notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Instagram fiók felfuttatás

hirdetes

Semmiből ezrek – Egy érintetlen Instagram fiók felfuttatása

SzSz
Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

Instagram fiók felfuttatása

2. Célzott hashtagek

Ha szeretnél ingyenes forgalmat vonzani profilodra, akkor muszáj leszel megcélozni néhány hashtaget is. Mint ahogy azt már fentebb tárgyaltuk, a népszerű hashtagek mindenkinek lehetőséget nyújtanak rá, hogy tartalmaik ezrek, vagy akár milliók számára láthatóvá váljanak (a hashtag népszerűségétől függően).

Ezeket nem is muszáj közvetlenül a bejegyzés leírásába mellékelni – ha csak egy hozzá írt kommentben elhelyezed, akkor azzal máris megjelölöd tartalmad az adott címkére. Ezzel régebbi tartalmaidat is „frissítheted” új trendekre.

Mielőtt mellékelnél egy ilyen interaktív címkét tartalmadhoz, ellenőrizd, hogy az adott címke egyáltalán releváns-e ahhoz, amit szeretnél nyilvánosságra hozni. Ez alapján látod majd, hogy milyen tartalmak jellemzőek az adott hashtag hírfolyamára, és hogy tartalmad kitűnik-e majd ezek közül.

Nem árt továbbá ellenőrizni, hogy mennyire népszerű az adott hashtag. A népszerűség pozitívum, de csak egy bizonyos pontig. Nem érdemes olyan hashtageket megcélozni, amelyekre percenként több száz kép érkezik, amelyek egy pillanat alatt lenyomják tartalmadat az adott hashtag hírfolyamában.

Ezért is érdemes több hashtaget is megcélozni. A platform bejegyzésenként 30-at engedélyez, és több tanulmány is arra utalt, hogy a 11-nél több címkét tartalmazó bejegyzések teljesítenek a legjobban.

hirdetes

Persze ezeket a hashtageket gondosan meg kell válogatni, és nem érdemes mind a 30 lehetőséget kihasználni, főleg ha olyan nem releváns címkéket alkalmazol, amelyek nem segítenek profilod népszerűségének javításában.

Ezért olyan fontos a célzás. A népszerű címkék megcélzása jó taktika, de ha nem a megfelelő hashtageket használod, akkor új követőid (ha egyáltalán lesznek ilyenek) nem képviselnek majd igazi értéket márkád számára.

3. Hálózatépítés

hirdetes

Egy ismeretlen Instagram fiók felfuttatásához nélkülözhetetlen némi kezdeti önálló, aktív hálózatépítés, vagyis networking. Ha azt szeretnéd, hogy az „Instaközösség” megismerje neved, akkor neked kell felkeresned őket, kapcsolatba lépni velük és elhinteni létezésedet a köztudatban.

Kezdj el felkeresni felhasználókat a platformon, kövesd őket, kedveld a képeiket, hagyj pozitív megjegyzéseket (ahol ezek indokoltak persze) és légy „jó fej”. Ezzel ráveheted az embereket arra, hogy viszonozzák kedvességedet, például visszakövetéssel.

Amit soha ne csinálj: Auto követő segédprogramok


Léteznek olyan segédprogramok is, amelyek saját fiókod nevében felkeresnek más fiókokat, bekövetik őket, kedvelik a képeiket, majd idővel kikövetik őket, vagyis megszüntetik a követésüket.

Ez a taktika elsőre jól hangzik, hiszen rövid távon nagyon sok releváns (saját beállítások alapján) fiókkal vehetik fel a „kapcsolatot”. Azonban a platform könnyedén képes kiszűrni ezek embertelenül gyors működését, ami a fiók kitiltását is maga után vonhatja.

Amit viszont csinálj: Válassz egy réscsoportot és célozd meg azt


Elég csak naponta egy fél órát szánni erre az egészre. Nincs más dolgod, mint keresni egy olyan helyet az Instagramon, ahol gyakran megfordulnak olyan felhasználók, akik nagy valószínűséggel szívesen követnének téged, rábökni az egyik profiljára, majd kedvelni, hozzászólni, megosztani vagy követni.

Ez a leghatásosabb módszere az ingyenes hálózatépítésnek az Instagramon, és lényegében nélkülözhetetlen egy újonnan indult profil felvirágoztatásához (akárcsak a hashtagek megcélzása és a rendszeres tartalmak utánpótlása, ahogy azt fentebb tárgyaltuk. 


 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

Benchmarking

Az a folyamat, amikor a vállalat üzleti folyamatait más vezető vállalatok hasonló adataival... Tovább

stratégiai partnerkapcsolat

Olyan kölcsönösen előnyös, hosszabb távra szóló együttműködés, melynek során... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Marketing