Szoktad hirdetni céged, vagy céged weboldalát? Elgondolkoztál már azon, hogy hogyan lehet olyan hatékony PR cikket írni, ami nem csak egy hirtelen forgalomnövekedést, hanem tartós eredményeket hoz? Mi a jó online PR cikk titka?

Elsődleges célunk
Elsősorban a célunk az, hogy olyan cikket írjunk, és publikáljunk, melyre kíváncsiak az emberek. Olyat, amilyet keresnek. Az Interneten ezt könnyű meghatározni, hiszen pontos statisztkákat használhatunk fel arra, hogy megnézzünk a mi célközönségünket mi érdekelheti. Mielőtt viszont mélyebbre ásnánk a témában ismerjük meg egyáltalán a célközönség fogalmát.
Célközönség
A célközönség azt az érdeklődi kört jelenti, mely a Te termékedet, szolgáltatásaidat keresi, és vagy azonnal, vagy a későbbiekben a vásárlód, ügyfeled lehet. Az Interenten ezt a csoportot nagyon könnyű beazonosítani, hiszen az emberek több mint 90 százaléka keresések útján jut el egyes weboldalakra, és ez a Te online sikered a titka.
Meg kell tudnod azt, hogy a Te célközönséged pontosan mit keres. Hogyan jut el az őket megcélzó weboldalakra, és ami jelen esetben egy PR cikknél fontos, hogy a Te cikkeidre is könnyen rátaláljon.
Weboldalunk
Az Online Tanácsadó weboldal egy hihetetlenül jól pozícionálható megjelenési lehetőséget ad a számodra, tehát már csak a puszta jelenlét is az előnyödre válik. Pontosabban egy olyan jelenlét, mely hetente legalább 1 cikk megjelenítését is tartalmazza.
Google KeyWords
De hogyan jön az Online Tanácsadó, a célközönség kiválasztása, és a jó PR cikk egy helyre? Úgy kell megírnod az Online Tanácsadóra küldött cikkeidet, hogy az a lehető legtöbb keresőszót tartalmazza a Te témáddal kapcsolatban. Mit jelent ez? Meg kell találnunk azokat a szavakat, melyeken keresztül az érdeklődők eljuthatnak a cikkhez, és a cikken keresztül weboldalunkra is ellátogathatnak. Hogyan tudhatjuk, hogy mit keresnek az emberek az Interneten? Egyszerűen a Google keresőprogram statisztikáit használhatjuk fel erre, mely itt található: Google KeyWords
Információtartalom növelése
A következő lépés a cikk sikeressé tételéhez az információtartalom növelése. Olyan segítő, és tanácsot adó szöveget kell írnunk, mely a keresett témában mindenféle pénzügyi ellenszolgáltatás nélkül is használható információt, segítséget ad az olvasónak. Ha ezt elmulasztjuk, akkor bármilyen bizalomépítő, és ügyfélszerző próbálkozásunk csak a szerencsén fog múlni.
Keresőszavak
Ha a keresőszavak elhelyezését alkalmazzuk a beküldött cikkekben, akkor a cikk a keresési trendek viszonylagos állandósulásával tartós forgalmat hozhatnak weboldalunknak. És ezt az egyedülálló lehetőséget az Online Tanácsadó díjmentesen biztosítja minden tanácsadó számára!
Forrás: