A kapcsolattartásnak korunkban egyre inkább felértékelődött a szerepe. Az óriási piaci versenyben nem elég egy terméket eladnod, vagy szolgáltatást nyújtanod, a vevőidnek, ügyfeleidnek egy egész komplex folyamatot is nyújtanod kell, aminek bizony a kapcsolattartás is egy igen szerves része. Most a legtöbben a négy fal közé szorultunk a koronavírus miatt hozott korlátozások miatt, nagyon fontos, hogy ne veszítsd el a kapcsolatot ezekben a vészterhes időkben sem az ügyfeleiddel.

Kommunikálj az ügyfeleiddel a covid-19 alatt!
Bízz bennünk, most a vásárlóid, ügyfeleid is ráérnek, így örömmel veszik, ha elkezdesz feléjük valamilyen kreatív módon kommunikálni, vagy számukra is értékes és hasznos információkat adsz át. Az ügyfelek igyekeznek kapcsolatot alakítanak ki a gyakran használt kisvállalkozásokkal, és örömmel támogatják őket a lehetséges módon, de ha ők nem tudnak menni hozzád, akkor neked kell ( apropó, ha tényleges elmennél hozzájuk, akkor mindenképpen regisztrálj a kiskereskedő kereső portálra ), és ennek a közösségi média egy nagyon jó platformja. Mutatunk is 5 nagyon hasznos tanácsot, hogy hogyan kommunikálj az ügyfeleiddel a közösségi médián a covid-19 alatt!
#1: Fontos információk az üzletről
Annyi, de annyi korlátozást hoztak, majd oldották fel ebből a felét, vagy talán annyit azért nem, és módosítottak rajta még egyet, hogy szinte lehetetlen nyomon követni ezeket. Illetve az sem ritka, hogy a különböző cégek másként járnak el, vannak, akik önkéntesen zárva tartanak a kieső forgalom miatt, megint mások hébe-hóba nyitnak ki, és vannak olyanok is, akik kihasználják a megengedett maximális nyitvatartási időt. Te bármelyik módszert is alkalmazod a koronavírus alatt, mindenképpen mond el az ügyfeleidnek! Ne csak egyszer írd ki, hanem minden héten újra-és újra, vagy ahányszor változik, vagy valami újabb rendeletet hoznak. Tudasd a vevőiddel akkor is, ha teljesen egyértelmű, hogy a te tevékenységedre nincs hatással egy új korlátozás. Mond el a vevőidnek azt is, hogy milyen lehetőségek vannak arra, hogy tőled vásároljanak, igénybe vegyék a szolgáltatásodat: új átvételi pont esetleg házhozszállítás? De ha van valami új terméked, esetleg elkezdtél maszkokat forgalmazni, azt se felejtsd el elmondani nekik!
#2: Használd fel a kutatásra a közösségi médiát
Mind tudjuk, hogy a marketing egy szerves részét képzi a piackutatás, és van egy nagyon jó hírünk: a közösségi média erre kiváló terepet szolgál. Akár egyszerű poszt formájában is tehetsz fel kérdéseket vevőidnek, indíthatsz like gyűjtő szavazást, vagy használhatod az erre beépített szavazás funkciót is. Megkérdezheted például, ha lenne kiszállítás ki venné igénybe, mikor szeretnének vásárolni nálad, mely napszakokban érdemes kinyitnod, de a termékekkel kapcsolatban is kérdezhetsz!