notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Közösségi Marketing

Közösségi Marketing

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Manapság egy új trend illetve szakma kezd előre törni ez lenne a Közösségi Marketing (Social Marketing), ez a reklámozási forma pontosan egyidős a közösségi oldalakkal. Mint számos Marketing-hez tartozó dologról erről is napokat lehet olvasni az interneten, de legtöbbnek se eleje se vége. Most megpróbálom röviden leírni miről is szól ez a dolog és konkrét módszereket mutatok be.

Regisztrációk:

Mielőtt bármit is csinálunk lássuk, hol lehet hirdetni és milyen szolgáltatások segítenek minket ebben.

1.

Facebook: Remélem senkinek nem kell bemutatni több száz millió ember egy helyen, a Facebook a Pages programját emelném ki amit direkt egy Cég, Oldal, Kampány népszerűsítésére hoztak létre. Ennek elérése a http://www.facebook.com/pages oldalon található hozzuk létre itt saját oldalunkat.

Twitter: A Twitter még nem igazán elterjedt Magyarországon, ennek az okos telefonok lassú terjedése az okozója, de 1-2éven belül robbanás szerű terjedés várható.  A Twitter-en 160 karakteres bejegyzéseket írhatunk amit a követőink látnak illetve rengeteg hasznos szolgáltatás tartozik hozzá erről lejjebb bővebben írok.

2.

Twitterfeed:A Twitter alapból egy nagyszerű dolog, de a Twitter Feed a zseniális kategóriába esik. A Twitter Feed-el automatikusan tudunk üzenetet küldeni a honlapunk RSS csatornájából. Ha írunk egy új cikket azt automatikusan kirakja a Twitterünk-re ezáltal akkár több száz emberhez is eljuthat másodpercek alatt.  Az Advanced beállítások között találunk Prefix lehetőséget ide rakjuk be a #hasgtag-et és ezzel szerezünk nagyobb látogatottságot.
Bejegyzés küldése Twitterre Facebook-ra RSS-ből

Nem egyszerű bejegyzéseket küldeni Twitterre, Facebookra PHP alkalmazásból. Nem megvalósíthatatlan, de az érdekes hitelesítési folyamatok miatt nem olyan gördülékeny. A bejegyzésben egy rendkívül egyszerű módszert mutatok be, amivel sokkal hatékonyabbá tudjuk tenni a közösségi oldalakkal való kommunikációt.

hirdetes

A legtöbb webes alkalmazásnak van RSS csatornája, de legalábbis illene, hogy legyen. Ezt felhasználva egy online eszközre támaszkodva, pillanatok alatt egy automatikus üzenetküldő szolgáltatást lőhetünk be.

A TwitterFeed.com szolgáltatásra ha regisztrálsz, akkor az oldal segít abban, hogy időközönként feltérképezi a feed-jeidet és ha új bejegyzést talál benne, kilövi az általad meghatározott Twitter profilba és Facebook üzenőfaladra.

Te határozod meg a feltérképezés gyakoriságát és azt is, hogy mennyi üzenet kerüljön ki egy vizsgálat után. A Twittfeed profilodban több feed-et illetve Twitter fiókot kezelhetsz.

Az oldal több millió RSS csatornát kezel! Egy újabb példa arra, hogy mennyivel egyszerűbben megoldhatunk dolgokat, ha gondolkozunk!

Tippek:
Érdemes időközönként bejelentkezni a szolgáltatásra és megnézni, hogy áll a statisztika
Érdemes időközönként új időpontot kérni az ellenőrzésre
 

Twiends: A Twitter alapja azok az emberek akik minket követnek illetve akiket mi követünk, a Twiend ebben lesz segítségünkre olyan emberek-et követhetünk vele akik a mi Témánkba írnak Twitter-re illetve vele azonos vagy nagyobb számú követőt szerezhetünk akiket a mi témánk érdekel akár magyarul is. Ez lesz a legnagyobb segítségünk.
hirdetes

Alapok:

Első lépés az automatikus jelenlét megteremtése a Twitter-en és Facebook-on. Ehhez lesz segítségünkre a Twitterfeed.

Hirdetés Twitteren:

A Twitter alapja a felhasználok, ahogy az előbb is írtam, de az nem elég, hogy akár több száz-ezer emberhez szóljunk egyszerre. Ezért a Twitter rendelkezik egy keresővel, ahol a felhasználok a számukra érdekes tartalmakat tudják szűrni.

Nekünk pedig az a célunk, hogy megtaláljanak minket erre valóak az előbb már említett #hasttag-ek ez a # és a mögé írt szóból áll. Ennek segítségével tudjuk a hozzáoszlásunkat témája szerint megjelölni.

Például, ha mi Domain-t reklámozunk akkor a következő #hashtag-ek lesznek a segítségünkre és így fog kinézni egy hozzászólás:

A Hashtag-ek "ingyen, domain, free, seo" 4-5-nél többet semmi képen ne írjunk mert az már Hash Spam amit viszont nem szeret senki.

Facebook: Hatalmas szerencse, hogy a Lájkolás (Tetszik, Like) már divat az interneten, minden féle képen helyezünk el a honlapunk-on egy "Tetszik" gombot ha valaki rákattint akár futó tűzként is terjedhetünk a Facebook-on.
 

A Marketing szövegek megírásában nem tudok segíteni de ezekkel az ingyenese közösségi marketing eszközökkel nagy számban szerezhetünk látogatókat illetve vásárlókat, rajongókat.

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 117

Átlagos értékelés: 4.8

Szótár

védjegyoltalom

Védjegyoltalomban részesülhet minden olyan megjelölés (szó, szóösszetétel, betű, szám,... Tovább

auditbizonyíték

az auditkritériumokra vonatkozó, igazolható feljegyzések , ténymegállapítások, vagy... Tovább

Tovább a lexikonra