Influencer marketing szállodád érdekében. Hogyan lesz hatékony?

Hogyan segíthet az influencer marketing a szállodáknak?

SzSz
hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Influencer marketing

A nyomon követendő mérőszámok – a befektetés megtérülése


Ha szeretnéd látni, hogy a választott influencerrel való együttműködésed sikeres-e, (tehát megtérül-e a ráfordított pénz), akkor a következő mérőszámokat érdemes nyomon követni:

 

  • A tartalom népszerűsége: Milyen gyakran osztják újra az influencer által készített tartalmakat?
  • Követők száma: Mennyivel növekedett szállodád követőinek száma a közösségi oldalakon?
  • Aktivitás: Hány kedvelés, hozzászólás, és megosztás érkezik bejegyzéseidre?
  • Elérések: Hányan látták a bejegyzést?
  • Webhelyforgalom: Növekedett-e a webhelyedre érkező forgalom?
  • Keresőoptimalizálás: Javultak-e keresőpozícióid az influencerrel történő együttműködés alapján?
  • A szálloda forgalma: Több vendég érkezett-e szállodádba, mióta fut az influencer kampány? (Reméljük konverziómérés van szállodádban).

 

Ezen szempontokat figyelembe véve könnyedén eldöntheted, hogy megéri-e továbbra is együttműködni az adott influencerrel. Persze ezek csak példák – ha más a célod a kampánnyal, akkor az adott célhoz kapcsolódó értékeket érdemes nyomon követni.

 

 

Mit kérj egy influencertől


Az influencerek értékelésénél leírtuk, melyek a számodra lehasznosabb személyek. Sok marketinges beleesik abba a hibába, hogy nem kér mást, csak egy posztot az Instagramon kiválasztott influencerétől. Az Instagram kétségkívül egy jó PR eszköz, de nem minden. Nézzük, melyek a legfontosabb hozzájárulások, melyeket kérned kell a pénzedért. A sorrend a fontosságot is jelöli!

hirdetes

 

 

Instagram poszt


Egy Instagram poszt sokáig fent marad az influencer oldalán, abban az időben sokan láthatják, amikor a posztot kiteszi. Ha a fenti paraméterek alapján jól választottad ki influenceredet, akkor egy jó kép a hotelből sokakat meggyőz majd.

 

 

Tripadvisor és Google Cégem bejegyzés


Hotelről láván szó, ne feledkezzünk meg legfontosabb vélemény alkotó oldalinkról a Tripadvisorról és a Google Cégem oldalról sem. Egy ismert személy véleménye különösen meggyőző lehet a hotel leendő vendégei számára. Kérj tehát influenceredtől egy-egy posztot, képekkel mindkét platformra. 

 


Instagram Story

hirdetes


10.000 követő felett az Instagram Storyba linket is lehet tenni, mely a weboldaldra vezet. Ez ugyan csak egy napig él majd, de addig jelentős forgalmat generálhat szállodád weboldalára. Állapodj meg az influencerrel, hogy a nálad készített storyt tegye be a fókuszba helyezett storyk közé is, és tartsa ott.

 


Facebook poszt


Egy jó influencernek erős követőtábora van Facebookon is. Pontosabban azoknak biztosan, akik hoteled számára fontosak lehetnek, hiszen vevőköröd nagy része a Facebookon van jelen. Mindenképpen kérj egy vagy több Facebook posztot is, melyek legyenek

  • kreatívak, vagy vírus módon terjedők, hogy sok embert elérjenek
  • mutassanak linkkel weboldaldra
  • Ha csak egy posztot kapsz, azt vasárnap este 7 órára kérd. Ha teheted, kérj élő bejelentkezést Facebook oldalán szállodádból, ennek viralitása lesz a legnagyobb. Az élő bejelentkezésbe is tegyél linket, mely hoteled weboldalára mutat! 

 

 

Cikk a blogban


A legfontosabb, amit kérned kell, az egy cikk a blogban. A blogposztról mutasson link hoteled weboldalára. A posztot ossza meg az influencer mind az Instagram Storyban mind Facebook oldalán (vasárnap este 7-kor). A blogposzt egyszerre éri el a közösségi médiumok látogatóit és segíti weboldalad kersőoptimalizálását, azaz előbbre juttat a Google-ben. 
 

 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Még több cikk

2019-01-19

"Kiürülhet" a Google az új EU-s jogszabály miatt

A Google egy újabb eszközt húzott elő a tarsolyából, hogy megmutassa, milyen hatása lehet az Európai Unió új szerzői jogi irányelvének, ha jelenlegi formájában törvény lesz belőle.

Így építs fel egy közösséget YouTube vlogcsatornád köré

2019-01-02

Így építs fel egy közösséget YouTube vlogcsatornád köré

Sokan egyszerűen csak szórakoztató időtöltésként foglalkoznak a YouTube-bal, vagy csak szeretnék megosztani néhány emberrel gondolataikat, alkotásaikat vagy bármi mást, amire ez a formátum lehetőségeket kínál. Ha azonban videóid akár csak egy kisebb közönséget is gyűjtöttek maguk köré, akkor híreink vannak: csatornád már nem csupán rólad szól.

A blogkezdés alapjai 5 lépésben

2018-12-13

A blogkezdés alapjai 5 lépésben

Az interneten temérdek tippet és forrást találhatsz a kezdő blogolók számára, a probléma csupán az, hogy mindegyik más és más oldalról közelíti meg a témát. A rengeteg információ egy kezdő elé azt a téves képet festheti, hogy a blogolás egy nehéz, komplikált feladat. Nem muszáj azonban mindig mindent túlbonyolítani.

Semmiből ezrek – Egy érintetlen Instagram fiók felfuttatása

2018-12-12

Semmiből ezrek – Egy érintetlen Instagram fiók felfuttatása

10-ből 9 online „Instagram útmutató” ugyan azokat az unalmas, általános tippeket hasznosítja újra és újra: felhasználói tartalmak megosztása, nyereményjátékok megrendezése, CTA-k elhelyezése, stb. Ezekkel a tanácsokkal valójában semmi baj nincs, hiszen bevált taktikáknak számítanak… ha az embernek már több ezer követője van.

További cikkek ebben a témában
hirdetes
Érdekességek Marketing

Szótár

az audit következtetése

az auditnak az auditcsoport által az audit céljainak és az audit valamennyi... Tovább

környezetközpontú irányítási rendszer, KIR

környezetközpontú irányítási rendszer KIR Egy szervezet irányítási rendszerének az a... Tovább

Tovább a lexikonra