notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing trendek 2020: 3 online marketing trend 2020-ban, amire érdemes odafigyelni

hirdetes

3 online marketing trend, amikre megéri odafigyelni 2020-ban

VN
Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

3 hasznos online marketing trend 2020

2. Online marketing trend 2020: Interaktív tartalmak

Az online marketingesek köreiben van egy régi mondás, miszerint „a tartalom a király”. Ez a mai napig így van: a minőségi cikkek, az igényesen kidolgozott infografikák, vagy éppen az ötletes közösségi bejegyzések mind az online marketing szerves részét képezik. Azonban egyre több teret hódítanak maguknak az interaktív tartalmak is, és ezt nem szabad figyelmen kívül hagyni.

Persze meglepődni sem igazán lehet rajta, hiszen az embereket manapság minden létező irányból temérdek információ éri, és az emberek kezdik megválogatni, hogy mik azok a tartalmak, amikre figyelmet és időt fordítanak. A felhasználók elvárják, hogy a tartalmak érdekesek, izgalmasak, magukkal ragadók és relevánsak legyenek, illetve persze, hogy mobileszközeikről is elérhessék őket bárhol és bármikor.

Az interaktív technológiák nem újdonságok, de ahogyan az okostelefonok teljesítménye egyre nő, így a felhasználók is megkövetelik, hogy a nekik szánt tartalmakat ezeken az eszközökön is élvezhessék. Éppen ezért megéri már most időt és pénzt fordítani az különféle interaktív tartalmak fejlesztésébe.

hirdetes

De miért is érdemes már az évtized elején az interaktív technológiákba és tartalmakba fektetni?

Először is azért, mert bizonyítottan jó hatással lehetnek a fő teljesítménymutatókra (KPI-kre). Az interaktív tartalmak erősítik a márkaismertséget és az ügyfelekkel teremtett kapcsolatokat is. Az ilyen tartalmak továbbá arra késztethetik a felhasználókat, hogy több időt töltsenek a márka webhelyén. Mindez persze növelheti a munkamenetenként megtekintett oldalak számát, az aktivitási mutatókat és csökkentheti a visszafordulási arányt is.

Íme néhány meggyőző statisztika az interaktív tartalmakról:

hirdetes

•    Az interaktív tartalmak kétszer annyi konverziót hozhatnak, mint a „passzív” alternatívák.
•    10 lehetséges B2B vásárló közül 9-en kedvelik jobban az interaktív tartalmakat, mint a statikusokat.
•    Összességében, az interaktív tartalmak 93%-kal hatásosabbak, mint statikus alternatíváik.

Tekintve hogy az átlag felhasználók figyelme 8 másodpercig tart, az érdeklődés és az aktivitás fenntartása nem egyszerű feladat. Az emberek olyan temérdek márkás tartalommal találkoznak napi szinten, hogy elképesztően kiemelkedni a versenyközegből. Azonban kellő tervezéssel és egy stabil interaktív stratégiával egyáltalán nem is lehetetlen!
 

A 3. 2020-as online marketing trendért lapozz!

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

Közösségi portál

Közösségi portálok - IWIW, Facebook, Twitter, Myspace és még sokan mások A közösségi... Tovább

Környezeti hatás

környezeti hatás A környezetben végbemenő mindennemű változás, akár káros, akár hasznos,... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Marketing