Hasznos volt számodra a szótárunk?
Mondd el mennyire!
Az egyéni fogyasztókra, lehetőségekre és elképzelésekre vonatkozó releváns, hozzáférhető és marketingcélokra felhasználható, mindenre kiterjedő információk (pl. a piacvezető pozíció elérésére, annak megtartására, egy termék vagy szolgáltatás fogalmára, a fogyasztói kapcsolatok fenntartására) szervezett gyűjteménye.
Hasznos volt számodra a szótárunk?
Mondd el mennyire!
Szavazatok száma: 105
Átlagos értékelés: 4.8
Kevés olyan dinamikusan alakuló szegmense van a kereskedelemnek, mint az online értékesítés. Az általános trendek mellett az informatika újdonságai is azonnal megjelennek az...
A dunántúli régiók gazdasági szempontból az ország élvonalába tartoznak. Míg egyes helyeken inkább az iparon van a hangsúly, addig más térségek a balatoni turizmusra építik...
Ha cégedben sok programozó dolgozik, akkor talán keresed azokat az ötleteket, amelyek a tech-szakembereket is elvarázsolják egy karácsonyi céges bulin. Ne aggódj, segítünk...
A karácsony az év legvarázslatosabb időszaka, a kisvállalkozók számára azonban ez az időszak sok kihívást is rejthet, hiszen egyszerre kell gondoskodniuk a vállalkozásukról és...
Nincs értelme hazudni vagy figyelmen kívül hagyni azt a tényt, hogy a webhely ma már elengedhetetlen eszköz a foglalások és a láthatóság biztosításához szállodák, panziók...
Az ősz nem csak a hűvösebb időjárás és a színes levelek időszaka, hanem az éttermek számára is remek lehetőségeket tartogat az új marketing stratégiák kialakítására. Az...
A digitális korban, amikor az emberek egyre inkább az online térben élnek, a tartalommarketing elengedhetetlen eszközévé vált a vállalkozásoknak és márkáknak. Azonban az online...
Az üzleti kapcsolatokban az első benyomás meghatározó szerepet játszik. Az első találkozás során szerzett benyomás gyakran befolyásolja a további üzleti együttműködést és...
Ha munkáról van szó, környezetünk nagyobb hatással lehet teljesítményünkre, mint az sokan gondolnánk. Ezért a vállalatok számára egyáltalán nem mindegy, hogy milyen...
Ahogy Bill Gates mondta, a “tartalom a király”, de mi van a SEO-val, az is valóban annyira elengehetelenül fontos? A digitális korban a hotelipar számára...
Termék vagy esemény népszerűsítése érdekében a sajtótájékoztatók rendkívül hatékony eszközök lehetnek. Azonban fontos, hogy jól szervezettek és hatékonyak legyenek, hogy...
A digitális marketing nem „beállít és ennyi volt” stratégia. Az új marketingtrendek ó, a technológia, valamint a változó fogyasztói és piaci igények állandó...