notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Kisvállalkozások telített piacon

hirdetes

Hogyan érvényesülhetnek a kisvállalkozások egy telített piacon?

SzSz
Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Telített piacon a kisvállalkozások

Bizonyítsd hitelességedet és megbízhatóságodat


Fentebb már volt szó az első benyomásról, amit különböző hitelességet és megbízhatóságokat bizonygató elmekellel is javíthatsz a webhelyedre érkező látogatók számára.

Amennyiben egy hivatalos szervezet elfogadta céged működését, vagy kitüntetéssel, esetleg egy előkelő értékeléssel, kommentárral vagy akár díjjal illette márkádat, akkor azt mindenképpen tüntesd fel kezdőlapodon.

Vegyél fel egy mobilcentrikus gondolkodásmódot


Az elmúlt évek során mindenki zsebébe bekerült egy-egy okostelefon, ami manapság már jóval több, mint egy egyszerű kommunikációs készülék. Az emberek manapság már többet böngésznek ezekről a készülékekről, mint számítógépeiről, ezért elengedhetetlen, hogy webhelyed 100%-ban fel legyen készülve a mobilfelhasználókra is mind designjában, mind pedig funkcionalitásában.

hirdetes

A fent említett kapcsolatfelvétel mobilkészülékről is egyszerű kell, hogy legyen, akár emailt szeretne írni a látogató, akár azonnali hívást kezdeményezne. Minél zökkenőmentesebbé teszed a konverziós folyamatot webhelyeden (még ha csak egy egyszerű telefonhívásból is áll az), annál több ügyfelet ragadhatsz majd meg az okostelefonról böngészők népes táborából.

Használj újracélzást a korábbi érdeklődők meggyőzésére


Az emberek általában több opciót is megvizsgálnak, mielőtt úgy döntenének, hogy felveszik a kapcsolatot egy-egy szolgáltatóval. Fontos, hogy céged ebben a fázisban is ott legyen tudatukban, ezt pedig első sorban újracélzással teheted meg.

hirdetes

Az újracélzás lényege, hogy célzott hirdetéseket jelenítesz meg az interneten egy olyan felhasználónak, aki korábban már érdeklődését fejezte ki márkád iránt (ez általában azt jelenti, hogy egyszer már megfordult webhelyeden). Ezek a hirdetések megjelenhetnek releváns webhelyek böngészése közben, vagy akár felhasználó a Facebook hírfolyamában is.

A cél az, hogy amint a látogató elérkezik a döntés pillanatához, akkor márkád neve még mindig az eszében legyen, a többivel ellentétben, amiket néhány nap alatt teljesen elfelejthetett.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

szervezeti vásárlás

Olyan döntéshozatali folyamat, amely során a formális szervezetek megteremtik az igényt a... Tovább

munkakörnyezet

olyan feltételek köre, amelyek között a munkavégzés történik ... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Hírek Magyarország