notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Írjunk PR cikket 6 lépésben

hirdetes

Írjunk PR cikket 6 lépésben

Asztalos Karolina
Pinterest logo

KÖVESS MINKET

PINTERESTEN

Megmutatjuk Önöknek, hogyan is írjanak PR cikket könnyedény. Összefoglaltuk 6 pontba a lépéseket könnyítés képen

1. Bevezetés

Kezdj egy olyan kérdéssel, mely reprezentálja a problémát, melyre terméked megoldást nyújt. Próbáld meg megérteni miért, mikor, és milyen célért veszi meg a vásárlód a termékedet. Kérdéssel kezdened azért jó, mert kíváncsivá teszed az olvasód, és arra készteted, hogy továbbolvasson, pl.: Eleged van már a hétvégi fűnyírásokból?

 

2. Mutasd be a terméked

Adj választ a vásárlódnak a feltett kérdésre. Mondd el a vásárlódnak, hogy a problémája megoldható a termékeddel, pl.: Elég! Fedezd fel a fűnyíró-robotot. Ez elképesztő! Egy automata robot, melyet azért találtak fel, hogy elvégezze a fűnyírást helyetted, így Te több időt tölthetsz családoddal vagy barátaiddal.

3. Beszélj bővebben a témáról

Itt van lehetőséged érdekes tényeket hozzáadni: hány ember szenved ugyanezen a problémától; háttér információkat a cégedről és annak specialitásairól.

Tulajdonképpen annyi a dolgod csupán, hogy bármilyen információt beillessz, ami megragadja az olvasód figyelmét, meggyőzi őt és a továbbolvasásra készteti.

hirdetes

4. Mutasd be a termékedet másodszor

Mutasd be a termékedet másodszor és sorold fel a fő előnyeit. A lényeges és a meggyőző előnyöket és azt, hogy hogyan nyújtanak megoldást a bevezetőben bemutatott problémára.  Lehetőség szerint érintőlegesen sorold fel az összes előnyt. (Emlékezz: A különbség az előny és a tulajdonság között az, hogy az előny az a tulajdonsága a termékednek, ami kielégíti a szükségletét és megoldja a problémáját.)

5. Foglalj össze

Foglald össze a termékedet és a problémát, amit megold. Használj egy kicsit más megközelítést, hass a vásárlóid érzelmeire.

6. Összegezz

Mondd el a vásárlódnak, pontosan milyen lépéseket kell megtennie. Ne várj arra, hogy magától reagáljon - mondd el, mit vársz el tőle.

Ha a termékednek egyéb kiegészítő tulajdonságai vannak, amit nem említettél a hirdetésedben - sorold fel azokat egy szövegbuborékban, tisztán és közérthetően, úgy, hogy emlékezteted a vásárlódat termékeid fő előnyeiről, melyeket már a bevezetőben felsoroltál, és folytasd a felsorolást azokkal a tulajdonságokkal, melyeket nem említettél még.

hirdetes

Helyezd a felsorolásod egy négyzetbe, használj más háttérszínt, és az így elkészült szövegbuborékodat helyezd a szöveg végéhez, vagy igazítsd a szöveg mellé. Erre a felsorolásra úgy is tekinthetsz, mint a hirdetésed összegzése.
Vedd figyelembe, hogy sok olvasó csak ezt fogja elolvasni a hirdetésedből.
Használj pipákat minden megkezdett sor előtt, ez hangsúlyozni fogja a fontosságát és a hitelességét a szövegednek.

Rövid összefoglalás 4 lépésben

  1. Ragadd meg a vásárlód figyelmét!
  2. Fokozd a vásárlód érdeklődését a terméked iránt!
  3. Ébressz vágyat a vásárlóban, hogy megvegye a terméked!
  4. Szólítsd fel a vásárlód a cselekvésre!

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

szervezeti felépítés

a felelõsségi körök, a hatáskörök és a munkatársak közti kapcsolatok elrendezése... Tovább

felsõ vezetõség

személy vagy személyek olyan csoportja, aki vagy amely a szervezetet a legfelsõ szinten... Tovább

Tovább a lexikonra