notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Az online média ügynökség feladatai (a kreatív banner, kreatív PR cikk)

Az online média ügynökség feladatai (a kreatív banner, kreatív PR cikk)

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Ma már minden reklámkampány elengedhetetlen része az online jelenlét.
Számos megoldás közül választhat a megrendelõ az internetes hirdetési lehetõségek közül.
Ezekre ad átfogó és kreatív lehetõséget egy online média ügynökség.

Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel?  A hatékony  honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!

 

Az online média ügynökség feladatai (a kreatív banner, kreatív PR cikk)

Miben is nyílvánul meg egy online média ügynökség feladatköre?
Vegyük számba lépésenként egy hatékony internetes kampány feladatait.

  1. Megismerni a hirdetõt! – Talán a legfontosabb lépés. Tájékozódni kell a cég mûködésérõl, ismerni a cég arculatát, kommunikációs trendjeit. Ismerni kell és el kell sajátítani a kampány célját. Ez lehet eladás, arculatváltás, bemutatkozás, idõszakos akciók, versenyhelyzeti pozíció javítása, presztízs emelése.
  2. A megfelelõ online magazinok és látogatott websiteok feltérképezése, ár/releváns látogató arány megállapítása. – Fontos, hogy olyan online jelenlétet biztosítsunk, ami a legpozícionáltabban éri el a célközönséget. Elengedhetetlen lépés, hiszen ezen múlik a kampány budget-ének megfelelõ és hatékony elosztása.
  3. hirdetes
  4. Kreatív ötlet. – Ha az elsõ pontban leírtaknak megfelel az online média ügynökség, akkor könnyen meg lehet találni a célüzenet legjobb megjelenési formáját. Ez lehet a megrendelõ arculatához simulva humoros, komoly, játékos, de mindenképpen ösztönzõ és egyedi megoldást kell találni. Ki kell tûnnie a hirdetésünknek vagy online pr cikkünknek a többi közül, hogy a látogató felfigyeljen rá, feldolgozza, értelmezze és akciót indítson benne. Akkor jó egy kreatív, ha a tényszerû hatása van.
  5. Értékelés, monitoring és ellenõrzés. – Alapvetõ cél, hogy a kampány ideje alatt a megfelelõ idõzítésben és a megfelelõ nyomással hassunk az internetezõkre. Fontos, hogy ezeket az eredményeket folyamatosan nyomonkövessük, menet közben a fontosabb apró korrigálásokat megfelelõen végezzük el, majd a projekt végén a kampány eredményességét elemezzük. Itt fontos, hogy korrekt tényszerû elemzést állítsunk össze, mert a megtévesztõ elemzés könnyen megmutatja magát, a várt eredmények elmaradásakor. Minden online média ügynökség érdeke, hogy saját munkáját a hibák elkerülése végett alaposan ellenõrizze.
  6. hirdetes

A fenti lépések további cizelláltsága a projekt mértékétõl függõen bonyolódhat, számos kiegészítõ lépés lehet szükséges. Azonban ez nem egy tankönyv, pusztán kedves olvasó tájékoztatás számodra, ki hirdetni akarsz, hogy mire figyelj oda online média ügynökségeddel kapcsolatban.

Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel?  A hatékony  honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!

Forrás:

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 195

Átlagos értékelés: 4.8

Szótár

szervezet

munkatársak csoportja és feltételrendszer, a felelõsségi körök, a hatáskörök és a... Tovább

Közösségi portál

Közösségi portálok - IWIW, Facebook, Twitter, Myspace és még sokan mások A közösségi... Tovább

Tovább a lexikonra