Percenként 1,4 millió kulcsszóra vagy kifejezésre keresnek rá az internetezõk világszerte - áll a comScore piackutató intézet jelentésében.

Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!
A kínai cég sikere jól mutatja, hogy a Google nem legyõzhetetlen és egy regionális szolgáltató is "be tud törni az elsõ öt közé úgy, hogy egyetlen, ám hatalmas piacot kontrollál" - mondta Bob Ivins, a comScore vezérigazgatója. A Baidu ráadásul tovább erõsítheti pozícióját, hiszen Kínában várhatóan tovább gyarapodik az internetezõk tábora. A negyedik helyen végzett a Microsoft keresõje, amelyet 2,2 milliárd alkalommal használtak, az ötödik helyezett dél-koreai NHN keresõmotornak 2 milliárd kérést kellett feldolgoznia.
Az amerikai piackutató augusztusi felmérésében 2 millió internetezõ vett részt összesen 170 országból. A keresési szokásokat az önkéntes résztvevõk gépére telepített nyomkövetõ (tracking) szoftver segítségével vizsgálták. Az így begyûjtött adatokon alapuló becslések szerint egy hónap alatt mintegy 750 millió internetezõ használta a különbözõ keresõmotorokat, fejenként átlagosan 80 alkalommal.
Forrás: sg.hu HírportálHonlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!
A felmérés szerint a Google keresõmotorja a legnépszerûbb: tíz közül hat keresést ezen keresztül bonyolítottak le a felhasználók augusztusban, összesen pedig 37 milliárd alkalommal vették igénybe az amerikai cég szolgáltatását. A második leggyakrabban használt keresõ a Yahoo volt 8,5 milliárdos eredménnyel, a harmadik pedig a Kínában piacvezetõ Baidu (3,3 milliárd keresés egy hónap alatt).
A kínai cég sikere jól mutatja, hogy a Google nem legyõzhetetlen és egy regionális szolgáltató is "be tud törni az elsõ öt közé úgy, hogy egyetlen, ám hatalmas piacot kontrollál" - mondta Bob Ivins, a comScore vezérigazgatója. A Baidu ráadásul tovább erõsítheti pozícióját, hiszen Kínában várhatóan tovább gyarapodik az internetezõk tábora. A negyedik helyen végzett a Microsoft keresõje, amelyet 2,2 milliárd alkalommal használtak, az ötödik helyezett dél-koreai NHN keresõmotornak 2 milliárd kérést kellett feldolgoznia.
Az amerikai piackutató augusztusi felmérésében 2 millió internetezõ vett részt összesen 170 országból. A keresési szokásokat az önkéntes résztvevõk gépére telepített nyomkövetõ (tracking) szoftver segítségével vizsgálták. Az így begyûjtött adatokon alapuló becslések szerint egy hónap alatt mintegy 750 millió internetezõ használta a különbözõ keresõmotorokat, fejenként átlagosan 80 alkalommal.
Forrás: sg.hu HírportálHonlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!
Forrás: