notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

5 nyári marketing tipp kisvállalkozóknak egy igazán sikeres nyári szezonért (2020)

hirdetes

Nyári marketing kisvállalkozásoknak: 5 tipp egy sikeres szezonért

VN
Facebook logo

KÖVESS MINKET

FACEBOOKON

Az időjárást nem érdekli, hogy éppen mi zajlik a nagyvilágban, és a nyár a COVID-19 járvány ellenére is beköszöntött az északi félgömbön. A nyár beálltával bizonyos iparágak lelassulnak, míg mások éppen ilyenkor gyorsulnak fel (már amennyire idén ez lehetséges). Azonban az átmeneti kényelmetlen, bizonytalan helyzet még nem ürügy arra, hogy visszavegyél marketingedből. A következőkben néhány kifejezetten kisvállalkozásoknak szóló nyári marketingtippet szeretnénk megosztani, amik között te is biztosan találsz hasznosat magadnak (akár kisebb a forgalmad nyáron, akár most pörög fel igazán)!
 

5 nyári marketingtipp kisvállalkozásoknak 2020-ra

#1: Kezdj el tervezni az év végi ünnepekre

Ha a nyár már most odavan, mert a vírushelyzet miatt nem számíthatsz sűrű forgalomra, akkor érdemes valamivel előrébb tekintened az évben. Habár senki sem tudja, hogy meddig tart majd ez az egész, remélhetjük, hogy a karácsonyi időszak már sokkal békésebben telhet, és az emberek is nagyobb biztonságban érzik majd magukat a téli hónapokban.

Érdemes tehát már most elkezdened gondolkodni az év végi marketingkampányokon, hogy amikor eljön az idejük, teljes készültséggel indíthasd be őket.

#2: Kedveskedj ügyfeleidnek

A nyár nagyszerű lehetőségeket nyújt a szabadtéri szórakozásra. Ilyenkor érdemes elgondolkodni azon is, hogy milyen szabadtéri rendezvényekkel kedveskedhetnél ügyfeleidnek, vagy üzleti partnereidnek, akik az elmúlt időszakban tanúsították hűségüket márkád iránt.

hirdetes

Persze a szabadtéri rendezvényeket most még szigorú szabályok kötik, de nem lehetetlenség leszervezni őket. A kisebb vállalkozásoknak általában az ügyfélköre sem túl nagy, ezért kisebb hely is elég, hogy a meghívottak biztonságos távolságot tarthassanak egymástól.

#3: Rendezz nyereményjátékot

A nyereményjátékok valójában évszaktól, szezontól függetlenül működnek, ezért is érdemes nyáron is foglalkozni velük. A nyereményjátékokkal könnyedén felhívhatod magadra célközönséged (és ismerőseik) figyelmét, és értékes aktivitást is szerezhetsz céged közösségi profiljainak.

hirdetes

Ha a nyereményjátékot kifejezetten nyári témájúra alakítod ki, azzal csak még több érdeklődőt szerezhetsz márkád köré. Igazából minden a kreativitáson múlik. Ha nem tudsz felajánlani semmit, aminek különösebb köze lenne a nyárhoz, akkor társulj egy másik céggel, hogy közösen bonyolíthassátok le a kampányt.
 

A további kisvállalkozóknak szóló nyári marketingtippekért lapozz a következő oldalra, vannak még más szuper ötleteink is!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

az audit következtetése

az auditnak az auditcsoport által az audit céljainak és az audit valamennyi... Tovább

vásárlásösztönzés

Különböző, többnyire rövid ideig ható ösztönző eszközök együttese, amelynek célja hogy... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Gazdaság Hírek Marketing