
Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!
Ön azt mondja, honlapja szép és jó, nincs rajta mit javítani? Persze mindenen van, de az enyém jó így ahogy van, elég ez nekünk... Igen? Akkor elvesztette cége növekedésének egy jelentõs potenciálját....
Egyszer már írtam arról, amikor motort szerettem volna venni, hogy a motor márkák honlapjai mennyire rosszak. Nem hogy nem keresõbarát honlapokról van szó, hanem használhatatlanokról. Így írtam akkor errõl: A honlapkészítés pénzkidobás. Megvettem nagy nehezen a motoromat, most szerettem volna egy jó bukósisakot. A helyzet még rosszabb! A motoros boltok tulajdonosai azt hiszik, az õ honlapjuk jó, pedig másképp nem is találtam rá, csak úgy, ha megkérdeztem a honlap címét. Az ön honlapját is csak így találták meg? Akkor mi értelme?
Motoros bolt Duna Plaza, bukósisak vásárlás
Hogyan lehet az Interneten üzletet veszíteni? Leírom, hogy én miért nem vettem a Duna Plazaban bukósisakot. Kis türelem, a sztori tanulságos. Tudtam, hogy van egy motoros bolt a Duna Plázában. Azért jó, mert nagyon tág a nyitva tartási ideje, mint a plázás boltoknak általában. Alapvetõen ugye bukósisakot szeretnék venni. Beírom a Google-be. Bukósisak. Az elsõ 10 találat között egy motoros bolt nincsen, csak cikkek. Jó, ez így nem fog menni, akkor beírom, motoros bolt Duna plaza. Majd ezt minden variációban. Találok egy gyûjtõ weboldalt, ahol sok motoros bolt elérhetõsége ott van. Áááá, itt van. Érdekes, mobil szám…. Felhívom. A válasz: ez nem a motoros bolt ez egy magánszám, rosszul van megadva az Interneten, mindenki õt hívogatja. Aha. Ezek szerint más is keres így. És más sem talál. Réges-régi elavult módszer, felhívom a tudakozót…. Megmondják a telefonszámot. Felhívom õket, mikortól meddig vannak nyitva. 21:00 Ok. ÉS a termékek fent vannak a honlapjukon? Részben. És mi a honlap címe? Az eladó csodálkozva, hogy ilyet kérdezek, elmondja. Érdekes, hogy meg tudtam jegyezni addig, míg beírtam, mert olyan bonyolult domain név, hogy azt senki sem tudja 3,5 percnél tovább megjegyezni, azért nem írom én sem ide, mert már nem tudom. Ha a weboldal rossz, legalább a domain név lenne jó, hogy megjegyezzem. Ilyen pl. az Euromotor.hu. Egy rossz weboldal, de jó domain név. Legalább úgy odatalálok, hogy beírom a böngészõbe, mert megjegyzem.
Üzlet szerzés helyett, a biztos kuncsaft elvesztése
Egy szó mint száz, ott vagyok a motoros bolt honlapján végre. Hát egy bukósisakot sem tudtam megnézni. Vagy nem találtam meg õket, vagy nincsenek is fent. Mindez félóra nyomozás után. Mit nem mondjak, felidegesített. Elhatároztam, hogy mégsem vásárolok bukósisakot este, inkább megvárom, míg kinyit az Euromotor vagy a Motoroázis, és elmegyek oda, mert azokat a termékeket legalább (árral együtt) meg tudtam nézni a honlapon. Dühös voltam a motoros boltra a Plázában. Ahogy az úr válaszolt a telefonban, hogy ugyan már, én nem találom meg az õ honlapjukat, rögtön látszott, hogy azt hiszi, az õ honlapjuk a legjobb a világon, és én nem értek az Internethez, és nem találom. Ha attól el is tekintek, hogy 1994 óta az Internetet böngészem, tehát valamit azért ismerhetek belõle, a példa azt mutatja, más sem találja. A motoros bolt egy biztos kuncsaftot vesztett, oda akartam menni vásárolni, vágytam az õ termékükre, és mivel este is nyitva vannak, többet is hajlandó lettem volna fizetni a termékért. De a rossz honlap elriasztott, máshol veszek bukósisakot. És sokan így lehetnek ezzel. Ha ön sem szeretné, hogy ügyfelei elriadjanak honlapja láttán, kérje ajánlatunkat most!
Honlapkészítés online marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap!
Forrás: