Sokan a nagy Facebook bojkott néven jegyzik azt a napjainkban zajló eseményt, melynek következtében a több világhírű nemzetközi márkával karöltve a Coca Cola is leállított több közösségi média platformon is a hirdetéseit. Nézzük, min van az egész mögött.
Sok cég sikere nem feltétlenül a termékeken, sokkal inkább a marketingen áll vagy bukik. A marketinget sokféleképpen lehetne definiálni, de...
Az időjárást nem érdekli, hogy éppen mi zajlik a nagyvilágban, és a nyár a COVID-19 járvány ellenére is beköszöntött az északi...
A TikTok videó megosztó platform alapvetően nem is olyan régen robbant be a köztudatba, de akkora sikert aratott a fiatalok körében, hogy már...
Mark Zuckerberg stílusosan saját Facebook oldalán jelentette be, hogy a koronavírus miatt kialakult helyzetre való tekintettel egy új funkción...
Néhány évvel ezelőtt még az a mondás járta: „Ha nem vagy fent Facebookon, nem létezel.” Nahát mostanra hasonló a helyzet az...
Nehéz olyan céget találni a nagyvilágban, amely ne érezte volna meg a koronavírus negatív gazdasági hatásait. Legyen szó egyszemélyes...
A kapcsolattartásnak korunkban egyre inkább felértékelődött a szerepe. Az óriási piaci versenyben nem elég egy terméket eladnod, vagy...
környezeti tényező Valamely szervezet tevékenységének, termékeinek vagy... Tovább