
#2: Hashtagek!
Az Insagram szinte egyet jelent a Hashtagekkel. Ez az a platform, ahol nagyon nehéz megállni, hogy úgy megossz egy tartalmat hogy ne írnád oda például hogy #mik, #dailyig vagy éppen #vállalkozásom. Viszont jó hír az, hogy nem is kell megállni! A hasgtagekkel való címkézgetés ugyanis nagyon hasznos, akár még vásárlókat is hozhat, feltéve, ha jól használod! Alapvetően kétfajta hashtaget különböztetünk meg. Vannak a nagyon népszerűek, mint a fent is említett #dailyig, #picoftheday, #photooftheday, #love és sorolhatnánk, amik nagy elérést hozhatnak. De az igazán nagy áttörő sikert nem ezek hozhatják meg, hanem sokkal inkább a márkád szempontjából releváns kifejezések, mint például #kávéaparlamentnél #belvárosiétterem #romantikusvacsorabudapesten, ugye érted miről beszélünk? A legjobb, ha kitalálsz saját hashtageket, amikkel népszerűsítheted a márkádat, ha ügyes vagy a követőid is elkezdik használni! Milyenek legyenek ezek a saját hashtagek? Legyenek egyediek, jól megkülönböztethetőek, emlékezetesek, könnyen megjegyezhetőek, de ami a legfontosabb, azonosítható legyen a márkád ez alapján. Az sem baj, ha a márka név is szerepel benne, mutatunk is egy példát: #pöttyösazigai. Ugye mindenki tudja, hogy a Pöttyös túró rudiról beszélünk? Az a legjobb, ha 10 hashtagből 7 saját vagy releváns hashtag, és csak a maradék 3 van a népszerűekből, persze egyáltalán nem muszáj 10-re korlátoznod a számukat, akár 30-at is írhatsz egy-egy poszt mellé! Plusz tipp a lokális hashtageket se felejtsd el, például #budapest #gellérthegy és sorolhatnánk, valamint a hely megjelölést se felejtsd el beállítani, hiszen ez is segíthet, hogy a vásárlóid könnyebben megtaláljanak!