notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Legjobb üzleti könyvek: A 10 legjobb menedzsment könyv céltudatos vezetőknek

hirdetes

A 10 legjobb menedzsment könyv céltudatos vezetőknek

VN
Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

10 legjobb üzleti témájú könyv vezetőknek

7. Swim With the Sharks Without Being Eaten Alive

Írta: Harvey B. Mackay

Harvey Mackay #1 New York Times bestsellerében ad gyakorlati tanácsokat arra, hogy hogyan körözzük le versenytársainkat alkalmazottaink motiválásával. Habár egy viszonylag rövid alkotás, telis-tele van hasznos gondolatokkal, úgymint „Ha nincs célod, sosem fogod elérni”, vagy „Ha a szíveddel hozol döntéseket, az szívbetegséghez vezet”.

8. Influence: The Psychology of Persuasion

Írta: Robert B. Cialdini, Ph.D.

Robert Cialdini egész karrierét a befolyás tudományának kutatására tette fel, kemény munkájával pedig nemzetközi hírnévre és tekintélyre tett szert a meggyőzés, a megegyezés és az alkudozás szakterületein.

Az ’Influence: The Psychology of Persuasion’ című könyvében a befolyás és meggyőzés elveiről beszél, és hat egyszerűen érthető és hasznosítható kategóriára osztja azokat. A könyv nem csak arra tanít meg, hogy hogyan győzz meg másokat, hanem arra is, hogy hogyan védekezz a megtévesztő manipuláció ellen.

hirdetes

9. Leadership and Self-Deception: Getting Out of the Box

hirdetes

Írta: The Arbinger Institute

Ez a könyv egy nehéz olvasmány. No nem a nyelvezete, vagy az összetett koncepciók miatt, hanem mert arra szólítja fel az olvasót, hogy vállalja a felelősséget saját hibáiért. Az emberek előszeretettel okolnak másokat saját problémáik miatt, pedig ha szeretnénk megoldást találni ezekre, akkor magunkba kell tekintenünk, és fel kell ismernünk saját szerepünket a problémákban.

10. Multipliers: How the Best Leaders Make Everyone Smarter

Írta: Liz Wiseman

A Wall Street Journale ezen viszonylag rövid bestsellere két vezetői stílust tárgyal ki. Liz Wiseman szerzeményéből kiderül, hogy a „szorzó” személyek („multipliers”) hogyan fejthetik ki pozitív hatásukat a szervezetekre.

A szorzók olyan emberek, a kik kevesebb erőforrásból többet képesek kihozni, tehetséget vonzanak maguk köré és továbbfejlesztik azt, illetve elősegítik az innovációt is. Az ilyen emberek ellentétjei a „csökkentők” („diminishers”), akik nem engedik érvényesülni csapatuk kreativitását és innovációit.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

vevõ

szervezet , vagy személy, amely vagy aki kap egy terméket PÉLDÁK:... Tovább

logisztika

A vállalatnál szétszórtan elhelyezkedő, de a termék fizikai mozgatásához kapcsolódó... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Gazdaság Hírek Tudomány