notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Influencer marketing szállodád érdekében. Hogyan lesz hatékony?

hirdetes

Hogyan segíthet az influencer marketing a szállodáknak?

SzSz
Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

Influencer marketing

A nyomon követendő mérőszámok – a befektetés megtérülése


Ha szeretnéd látni, hogy a választott influencerrel való együttműködésed sikeres-e, (tehát megtérül-e a ráfordított pénz), akkor a következő mérőszámokat érdemes nyomon követni:

  • A tartalom népszerűsége: Milyen gyakran osztják újra az influencer által készített tartalmakat?
  • Követők száma: Mennyivel növekedett szállodád követőinek száma a közösségi oldalakon?
  • Aktivitás: Hány kedvelés, hozzászólás, és megosztás érkezik bejegyzéseidre?
  • Elérések: Hányan látták a bejegyzést?
  • Webhelyforgalom: Növekedett-e a webhelyedre érkező forgalom?
  • Keresőoptimalizálás: Javultak-e keresőpozícióid az influencerrel történő együttműködés alapján?
  • A szálloda forgalma: Több vendég érkezett-e szállodádba, mióta fut az influencer kampány? (Reméljük konverziómérés van szállodádban).

Ezen szempontokat figyelembe véve könnyedén eldöntheted, hogy megéri-e továbbra is együttműködni az adott influencerrel. Persze ezek csak példák – ha más a célod a kampánnyal, akkor az adott célhoz kapcsolódó értékeket érdemes nyomon követni.

Mit kérj egy influencertől


Az influencerek értékelésénél leírtuk, melyek a számodra lehasznosabb személyek. Sok marketinges beleesik abba a hibába, hogy nem kér mást, csak egy posztot az Instagramon kiválasztott influencerétől. Az Instagram kétségkívül egy jó PR eszköz, de nem minden. Nézzük, melyek a legfontosabb hozzájárulások, melyeket kérned kell a pénzedért. A sorrend a fontosságot is jelöli!

hirdetes

Instagram poszt


Egy Instagram poszt sokáig fent marad az influencer oldalán, abban az időben sokan láthatják, amikor a posztot kiteszi. Ha a fenti paraméterek alapján jól választottad ki influenceredet, akkor egy jó kép a hotelből sokakat meggyőz majd.

Tripadvisor és Google Cégem bejegyzés


Hotelről láván szó, ne feledkezzünk meg legfontosabb vélemény alkotó oldalinkról a Tripadvisorról és a Google Cégem oldalról sem. Egy ismert személy véleménye különösen meggyőző lehet a hotel leendő vendégei számára. Kérj tehát influenceredtől egy-egy posztot, képekkel mindkét platformra. 


Instagram Story

hirdetes


10.000 követő felett az Instagram Storyba linket is lehet tenni, mely a weboldaldra vezet. Ez ugyan csak egy napig él majd, de addig jelentős forgalmat generálhat szállodád weboldalára. Állapodj meg az influencerrel, hogy a nálad készített storyt tegye be a fókuszba helyezett storyk közé is, és tartsa ott.


Facebook poszt


Egy jó influencernek erős követőtábora van Facebookon is. Pontosabban azoknak biztosan, akik hoteled számára fontosak lehetnek, hiszen vevőköröd nagy része a Facebookon van jelen. Mindenképpen kérj egy vagy több Facebook posztot is, melyek legyenek

  • kreatívak, vagy vírus módon terjedők, hogy sok embert elérjenek
  • mutassanak linkkel weboldaldra
  • Ha csak egy posztot kapsz, azt vasárnap este 7 órára kérd. Ha teheted, kérj élő bejelentkezést Facebook oldalán szállodádból, ennek viralitása lesz a legnagyobb. Az élő bejelentkezésbe is tegyél linket, mely hoteled weboldalára mutat! 

Cikk a blogban


A legfontosabb, amit kérned kell, az egy cikk a blogban. A blogposztról mutasson link hoteled weboldalára. A posztot ossza meg az influencer mind az Instagram Storyban mind Facebook oldalán (vasárnap este 7-kor). A blogposzt egyszerre éri el a közösségi médiumok látogatóit és segíti weboldalad kersőoptimalizálását, azaz előbbre juttat a Google-ben. 
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

A karimatömítések tulajdonságok és felhasználás

Az azbesztmentes karimatömítések a lapos nyugvótömítések legelterjedtebb típusai. Számos... Tovább

esomar

Vélemény- és Marketing Kutatók Világszövetsége (World Association of Opinion and Marketing... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Marketing