notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Honlapot szeretnék készíttetni, de mindenki mást ígér, mi itt az igazság?

Honlapot szeretnék készíttetni, de mindenki mást ígér, mi itt az igazság?

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Ha az ember új honlapot szeretne készíttetni, és utána néz az Interneten, mi is kell ahhoz, hogy honlapja valóban megérje azt a pénzt, amit kiad érte, sok minden félét tapasztalhat. Van aki azt mondja, legfontosabb a látvány, van aki szerint a keresõmarketing, a megtalálhatóság a lényeg, van  aki a jó programozásra, megfelelõ háttérmunkára esküszik. Cégünk több mint 300 ügyféllel dolgozott eddig együtt. Ezen tapasztalatok alapján összeállítottunk egy listát a tévedések, tévhitek és megvezetések birodalmából. Milyen tehát a valóban jó honlapkészítés, cikkünkbõl kiderül!

Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!

Kérje ajánlatunkat itt!

 

Honlapkészítés tévhitek

3 féle tévhit létezik.

  1. Az egyik: a szép honlap biztos siker.
  2. A második: a honlapkészítés során a keresõmarketing mindent megold.
  3. A harmadik: a szép és keresõbarát valamint jó programkódon futó honlap verhetetlen.

Ez egyik sem igaz. Ne higgyenek annak a honlapkészítõ cégnek, aki ilyet állít. Nézzük egyenként a honlapkészítési tévhiteket.

Szép honlap, nekünk ez elég!

Talán a legrégebbi elmélet, sokan bedõltek neki, hogy nem kell más, mint, hogy a honlapunk igényesen nézzen ki. Kétségtelenül elengedhetetlen ez, hiszen egy rossz honlap leminõsíti a céget is, vevõriasztó, de szép honlap még nem lesz vevõcsábító, ha azt nem találják meg. Ezért nagyon fontos, hogy az Ön honlapja is keresõbarát legyen, azaz a nagyobb keresõk (Google, Microsoft Live) a találati listájukban az elsõk között hozzák azt, illetve a katalógusokban (Startlap, OK stb.) is fellelhetõ legyen. Hiszen mit ér az olyan Pláza, amit megnyitnak egy tanyán és senkinek nem szólnak róla? Legyen bármilyen jó és olcsó a kínált termék vagy szolgáltatás, ha senki nem tud róla, akkor hogyan vásároljon? Rengeteg flash technológiával készült csillogó villogó honlapot találunk, ami bizony a Pláza a tanyán esete. Szép, de teljesen haszontalan. Egyre több honlapkészítõ cég ismeri fel ezt manapság, és hangoztatja, hogy õ keresõbarát, keresõmarketing alapon készít honlapokat. És ez elég?

Honlapkészítés keresõmarketing alapokon

Sok mindent lehet olvasni a keresõmarketingrõl az interneten, sok mindent meg lehet tanulni mástól. Konkurenciáink is folyamatosan figyelnek bennünket, mit hogyan csinálunk, hogy a mi honlapjaink mindig a keresõlisták élén állnak. Ezekbõl a morzsákból összeszedegetve egy pár év figyelmes olvasgatás után könnyen eljuthat oda bármely honlapkészítõ cég, hogy a bizonyos szavakra az elsõk között hozzák a keresõk az általa készített honlapot. Sokan hirdetik: Az általunk készített WWW.XXXX.XX honlap a szolárium stúdió szóra az elsõ helyen található a Googleban! Na ez jó, gondolhatnánk. De két dolog is hibázik.

hirdetes
  1. Ez az egy? És más kifejezések? Szolárium? Barnulás? Bizony, bizony nem elég villogni egy-egy kiemelt, és akár értelmetlen szóval, kifejezéssel. Egy cégnek nem egy, nem 2-3 hanem több tucat, a tevékenységéhez kapcsolódó szóra az elsõk között kell jönnie a keresõkben. A keresõszavak megfelelõ megválasztása az online marketing tanácsadó feladata. Az online marketing tanácsadás egy külön szakma, a tanácsadónak ismernie kell a keresõk szokásait, azt, hogy mit írnak be a keresõkbe, hogyan írják azt be. Ezt alaposan át kell gondolni, a honlapkészítés önmagában nem elég a sikerhez, online marketing stratégia szükséges, ami mindent magában foglal.
  2. Ha szoláriumba akarok menni, azt fogom beírni, hogy szolárium stúdió? Vagy csak hogy szolárium? Nagyon sok keresõoptimalizáló cég olyan kifejezésekkel büszkélkedik, amelyekre nem nehéz elsõnek lenni. Legyek elsõ holnapra a „night club Budapest Bajza utca” kifejezésre? Vagy az „Anipanni fodrász szalon Kiskunfélegyháza” kifejezésre. Gondolhatják, hogy ez nem nehéz…. Legyenek elsõk szakmájuk összes kapcsolódó kifejezésére. Ha vezetési tanácsadás a kérdés, akkor illõ az „iso 9001”  az „ISO 14001”  az „ISO 22000” vagy a minõségirányítás, környezetirányítás szavakra elsõnek lenni. Vagy mondjuk akár az ISO szóra az elsõ 3-ban. Ezekre mindre.

