notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Közösségi média kommunikáció a covid-19 alatt: 5 tipp, hogy hogyan tartsd a kapcsolatot az ügyfeleiddel a közösségi médián covid-19 alatt

hirdetes

5 tipp, hogy hogyan tartsd a kapcsolatot az ügyfeleiddel a közösségi médián covid-19 alatt

VN
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Így kommunikálj hatékonyan a covid-19 alatt

#3: Nyugtasd meg a vevőidet videóban!

A kialakult helyzetben mindenki fél, valld be, hogy te is tartasz, ha csak egy kicsit is a koronavírustól! Ne hagyd, hogy valaki félelemből ne vásároljon nálad, vagy ne használja a te szolgáltatásodat. Menj elébe a dolgoknak, készíts egy videót, amiben bemutatod, hogy milyen prevenciós intézkedéseket használtok vevőitek egészségének megóvása érdekében. Most a kommunikáció kulcs motívumai a vírusmentes, érintésmentes, és social distancing lettek, használd te is bátran ezeket a szavakat! Mutasd be, hogy hogyan alkalmazkodtok a kialakult helyzetben, és hogyan próbáltok mindent megtenni a vevőitek érdekében!

#4: Élő közvetítés

A videós tartalmak nagyon népszerűek, az élő videók is virágkorukat élik. Ha valami akkor ez a funkció lehetőséget biztosít a vállalatok számára, hogy élő időben kommunikáljanak az ügyfeleikkel, anélkül, hogy a valóságban találkozzanak. Ha egy olyan üzleted van, ahol fontos a személyes kapcsolat, akkor ezt nem hagyhatod ki az elszigetelődés idején! Élőben mutathatsz akár „behind the scenes” képeket, vagy megválaszolhatsz személyes kérdéseket is. Akár az élő bejelentkezés előtt kérdéseket is gyűjthetsz a vevőidtől, azzal kapcsolatban, hogy mi érdekli őket, így felkészültebben vághatsz bele a videózásba, de ne feledd ez egy spontán műfaj, lehet rá készülni, de az improvizáció is legalább ennyire fontos!

hirdetes
hirdetes

#5: Segíts az ügyfeleidnek!

Ez a koronavírus miatt kialakult helyzet nagyon nehéz, nemcsak neked, hanem az ügyfeleidnek is. Próbálj meg segíteni rajtuk, hidd el nagyon hálásak lesznek! Például állíts össze listákat, rakj össze otthoni edzéstervet, bőrszépítési tanácsokat, egészséges menüsort, tnulási tippeket, vagy oszd meg velük a kedvenc könyveid listáját, találj ki valamit, ami hasznos, valamint a profilodba is vág! Ha valóban hasznosak ezek a tartalmak az ügyfeleid számára mg az is lehet, hogy másokkal is megosztják, és így újabb vevőket tudsz szerezni!

Lehet, hogy ez is érdekel: 11 költséghatékony marketingötlet kisvállalkozásoknak

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

átsorolás

nem megfelelõ termék fokozatának módosítása, hogy az az eredetitõl eltérõ... Tovább

keresztár rugalmasság

Azt mutatja meg, hogy A termék árának 1 százalékos változása miként változtatja meg B... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Gazdaság Marketing