notification icon
Ne maradj le semmiről! Iratkozz fel értesítéseinkre!

Milyen a jó PR cikk? Hogyan lehet eredményes?

hirdetes

Milyen a jó PR cikk? Hogyan lehet eredményes?

Youtube logo

IRATKOZZ FEL

CSATORNÁNKRA

Szoktad hirdetni céged, vagy céged weboldalát? Elgondolkoztál már azon, hogy hogyan lehet olyan hatékony PR cikket írni, ami nem csak egy hirtelen forgalomnövekedést, hanem tartós eredményeket hoz? Mi a jó online PR cikk titka?

Elsődleges célunk



Elsősorban a célunk az, hogy olyan cikket írjunk, és publikáljunk, melyre kíváncsiak az emberek. Olyat, amilyet keresnek. Az Interneten ezt könnyű meghatározni, hiszen pontos statisztkákat használhatunk fel arra, hogy megnézzünk a mi célközönségünket mi érdekelheti. Mielőtt viszont mélyebbre ásnánk a témában ismerjük meg egyáltalán a célközönség fogalmát.

Célközönség



A célközönség azt az érdeklődi kört jelenti, mely a Te termékedet, szolgáltatásaidat keresi, és vagy azonnal, vagy a későbbiekben a vásárlód, ügyfeled lehet. Az Interenten ezt a csoportot nagyon könnyű beazonosítani, hiszen az emberek több mint 90 százaléka keresések útján jut el egyes weboldalakra, és ez a Te online sikered a titka.
Meg kell tudnod azt, hogy a Te célközönséged pontosan mit keres. Hogyan jut el az őket megcélzó weboldalakra, és ami jelen esetben egy PR cikknél fontos, hogy a Te cikkeidre is könnyen rátaláljon.

hirdetes

Weboldalunk



Az Online Tanácsadó weboldal egy hihetetlenül jól pozícionálható megjelenési lehetőséget ad a számodra, tehát már csak a puszta jelenlét is az előnyödre válik. Pontosabban egy olyan jelenlét, mely hetente legalább 1 cikk megjelenítését is tartalmazza.

Google KeyWords



De hogyan jön az Online Tanácsadó, a célközönség kiválasztása, és a jó PR cikk egy helyre? Úgy kell megírnod az Online Tanácsadóra küldött cikkeidet, hogy az a lehető legtöbb keresőszót tartalmazza a Te témáddal kapcsolatban. Mit jelent ez? Meg kell találnunk azokat a szavakat, melyeken keresztül az érdeklődők eljuthatnak a cikkhez, és a cikken keresztül weboldalunkra is ellátogathatnak. Hogyan tudhatjuk, hogy mit keresnek az emberek az Interneten? Egyszerűen a Google keresőprogram statisztikáit használhatjuk fel erre, mely itt található: Google KeyWords

hirdetes

 


Információtartalom növelése



A következő lépés a cikk sikeressé tételéhez az információtartalom növelése. Olyan segítő, és tanácsot adó szöveget kell írnunk, mely a keresett témában mindenféle pénzügyi ellenszolgáltatás nélkül is használható információt, segítséget ad az olvasónak. Ha ezt elmulasztjuk, akkor bármilyen bizalomépítő, és ügyfélszerző próbálkozásunk csak a szerencsén fog múlni.

Keresőszavak



Ha a keresőszavak elhelyezését alkalmazzuk a beküldött cikkekben, akkor a cikk a keresési trendek viszonylagos állandósulásával tartós forgalmat hozhatnak weboldalunknak. És ezt az egyedülálló lehetőséget az Online Tanácsadó díjmentesen biztosítja minden tanácsadó számára!

Forrás:

Ha tetszett ez a cikk, oszd meg ismerőseiddel, kattints ide:

MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS MEGOSZTÁS

Ezek is érdekelhetnek

hirdetes

Szótár

mérési folyamat

mûveletek összessége egy mennyiség értékének meghatározáshoz Tovább

vevõi megelégedettség

a vevõ észlelése arról, hogy milyen mértékben teljesültek a vevõ követelményei ... Tovább

Tovább a lexikonra