Keresés
Összesen: 14 találat.
Oldal | Találatok száma |
---|---|
|
17 |
|
11 |
|
7 |
|
3 |
|
3 |
|
2 |
|
2 |
A TQM kapcsolata az ISO 9000-es szabványcsaláddal
A szakemberek között egyetértés uralkodik abban, hogy a minőség-ellenőrzés és a minőségbiztosítás az ISO szabványai szerint akkor működhet optimálisan, ha beágyazódik a...
A minőségmenedzsment eredete
A vevő a piacon árukkal és szolgáltatásokkal találkozik. A vevő a termékekkel szemben meghatározott igényeket támaszt, és abban az esetben dönt a termék megvásárlása...

A minőségmenedzsment fejlődésének főbb szakaszai
Minőség-ellenőrzés (szigorú bemeneti és kimeneti ellenőrzés 1910-1925, szigorú gyártásközi ellenőrzés 1925-1960): a minőség-ellenőrzés alapelve az volt, hogy állandóan...
A kulcsfontosságú folyamatok definiálása
Minden szervezet képes azonosítani azokat a kulcsfontosságú folyamatokat, amelyeken sikere nyugszik.
A VEVÕK MEGÉRTÉSÉT SZOLGÁLÓ MECHANIZMUSOK
A vevõk elvárásainak megértése a minõség javításának és a teljeskörû vevõi elégedettség...
Minõségszakemberek Találkozója 2006.
Magyar Minõség Társaság 2006 február 11-én tartott találkozót a Novotel Budapest Centrum Hotelben, a „Mit ér ma a...
TQM alapelvek
Vevõközpontúság: A minõségi szolgáltatás nyújtása azon a koncepción alapszik, hogy mindenkinek van vevõje, és hogy a...
Minõség, mint alapvetõ üzleti stratégia – a TQM alapelvei
Az elmúlt évtizedekben nyilvánvalóvá vált – hála Crosbynak, Demingnek, Feigenbaumnak, Jurannak és másoknak –, hogy...
Oldal | Találatok száma |
---|---|
|
2 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |
|
1 |