notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Online marketing trendek 2020: 3 online marketing trend 2020-ban, amire érdemes odafigyelni

hirdetes

3 online marketing trend, amikre megéri odafigyelni 2020-ban

VN
Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

3 hasznos online marketing trend 2020

3. Online marketing trend 2020: Hirdetés a TikTokon

A TikTokot bizonyára senkinek nem kell bemutatni. A kínai fejlesztésű videómegosztó alkalmazást az elmúl néhány évben több mint egymilliárdan töltötték le, és már most a legnépszerűbb közösségi platformok egyikeként tartják számon.

Ha esetleg még nem hallottál volna róla, a TikTok lehetővé teszi felhasználói számára, hogy rövid, különböző effektekkel ellátott videókat tegyenek közzé a platformon. Ez az egyszerű, de nagyszerű koncepció tette olyan népszerűvé ezt az alkalmazást.

2018-ban a legtöbbször letöltött alkalmazás volt az Apple és a Google applikációs áruházaiban, meghaladva a Facebookot, az Instagramot és a YouTube-ot is (habár ezek az alkalmazások eddigre már a legtöbbeknek megvoltak, és sok telefonra már gyárilag rákerülnek). Csak 2019 első negyedévében 188 millióan töltötték le.

Ami igazán fontos statisztika azonban, hogy az alkalmazás felhasználónak durván 66%-a 30 év alatti, és 40%-uk esik a 25-30 közötti korcsoportba.

hirdetes

A TikTok óriási elérési lehetőségeket kínál azoknak a márkáknak, amelyek első sorban ezt a fiatalabb korosztályt (18-30) szeretnék elérni marketingüzeneteikkel. Ha úgy érzed, hogy a te közönséged is jelen van ezen a platformon, akkor ideje már most berendezkedned rajta egy céges fiókkal!

Készíts egy márkás fiókot a TikTokra

Ha egy márkás fiókot regisztrálsz a TikTokon, akkor kihasználhatod a platformon népszerű hashtag-kihívásokat. Ezek a kihívások egyszerűvé teszik a márkák számára, hogy hasznosítsák a felhasználók által készített tartalmakat, amelyek történetesen a közösségi média marketing fontos részei.

A TikTok rövid videós, okostelefonokra optimalizált formátuma továbbá növeli a viralitás esélyét, tehát azt, hogy egy-egy tartalom rövid idő alatt elterjedjen az interneten. A felvételek különféle szűrőkkel, effektekkel (hasonlóan a Snapchat és az Instagram AR szűrőihez) is kiegészíthetők, amik még érdekesebbé teszik őket a fiatalabb korosztály számára.

hirdetes

Kérd influencerek segítségét

Az influencer marketing természetesen a TikTokon is jelen van, és amíg a platform nem kínált hivatalos hirdetési funkciókat a márkák számára, azoknak nem is igazán volt más választásuk, ha hirdetni szerették volna kínálatukat célközönségüknek.

Használd a TikTok hirdetési funkcióit

A TikTok egy ideje már saját hirdetési platformot is kínál a márkák számára, amely egy ajánlattételi rendszerrel működik (hasonlóan például a Google Adshez). Jelenleg csak egyfajta típsut, a videók közé beillesztett videós hirdetés kínál, de már ezt is temérdek marketinges alkalmazza marketingüzenetei terjesztésére. Továbbá egy fejlesztőjük szerint a későbbiekben tovább bővítik majd a hirdetési lehetőségeket a TikTokon, amire érdemes lesz majd odafigyelni.
 

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
További cikkek ebben a témában

Szótár

munkakörnyezet

olyan feltételek köre, amelyek között a munkavégzés történik ... Tovább

Oktatási és Kultirális Minisztérium

Tájékoztató az Otatási és Kulturális Minisztérium feladatairól   Az Oktatási és... Tovább

Tovább a lexikonra
Érdekességek Marketing