Hasznos volt számodra a szótárunk?
Mondd el mennyire!
A közösségi portálok szerepe, fontossága és az egész internetes kommunikáció kezd nagy ütemben átalakulni. Közösségi portálon olyan web2-es oldalakat értünk, ahol az emberek közösséget alkotnak. Ez nagyon sok rétű lehet. Van kifejezetten kisebb célközönségnek készült közösségi portál és természetesen kialakultak hatalmas tömegeket vonzó oldalak is. A portálokra általánosan jellemző, hogy saját profilt hozhatunk létre, képeket, információkat, videókat oszthatunk meg, ismerősöket gyűjthetünk. Manapság az internetes kommunikáció a Totális Internetes Jelenlét, a keresőmarketing egyre fontosabb eszközei.
Ilyen közösségi portál pl. az IWIW, amit nem kell bemutatni, magyar találmány. Manapság kevés olyan magyar ember van, aki nincs fenn az IWIW-en. A vélemények megoszlanak róla, elkezdett nagyon hasonlítani a Facebookra. Egyesek szerint minőségileg gyengébb, de még mindig az IWIW a vezető közösségi portál Magyarországon.
A Facebook használata az elmúlt időben ugrás szerűen megnőtt, köszönhetően számos előnyének. Nemzetközi, chat programjával könnyen tarthatjuk a kapcsolatot külföldi ismerőseinkkel is és nem utolsó sorban az IWIW-el ellentétben engedi cégek jelenlétét, ezért az online kommunikációban és internetmarketingben nagyon hasznos, költséghatékony módszer. Ezen felül pedig a Googleanalytics is számításba veszi.
Még gyerekcipőben jár a hazai Twitterezés de hasonló tulajdonságokkal rendelkezik, mint a Facebook. Kölcséghatékony internetmarketing eszköz és figyeli az analytics. Kicsit egyszerűbb, viszont ezáltal sokkal pörgősebb, gyorsabban lehet hasznos információkhoz jutni.
A myspace-t többnyire zene és videómegosztásra használják, főleg együttesek alakítanak ki kisebb honlapokat, rajongói közösségeket az oldalon.
Hasznos volt számodra a szótárunk?
Mondd el mennyire!
Szavazatok száma: 239
Átlagos értékelés: 4.8
Nincs értelme hazudni vagy figyelmen kívül hagyni azt a tényt, hogy a webhely ma már elengedhetetlen eszköz a foglalások és a láthatóság biztosításához szállodák, panziók...
Az ősz nem csak a hűvösebb időjárás és a színes levelek időszaka, hanem az éttermek számára is remek lehetőségeket tartogat az új marketing stratégiák kialakítására. Az...
A digitális korban, amikor az emberek egyre inkább az online térben élnek, a tartalommarketing elengedhetetlen eszközévé vált a vállalkozásoknak és márkáknak. Azonban az online...
Az üzleti kapcsolatokban az első benyomás meghatározó szerepet játszik. Az első találkozás során szerzett benyomás gyakran befolyásolja a további üzleti együttműködést és...
Ha munkáról van szó, környezetünk nagyobb hatással lehet teljesítményünkre, mint az sokan gondolnánk. Ezért a vállalatok számára egyáltalán nem mindegy, hogy milyen...
Ahogy Bill Gates mondta, a “tartalom a király”, de mi van a SEO-val, az is valóban annyira elengehetelenül fontos? A digitális korban a hotelipar számára...
Termék vagy esemény népszerűsítése érdekében a sajtótájékoztatók rendkívül hatékony eszközök lehetnek. Azonban fontos, hogy jól szervezettek és hatékonyak legyenek, hogy...
A digitális marketing nem „beállít és ennyi volt” stratégia. Az új marketingtrendek ó, a technológia, valamint a változó fogyasztói és piaci igények állandó...
A szépségpiacon heves versengések zajlanak a SEO terén. A megfelelő SEO-tervvel magasabb rangsorolhatod webhelyedet a riválisaidnál. Az alábbiakban felsorolt, a szépségiparra...
Manapság az emberek a betegségeket böngésznek, időpontokat foglalnak, és véleményeket olvasnak, mielőtt orvoshoz mennének. Így az orvosok, kórházak és klinikák digitális...
Manapság a Googlézás világkorát éljük. Bármi is érdekli az embereket, szeretnének megtudni valamit, szeretnének eljutni valahová, venni valamit, szolgáltatást igénybe venni,...
Szerelem a levegőben, és a Valentin-nap pedig már a sarkon! Szeresd vagy utáld, ez egy fontos dátum a márkák számára. Minden harmadik magyar online vásárol Valentin-napi...