notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Hogyan lehetsz te is sikeres cégtulajdonos? 4 tipp, hogy sikeres cégtulajdonos legyél

hirdetes

Hogyan lehetsz te is sikeres cégtulajdonos?

VN
Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

A legtöbben alkalmazottként élik életüket és építik karrierjüket, amivel természetesen semmi baj nincs, azonban aki ennél többre vágyik, annak a csúcsra kell törnie. Szerencsére manapság erre az embernek több lehetősége van, mint valaha, és ezen lehetőségek egy része nem is igényel olyan óriási kezdőtőkét. A következőkben egy gyors pillantást vetünk arra, hogy hányféleképpen válhat valaki sikeres cégtulajdonossá!
 

4 tipp, hogy sikeres cégtulajdonos legyél

1. Vásárolj egy franchise-t

Nem mindenki szeretne azzal időzni, hogy kiépít egy egész céget a maga rendszerivel, folyamatival és minden egyéb részletével. Az egyik alternatív lehetőség pénzzel kiváltani ezt az időt és felvásárolni egy egész franchise-t. A legnagyobb előny ilyenkor az, hogy azt az időt és erőfeszítést, amit saját céged felépítésére fordítanál, felhasználhatod a meglévő csapat fejlesztésére. Mindemellett a bankok is szívesebben adnak kölcsönöket stabilabb cégeknek, mint újonnan alapult vállalatoknak.

Az egyetlen dolog, amire oda kell figyelned, hogy ha szeretnéd folytatni a franchise sikersorozatát, akkor azt kell tenned,amit a franchise-adók mondanak. A franchise maga a te tulajdonod lesz, de nem te leszel a fő döntéshozó, tehát nem lesz a saját rendszered.

2. Próbáld ki a multi-level marketinget

A multi-level marketinget (vagy „hálózatmarketinget”) rossz hírnév övezi, mert sokan csalásként tekintenek rá. Azonban amint egy kicsit is jobban megismerik, az emberek rájönnek, hogy igenis lehetséges tisztességesen és hitelesen felépíteni egy sikeres hálózatmarketing céget.

Egy jelképes összegért cserébe az ember csatlakozhat egy már meglévő rendszerhez is, amiben azonnal elkezdheti felépíteni saját cégét. A technológiának köszönhetően ráadásul mindez teljes mértékben online és automatizáltan végezhető. A papírmunkák, a rendelések kezelése, a könyvelés és egyéb feladatok is intézhetők a megfelelő szoftverek segítségével.

Ez szintén egy olyan opció, amiben azonnal elkezdheted saját cégedet anélkül, hogy az újonnan alapult vállalatok gondjaival kellene küszködnöd.

3. Indíts be saját vállalatodat

A vállalatokkal, vállalakozásokkal kapcsolatban gyakran hangzik el az a közhely, hogy ha olyan munkát találsz, amit szeretsz csinálni, akkor soha többé nem kell dolgoznod az életben. Ez persze rendkívül jól hangzik papíron, de nem éppen hasznos tanács azoknak, akik sikeres cégtulajdonosokká szeretnének válni.

hirdetes

A helyzet az, hogy a legtöbb cégvezető nem azért lett sikeres, mert töretlenül követték a szenvedélyeiket. Persze erről áradoznak a közösségi médián és az előadásokon, de az esetek többségében a siker kulcsa nem az volt, hogy érzelmi kapcsolattal kötődtek termékeikhez vagy szolgáltatásaikhoz.

A sikeres cégvezetők nagyon sokat szenvedtek és erőlködtek, míg sikeres cégvezetőkké váltak. Meg kellett tanulniuk, hogy hogyan hozzanak létre és kezeljenek hatékony rendszereket. Meg kellett tanulniuk hogy hogyan vonzanak ügyfeleket modern (és folyamatosan változó) marketingmódszerek segítségével. Azonosulniuk kellett célpiacuk fájdalmi pontjaival és elő kellett állniuk azokkal a termékekkel és szolgáltatásokkal, amik megoldást kínáltak ezekre. Meg kellett tanulniuk könyvelési rendszereket használni és pénzügyeket kezelni. Meg kellett ismerkedniük a cégvezetés jogi hátterével és hogy hogyan különítsék el magánéletüket az üzleti életüktől.

Cégük felépítése során stabil, megbízható vezetőket toboroztak csapatukba, amit további hűséges, értékes emberekkel töltöttek fel – olyan emberekkel, akik ugyan azon azt a célt tűzték ki maguk elé, mint vezetőjük.

Amikor egy nagy cégnek dolgozol, franchise-t vásárolsz, vagy multi-level marketingbe kezdesz, valaki más küldetéséhez csatlakozol, és elvárják tőled, hogy adott értékrend szerint gondolkodj és cselekedj. 

Amikor azonban egy saját céget alapítasz, akkor az válik a küldetéseddé. Persze fontos, hogy egy lángoló szenvedéllyel gondolj erre a küldetésre, de nem ez a szenvedély lesz az, amiért az emberek téged választanak majd a versenytársak helyett, hanem a termékeid és szolgáltatásaid miatt. Ha segítségre van szükséged, hogy megalkosd a megfelelő stratégiát, akkor kérj segítséget egy igazán profi csapattól IDE kattintva!

hirdetes

4. Válj önálló vállalkozóvá

Az önálló vállalkozók olyan egyéni vállalkozók, akik mindent egyedül terveznek megoldani, anélkül, hogy másokat alkalmaznának saját vállalkozásukban. Habár sok önálló vállalkozó csak a közvetlen területét igyekszik kiszolgálni termékeivel vagy szolgáltatásaival, vannak olyanok is, akik országos vagy nemzetközi sikerekre hajtanak.

Egy önálló vállalkozó olyan nagyra bővítheti vállalkozását, amilyenre csak akarja. Ez azért van, mert az önálló vállalkozók az internet nyújtotta eszközöket és lehetőségeket használják ki, így akár olyan mennyiségű munkát is végezhetnek, amikhez több tucat alkalmazottra lenne szükség. Nem korlátozza őket a sablonos 8-tól fél 5-ig modell.

Egy önálló vállalkozó például egy online könyvelési rendszer segítségével elvégezheti azokat a hétköznapi könyvelési feladatokat, amikhez egyébként egy képzett, tapasztalt könyvelőre lenne szükség.

A termék, ami persze önmagában nem biztosítja, hogy egy önálló vállalkozó sikeres cégtulajdonos legyen, még fizikai tárolást sem igényel. A legtöbb sikeres önálló vállalkozó ugyanis digitális termékekben vagy szolgáltatásokban utazik. Ezek előállítására pedig gyakran nincs szükség többre egy számítógépnél és egy stabil internetkapcsolatnál.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

mérõeszköz

mérõmûszer, szoftver, etalon, anyagminta, segédberendezés, vagy ezek kombinációja,... Tovább

feljegyzés

dokumentum , amely rögzíti az elért eredményeket vagy bizonyítja tevékenységek... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Marketing