Mi tehát a keresõmarketing lényege?

A látogatottság. A látogatottság pedig sok szóra jó helyezésbõl, és az Interneten való totális jelenlétbõl adódik. Ha nem egy, nem kettõ, hanem sok-sok száz szóra az elsõk között hozzák a keresõk találati listájukban a weboldalunkat. Ezt hogyan lehet elérni? Bizony, ehhez kell az online marketing tanácsadó. Mivel konkurenciánk így is árgus szemekkel olvassa ezt a cikket, kérjük, engedjék meg, hogy itt most többet a részletekrõl ne áruljak el. Annyi biztos, hogy ha valahol azt látják, hogy egy pályázatíró cég honlapja, ahh’ de jó, az elsõ 6 hónap alatt 10.000 látogatót vonzott, annak ne dõljenek be, ez édes kevés. Egy jó online marketinggel rendelkezõ pályázatíró céghez NAPONTA AKÁR 2-3 EZER látogató kell érkezzen!

hirdetes

A nagy látogatottság elegendõ?

És itt jön a következõ csavar, ha a fõbb vonalakat tekintjük, az utolsó. A nagy látogatottság sem elegendõ, ha a sok látogató csak jön és megy. A látogatónak el kell végeznie azt a feladatot amiért a honlapkészítés elindult, tehát mondjuk rendelnie kell a termékünkbõl, meg kell nézzen egy bizonyos oldalt  stb. Az online marketing tanácsadó nem azt a kérdést teszi fel, hogy Tisztelt Cég! Ön milyen honlapot szeretne, hanem azt, hogy mi a célunk? Eladni? Bemutatni? Ismertetni? A honlapkészítés online marketing stratégia alapján kell fusson! A céloldal konverzió, azaz mondjuk az ajánlatkérõ vagy megrendelõ oldal látogatottsága, sõt, az adott feladat elvégzése (pl. ajánlatkérõ kérdõív kitöltése) már sokkal nehezebb feladat, mint elsõk között lenni.  Kérdezzük meg tehát a honlapkészítõ céget vagy annak referenciáit, hány ajánlatkérés érkezik naponta hozzájuk, vagy kérdezzük meg azt, milyen anyagi elõnyökkel járt az új honlap elkészíttetése? Ez a végsõ eredmény! És mi ezt kínáljuk Önnek! Kérdezzék meg nyugodtan referencia listánkon szereplõ cégek bármelyikét, mennyit hozott nekik az általunk készített honlap! Tessék csak, nyugodtan, most! Mi is megkérdeztük. 18-75%-os forgalomnövekedésrõl számoltak be. Mennyit jelentene ez az Ön cégénél? Mennyi plusz profitot? Biztos, hogy többet, mint egy online marketing tanácsadás alapján készülõ új honlap ára. Akár egy hónap alatt is. Mit kell tehát tegyen, Ön kedves leendõ ügyfelem, hogy ehhez a plusz profitra szert tegyen?

Kérje ajánlatunkat online marketing stratégia kidolgozására, honlapkészítésre online marketing tanácsadó segítségével ide kattintva!

És mit kel tegyél Te kedves konkurenciánk, aki ezt a cikket olvasod? Tanulj ezen túl is tõlünk, mint eddig tetted, akkor Te is egyre jobb és jobb honlapokat készítesz majd…..

 

Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!

Kérje ajánlatunkat itt!

Forrás:

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 233

Átlagos értékelés: 4.7

Szótár

Google Wave

Mi is a Google Wave? A Google Wave egy új online eszköz, amellyel real-time, azaz valós idejű... Tovább

public relations

A PR azon programok összessége, amelyeket azért alakítottak ki, hogy támogassák vagy... Tovább

Tovább a lexikonra