notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

tqm szó sokszor megjelenik a ich.hu weboldalon. A szócikkek folyamatosan frissülnek, ezen szócikk frissülési dátuma 2021.05.15.

Keresés


Összesen: 14 találat.

Oldal Találatok száma

A TQM kapcsolata az ISO 9000-es szabványcsaláddal

A szakemberek között egyetértés uralkodik abban, hogy a minőség-ellenőrzés és a minőségbiztosítás az ISO szabványai szerint akkor működhet optimálisan, ha beágyazódik a Total...

17

TQM alapelvek

Vevõközpontúság: A minõségi szolgáltatás nyújtása azon a koncepción alapszik, hogy mindenkinek van vevõje, és hogy a vevõk...

11

Minõség, mint alapvetõ üzleti stratégia – a TQM alapelvei

Az elmúlt évtizedekben nyilvánvalóvá vált – hála Crosbynak, Demingnek, Feigenbaumnak, Jurannak és másoknak –, hogy a...

7

Önértékelés az EFQM és a TQM filozófia alapján

Az utóbbi években az auditálás mellett egy új minõségértékelési módszer jelent meg, ami egyértelmûen a TQM filozófiához kötõdik, ez pedig az ún. önértékelés. Ennek célja a...

3

A minőségmenedzsment fejlődésének főbb szakaszai

Minőség-ellenőrzés (szigorú bemeneti és kimeneti ellenőrzés 1910-1925, szigorú gyártásközi ellenőrzés 1925-1960): a minőség-ellenőrzés alapelve az volt, hogy állandóan...

3

A kulcsfontosságú folyamatok definiálása

Minden szervezet képes azonosítani azokat a kulcsfontosságú folyamatokat, amelyeken sikere nyugszik.

2

Minõségszakemberek Találkozója 2006.

Magyar Minõség Társaság 2006 február 11-én tartott találkozót a Novotel Budapest Centrum Hotelben, a „Mit ér ma a...

2

A találati lista a cikkek után folytatódik

A TQM kapcsolata az ISO 9000-es szabványcsaláddal

A szakemberek között egyetértés uralkodik abban, hogy a minőség-ellenőrzés és a minőségbiztosítás az ISO szabványai szerint akkor működhet optimálisan, ha beágyazódik a...

A minőségmenedzsment eredete

A vevő a piacon árukkal és szolgáltatásokkal találkozik. A vevő a termékekkel szemben meghatározott igényeket támaszt, és abban az esetben dönt a termék megvásárlása...

Minőségmenedzsment

A minőségmenedzsment fejlődésének főbb szakaszai

Minőség-ellenőrzés (szigorú bemeneti és kimeneti ellenőrzés 1910-1925, szigorú gyártásközi ellenőrzés 1925-1960): a minőség-ellenőrzés alapelve az volt, hogy állandóan...

A kulcsfontosságú folyamatok definiálása

Minden szervezet képes azonosítani azokat a kulcsfontosságú folyamatokat, amelyeken sikere nyugszik.

A VEVÕK MEGÉRTÉSÉT SZOLGÁLÓ MECHANIZMUSOK

A vevõk elvárásainak megértése a minõség javításának és a teljeskörû vevõi elégedettség...

Minõségszakemberek Találkozója 2006.

Magyar Minõség Társaság 2006 február 11-én tartott találkozót a Novotel Budapest Centrum Hotelben, a „Mit ér ma a...

TQM alapelvek

Vevõközpontúság: A minõségi szolgáltatás nyújtása azon a koncepción alapszik, hogy mindenkinek van vevõje, és hogy a...

Minõség, mint alapvetõ üzleti stratégia – a TQM alapelvei

Az elmúlt évtizedekben nyilvánvalóvá vált – hála Crosbynak, Demingnek, Feigenbaumnak, Jurannak és másoknak –, hogy...

Oldal Találatok száma

Hat szigma (Six Sigma)

A nyolcvanas években a minõségügyi tevékenységek elsõdleges fõ motiválója a költségek csökkentése volt. Ez az erényük mégsem volt elegendõ megmaradásukhoz és elterjedésükhöz. A...

2

A kulcsfontosságú folyamatok menedzselése

Az  üzleti élet vezetõit gyakorta vádolják azzal, hogy rövidlátóak és többnyire csak a rövid távra...

1

A VEVÕK MEGÉRTÉSÉT SZOLGÁLÓ MECHANIZMUSOK

A vevõk elvárásainak megértése a minõség javításának és a teljeskörû vevõi elégedettség...

1

Díjazták a minõségügyben sikeres vállalatokat

A minõségügyben kiemelkedõ eredményt elérõ gazdálkodó szervezeteknek idén is odaítélték a Nemzeti Minõségi...

1

XIV. Magyar Minõség Hét Konferencia és Kiállítás

A Magyar Minõség Társaság 2005. november 7-10. között rendezi meg a XIV. Magyar Minõség Hét Konferenciát „Hogyan tovább...

1

A minõségrõl általában - alapfogalmak

A minõség, a hétköznapi gyakorlatban egyrészt elvárást, igényt jelent a szükségleteinket kielégítõ termékekkel és szolgáltatásokkal szemben, másrészt bizonyos értékelést,...

1

A minőségmenedzsment eredete

A vevő a piacon árukkal és szolgáltatásokkal találkozik. A vevő a termékekkel szemben meghatározott igényeket támaszt, és abban az esetben dönt a termék megvásárlása mellett, ha a...

1