További cikkek ebben a témában
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 136

Átlagos értékelés: 4.9

Érdekességek Marketing

Szótár

követelmény

kinyilvánított igény vagy elvárás, amely általában magától értetõdõ vagy... Tovább

piac verseny

Az azonos fogyasztókért folytatott verseny, amely kiterjedhet a potenciális fogyasztókra és a... Tovább

Tovább a lexikonra