notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!
Máté Balázs online marketing asztali

Hogyan csináljunk pénzt a Google-ból?

Hogyan csináljunk pénzt a Google-ból?

hirdetes

Iratkozz fel Te is Youtube csatornánkra, kattints az alábbi YOUTUBE ikonra! 

 

 

 

A webalapú pénzkeresés egyik legegyszerûbb és legkézenfekvõbb formája a Google hirdetési alkalmazásainak használata.
Miért érdemes online hirdetni? - teszi fel a kérdést a hirdetõ. Számos érvvel támasztható alá az online hirdetések létjogosultsága. Egyfelõl a kiemelkedõ célozhatóság, s ezzel költséghatékony megjelenés valósul meg. Az online az egyetlen olyan médium, mellyel a döntéshozók napközben is elérhetõk - közölte Peresztegi Zoltán, a Google magyarországi képviselõje.

Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!



Az internetpenetráció a fiatalok körében nagyon jelentõs. A 15-17 éves korosztály 89 százaléka használja az internetet, míg a 17-24 évesek 74 százaléka fér hozzá a világhálóhoz. Az internetet használók jóval kevesebbet tévéznek, és kevésbé zavarja õket a reklám. Az online hirdetések a globális hirdetési torta 2-4 százalékos szeletét teszik ki. Az Egyesült Államokban az online reklámok felét a keresõhirdetések adják - summázta az internet elõnyeit Peresztegi.

A magyar internetezõk 59 százaléka a világhálón értesül elõször új információkról. A felhasználók 47 százaléka a neten bõvíti ismereteit, 41 százalékuk a tájékozódás után offline vásárol termékeket (research online-purchase offline modell). A netezõk 39 százaléka a weben hasonlítja össze egyes termékek árait, s 21 százalékuk már vásárolt is a neten. A felhasználók 49 százaléka már keresett utazási információkat a világhálón, s erre 74 százalékuk a Google-t használta.

hirdetes

Az Adwords szolgáltatással hirdetéseket helyezhetünk el a Google hirdetési rendszerében, melyek a portál keresõ találati felületén és egyéb, a tartalmi hálózatban kerülnek megjelenésre. Ez a hirdetési forma jóval hatékonyabb - mondja Peresztegi -, mivel a felhasználó keres rá a tartalomra, ezzel egyedi relevancia jön létre.

A hirdetés feladása (kampány indítása) egyszerû, feltöltéséhez és beállításához közel öt perc elegendõ. Elsõsorban az ügyfélkört adjuk meg nyelv és ország szerint, majd a hirdetési szöveg és a kulcsszavak (keresõszavak) megadása következik, s eztán kell kiválasztani a pénznemet és költségkeretet. Azonos kulcsszavak esetében online licittel dõl el az elsõség. Az elbírálás pedig maximum 24 óráig tart, ekkor ellenõrzik, hogy megfelel-e a szerkesztõi irányelvnek. A hatékonysága jó: a megjelenés ingyenes, csak kattintás után kell fizetni. A hirdetésen belül az is mérhetõ, hogy melyik kulcsszóra történõ kattintásból érkezett a legtöbb értékesítés.

A kis- és közepes vállalatok számára nagy lehetõség, hogy hirdetésük akár a legnagyobb márkák közé is bekerülhet. A minimális hirdetési ár egy kattintásra két forint. A belépéshez egyszeri ezer forint befizetése szükséges. Az Adwords segítségével teljesen testre szabhatjuk hirdetéseinket, beállíthatunk napi vagy havi költségkeretet, tetszõleges maximális kattintási árat, azaz mennyit ér meg nekünk egyetlen kattintás a hirdetésre.
hirdetes

Az Adsense program ingyenes, s a Google az oldalon elhelyezett hirdetésekre érkezõ kattintások száma után fizet. Azok számára lett kifejlesztve, akik releváns hirdetések megjelenítésével szeretnének hasznot húzni weboldalukból. Az Adsense az oldalak tartalmához kapcsolódó, dinamikusan elõállított hirdetéseket kínál, melyek ország szerint célzottak. A bevételeket részletes online jelentések segítségével követhetjük nyomon, melyek tartalmazzák az oldalak megjelenítésének és a kattintásoknak a számát, az átkattintási arányt és a teljes bevétel összegét is.

Forrás: Figyelõnet

Honlapkészítés és online PR internet marketing tanácsadó segítéségvel? A hatékony honlapkészítés titka az online marketing tanácsadás alapján készülõ honlap! Kérd ajánlatunkat itt!

Forrás:

hirdetes

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes
hirdetes

Hasznos volt számodra ez a cikk?

Mondd el mennyire!

Szavazatok száma: 200

Átlagos értékelés: 4.9

Szótár

hatékonyság

az elért eredmény és a felhasznált erõforrások viszonya Tovább

esomar

Vélemény- és Marketing Kutatók Világszövetsége (World Association of Opinion and Marketing... Tovább

Tovább a lexikonra