notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

A nemzeti turizmusfejlesztési stratégia javítaná az életminõséget

hirdetes

A nemzeti turizmusfejlesztési stratégia javítaná az életminõséget

Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Hazánkban sokan próbálnak megélni az idegenforgalomból, turizmusból. A szakértõk szerint ennél még többen is találhatnának megélhetést ebben a szektorban, sõt, a mainál magasabb jövedelemre tehetnének szert.

ISO 9001, ISO 14001 ISO 17799 rendszerkiépítéshez, honlapkészítésre,HR Tanácsadásra állami támogatás segítségével kérje ajánlatunkat itt!

Ennek érdekében készítették, és fogadták el a Nemzeti turizmusfejlesztési stratégiát (NTS). Kolber István miniszter szerint a stratégia elsõdleges célja javítani a turizmus közvetlen és közvetett szereplõinek életminõségén. 

A NTS a turizmus és a vele összefüggõ más szakmai területek kapcsolódó tényleges problémáiból kiindulva, kormányzati ciklusokon átívelve jelöli ki az ágazat fejlesztési irányait, figyelembe véve idegenforgalom a gazdaság egészére gyakorolt hatását. A stratégia elfogadását széleskörû szakmai egyeztetés elõzte meg, alkotói a Magyar Turizmus Rt. stratégiai munkacsoportja.  Az NTS összességében nem csak a turizmusban tevékenykedõk, hanem az egész ország életminõségét javítaná.

hirdetes

A stratégia 2005-20013 közötti idõszakra szól, így alapjául szolgálhat a 2007-2013 között végrehajtandó Nemzeti Fejlesztési Terv turisztikával kapcsolatos részeinek - közölte Kolber István. Kiemelte, a honi turizmus három fõ irányba sorolható be, ezek az egészségturizmus, az örökségturizmus, valamint a konferenciaturizmus. 

A stratégia pillérei:

  • A versenyképesség és a fenntartható fejlesztés, a turizmus nem gazdasági hatásainak optimalizálása. 
  • A hazai vonzerõk és termékek, amelyek megfelelõen hirdetve idecsábíthatják a turistákat. A stratégia földrajzi alapon meghatározza az egymáshoz kapcsolódó, együttesen megjelenített kínálattal rendelkezõ hazai turisztikai célterületeket, amelyek turizmussal összefüggõ fejlesztési és marketing feladati egységesen kezelendõek. 
  • hirdetes
  • Az infrastruktúra fejlesztése.
  • A humánerõforrás fejlesztése.
  • Az irányítás és fejlesztés intézményrendszere, valamint a turizmus ösztönzõrendszere és a különbözõ célterületek, valamint az intézményrendszer közötti partnerségi viszonyok kialakításának lehetõsége. 

A NTS magántõkére és uniós forrásokra egyaránt alapoz, várhatók EU-s pályázati lehetõségek ezen a területen. Ha pontosabb információkat szeretne kapni a páylázati lehetõségekrõl, vagy szeretné ezeket igénybe is venni, a STandad-Team Kft. segítségével megteheti!

ISO 9001, ISO 14001 ISO 17799 rendszerkiépítéshez, honlapkészítésre,HR Tanácsadásra állami támogatás segítségével kérje ajánlatunkat itt!

Forrás:

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

A karimatömítések tulajdonságok és felhasználás

Az azbesztmentes karimatömítések a lapos nyugvótömítések legelterjedtebb típusai. Számos... Tovább

MMSZ

Magyar Marketing Szövetség. -Szervezi és összefogja a marketing területén... Tovább

Tovább a lexikonra