Mobilra optimalizált weboldal - ELENGEDHETETLEN!

Mobilra optimalizált weboldal - ELENGEDHETETLEN!

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

Ugye neked sem kell bemutatni a mai mobil-kommunikációs eszközöket, mint az okostelefonok, tabletek. Ezek az eszközök mára mindennapi használati tárggyá váltak, így egyre nagyobb arányban böngészünk oldalakat ezeknek a kütyüknek a segítségével.          
Mivel a mobilon böngésző ember többnyire konkrét céllal indítja el a böngészőjét, nem árt Neked is felkészülni, ezen látogatók megfelelő fogadására a saját honlapodon. Ha szeretnéd őket egy valóban élvezhető, minőségi honlappal kiszolgálni, a következőkre mindenképp kiemelt figyelmet fordíts!

Mobilra optimalizálás

Mobil barát kezdőoldal, és navigációs elemek


1-      A Call-to-action fontossága
Call to action megszólítások
Az úgynevezett „Call-to-action" típusú felszólításokat fontos megfelelő helyre helyezni az oldalon belül. Lehetőleg úgy próbáld meg pozícionálni az ilyen elemeket, hogy azok mindig jól láthatóan, kiemelt figyelmet kaphassanak az adott oldalon.

2-      A menüsor optimalizálása
Egy mobil platformról érkező látogató nem akar teljes funkcionalitású menüvel találkozni, nincs rá szüksége! Számára a legfontosabbak az alapvető navigációs elemek megléte, és azok közti könnyű átjárhatóság. Biztosíts hát csak annyi menüpontot, amennyi tényleg elengedhetetlen ahhoz, hogy a lényegi információkhoz hozzáférést biztosítson. Használj ehhez rövid, tömör kifejezéseket, és lehetőleg egy szintű menüt.


3-      A „Főoldal” menüpontról

hirdetes
Főoldali menüpont mobil honlapon
Manapság már nem divat „Főoldal” nevezetű menüpontot alkalmazni mobilon, ugyanakkor ezt a funkciót mindenképp biztosítani kell a látogatónak. Alkalmas lehet erre az oldal logójára beállított, főoldalra mutató link elhelyezése, vagy egy külön erre a célra szolgáló ikon, de mindenképp adjuk meg a lehetőséget a látogatónak.


4-      Tartalom vs. Reklám
Ha hasznos, jól keresőoptimalizálható honlapot szeretnél, ne vidd túlzásba a reklámok, promóciók használatát – főleg mobilon. Ezek a dolgok gyakran elvonják a látogatók figyelmét a lényeges tartalmakról, és a Call-to-action felszólításokról.

 

WEBOLDALAT MÉG NEM MOBILBARÁT?!

NE KÉSLEKEDJ! KÉRD AJÁNLATUNKAT!

 

 

Keresés mobil oldalakon

 


1-      Keresni márpedig mobilon is fogunk!
Semmiképp sem javasoljuk, hogy a mobil oldaladon elhagyd ezt a lényeges funkciót. Helyezd a menüsorba, a fejlécbe, mindenesetre ne kelljen keresni magát a funkciót.

hirdetes


2-      Használj megbízható keresőt!
Keresőalgoritmus mobilra optimalizált honlapon!
A keresők gyakran sokkal több találatot jelenítenek meg egyes oldalak esetében, mint amennyi hasznos lenne. Pontosítsd a keresőfunkciót annyira, amennyire csak lehet, használj auto-correct, vagy tartalom ajánló funkciót. Ezek az oldalletöltéseidet is növelni fogják.


3-      Használj szűrési feltételeket
A keresőkbe érdemes szűrési feltételeket beépíteni, így még pontosabb találatokat kaphatnak a mobilról érkező látogatók is. Az algoritmusnál érdemes odafigyelni arra is, hogy a találatok száma majd minden esetben nagyobb legyen nullánál. Nem hat túl pozitívan, ha semmit sem találnak az oldaladon.

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Szótár

javítás

tevékenység egy nem megfelelõ terméken, hogy azt a szándék szerinti használatra... Tovább

policentrikus marketingstratégia

A vállalat minden piacot önálló egységként kezel, és a helyi adottságokhoz igazodó egyedi... Tovább

Tovább a lexikonra
IRATKOZZ FEL A HÍRLEVELÜNKRE!X
Érdekelnek a legfrissebb magyarországi hírek, legújabb blogbejegyzéseink?


A 'FELIRATKOZOM A HÍRLEVÉLRE' gomb megnyomásával hozzájárulást adsz a hírlevelek fogadásához és elfogadod az Adatvédelmi Szabályzatunkat.